Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2537 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lithium

  • Junior Member
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #21 Gepost op: 3 januari 2013, 15:58:15 »
Welkom maar voor alles beterschap.
Laat de foto's maar komen.

Dank je wel..


Tja da's natuurlijk minder als je de ene hobby moet vervangen door een andere door ziekte, veel plezier in ieder geval bij het fotograferen en op het forum !

Ja helaas maar nu volop bezig houden met mijn andere hobby..
Dat kan ik tot mijn 80e wel blijven doen..

Welkom Lennart.

En net als Marlies al aangeeft, vooral beterschap toegewenst. Je bent nog erg jong voor hartfalen en kan me voorstellen dat het dan ook niet tof is dat je zelf niet mag rijden.
Nu ja, we zien de mooie foto's wel verschijnen! Goed plan

Dank je wel.. Ja dat zegt iedereen.. haha.. Maar klopt wel.. Ik vind het ook heel jammer dat ik niet meer mag rijden.. Maar moet nu eerst aan mijn gezondheid denken.. Misschien mag ik over een jaar of 5 weer op een motor stappen.. (Eerst maar eens mijn rijbewijs terug krijgen)..

Hoi Lithium, grappige naam heb je gekozen. Op een ander forum waar ik zat zat ook iemand die zo heette, daarom associeer ik je (onterecht) met hem, nogal vervelend omdat je hem niet serieus kon nemen, en jou hopelijk wel :P. Welkom.

Dank je.. Heb de naam vroeger eens gekozen omdat ik het gelijknamige nummer van Nirvana geweldig vond.. Ik hoop dat je mij wel serieus kan nemen..

welkom!!

Dank je..

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Even voorstellen
« Reactie #21 Gepost op: 3 januari 2013, 15:58:15 »

Offline luwaniej1

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 136
  • Geslacht: Vrouw
  • Don't shoot what it looks like, shoot what it feel
    • Leonie van Duffelen Fotografie
Re: Even voorstellen
« Reactie #20 Gepost op: 3 januari 2013, 14:16:20 »
welkom!!
pentax K1
70-200 f/2.8 50mm f/1.8

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #19 Gepost op: 3 januari 2013, 11:43:16 »
Hoi Lithium, grappige naam heb je gekozen. Op een ander forum waar ik zat zat ook iemand die zo heette, daarom associeer ik je (onterecht) met hem, nogal vervelend omdat je hem niet serieus kon nemen, en jou hopelijk wel :P. Welkom.

Offline Boebels

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1062
  • Geslacht: Vrouw
    • K9meetsK5
Re: Even voorstellen
« Reactie #18 Gepost op: 1 januari 2013, 17:22:29 »
Welkom Lennart.

En net als Marlies al aangeeft, vooral beterschap toegewenst. Je bent nog erg jong voor hartfalen en kan me voorstellen dat het dan ook niet tof is dat je zelf niet mag rijden.
Nu ja, we zien de mooie foto's wel verschijnen! Goed plan

Offline SanderKikkert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1608
  • Geslacht: Man
    • Flickr
Re: Even voorstellen
« Reactie #17 Gepost op: 1 januari 2013, 16:54:29 »
Tja da's natuurlijk minder als je de ene hobby moet vervangen door een andere door ziekte, veel plezier in ieder geval bij het fotograferen en op het forum !
K5IIs, K-1, Samyang 14 2.8,  DA15, Samyang 24 T/S, A20 2.8, K28 3.5, FA31 1.8, Samyang 35 1.4, K50 1.2, DA* 55 1.4, DA*50-135, Samyang 85 1.4, DFA 100 Macro, F* 300 + HD DA 1.4 Converter, Sigma DP1 en DP2 Merrill.

Offline m.prieckaerts

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2638
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re: Even voorstellen
« Reactie #16 Gepost op: 1 januari 2013, 13:26:58 »
Welkom maar voor alles beterschap.
Laat de foto's maar komen.

Offline Lithium

  • Junior Member
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #15 Gepost op: 1 januari 2013, 11:59:36 »
Van harte welkom :)
Welkom op het forum!
Welkom op dit forum, Lennart. Altijd leuk om weer een Zeeuws-vlaming tegen te komen op het forum.

Lucien.
Beste Lennart,


Van harte welkom op dit forum!


Groet,


Wytze
Welkom op het forum Lennart.

Dank jullie wel..


Welkom op dit leerzame en gezellige forum Lennart.
Ik lees dat je ziek bent geworden en niet meer mag motorrijden. Hoop dat het niets ernstigs is.
Fotografie en sport is soms een hele uitdaging om alles wat je wil toch mooi op de plaat te krijgen.
Succes en ben benieuwd naar de resultaten.

