In een spontane bui een poging gedaan het vuurwerk op Koninginnedag te fotograferen...nul, nul kennis van zaken dus heb maar wat zitten aanklooien maar na 28 dagen Nigeria zonder camera moest ik iets fotograferen. Meestal lees ik me wel in maar dit keer ging het zo snel dat ik daarvoor niet de kans had. Ach dan klooien we maar wat aan, toch?

Ik moet zeggen, het was vrij lastig door de sterk varieerende lichtintensiteit, de timing en de wind. Ook een paar glazen prosecco helpen niet mee, dat heeft op de een of andere manier toch een negatieve bijwerking op de focus :lolk:
MAW: het is dus niet allemaal gegaan zoals ik had gehoopt maar deze wass m.i. nog wel te pruimen. Na wat goochelen in PS uiteindelijk een beetje "schilderachtige" look aan het geheel gegeven en nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Z/W is wellicht ook nog een optie?
Op- en aanmerking zoals gewoonlijk welkom.
Grtz Jacco
Queensday 2013 (1600px op Flickr) Edit:
K5__3926crop by
TenZ.NL (back again), on Flickr
PS: Dit is het 3 rivierenpunt vanaf Zwijndrecht, het uitzicht is dus Dordrecht. Het vuurwerk werd vanaf een ponton afgestoken en hier zie je een grote vuurpijl die opzij in het water wordt geschoten en ontploft in kleinere pijltjes.