Groet
Edzo

Dank je wel..
Dat klopt.. Ik heb begin dit jaar een hartinfarct gehad en heb hartfalen.. Daardoor mag ik niet meer motorrijden..
Ja dat lijkt mij ook best moeilijk maar ik ga het proberen of het gaat lukken.. Het zal wel veel proberen zijn voordat er een mooie foto uitkomt. Zodra ik foto's heb gemaakt zal ik die hier laten zien..




Offline Trekfietser

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 66
    • Foto project rond dijkverlegging
Re: Even voorstellen
« Reactie #14 Gepost op: 31 december 2012, 13:39:16 »
Welkom op het forum Lennart.

Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Re: Even voorstellen
« Reactie #13 Gepost op: 31 december 2012, 13:36:57 »
Beste Lennart,


Van harte welkom op dit forum!


Groet,


Wytze

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Even voorstellen
« Reactie #12 Gepost op: 31 december 2012, 11:38:17 »
Welkom op dit leerzame en gezellige forum Lennart.
Ik lees dat je ziek bent geworden en niet meer mag motorrijden. Hoop dat het niets ernstigs is.
Fotografie en sport is soms een hele uitdaging om alles wat je wil toch mooi op de plaat te krijgen.
Succes en ben benieuwd naar de resultaten.

Groet
Edzo

lreyns

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #11 Gepost op: 31 december 2012, 09:53:59 »
Welkom op dit forum, Lennart. Altijd leuk om weer een Zeeuws-vlaming tegen te komen op het forum.

Lucien.

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
Re: Even voorstellen
« Reactie #10 Gepost op: 31 december 2012, 08:04:03 »
Van harte welkom :)

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Snipes

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2367
  • Geslacht: Man
  • IJsselstein(UT)
Re: Even voorstellen
« Reactie #9 Gepost op: 31 december 2012, 07:56:46 »
Welkom op het forum!
Greetz Wesly

K-3 | K5 | 18-55WR | Sigma 10-20 EX DC | Sigma 17-70 f2.8-4 DC | Sigma 150-500 OS HSM
www.flickr.com/weslyvanbatenburg

Offline Lithium

  • Junior Member
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #8 Gepost op: 30 december 2012, 19:55:38 »
Welkom op het forum.

Dank je..

Hallo Lennart, welkom op het forum. Je hebt al een mooi arsenaal aan materiaal, daar gaan vast mooie foto' s van komen. Veel plezier hier op het forum en met de fotografie. Ik begrijp dat je voorgoed gestopt bent met de motorsport en hoop dat je met deze nieuwe hobby weer een leuk tijdverdrijf vind.

Henk

Hoi Henk,

Dank je wel.. Ik heb het eigenlijk allemaal in 1 keer gekocht van een forumlid hier.. Ik hoop wel dat er leuke foto's uitkomen maar dat denk ik wel hoor.. Komt helemaal goed.. Lees al een tijdje mee en dacht ik ga me aanmelden.. Klopt.. Ik moest met het circuit rijden stoppen en het normale motor rijden kan ik beter de eerste jaren ook nog niet doen.. Met het fotograferen kan ik naar motoren kijken en mijn hobby uitoefenen.. Zodra ik ben geweest zal ik hier zeker foto's plaatsen..

Welkom hier, van je spullen ga je vast veel plezier hebben.
Gebruik je kennis van de motorsport om mooie dingen te maken en laat ze zeker zien.

Dank je.. Ik heb al een paar hele leuke plekken in gedachten waar ik (hopelijk) mooie foto's kan maken..

Dag Lennart,
welkom hier opo het forum en heel veel plezier bij je sportfotografie ambitie.
Groet Ron.

Ik ga zeker plezier hebben om sport te fotograferen..


Van de ene Lennart welkom aan de andere Lennart  :D Welkom op het forum. Mooie set heb je. Veel plezier hier.

Dank je..


Welkom op het forum!

Twee mooie hobbies heb je.
Voor wat betreft de DA55-300mm. Het is een mooi objectief (zeker voor die prijs) maar de AF is niet al te vlot. Nu de K10D ook al niet de snelste is met de AF, zul je dat merken bij het fotograferen van snel bewegende voorwerpen. Sinds ik de Sigma's 150-500 en 70-200 heb, gebruik ik de DA55-300 niet meer op het circuit.

Ik ga kijken hoe het de lens en camera het gaan doen op het circuit.. Vandaar uit weet ik dan ook in welke range ik het moet gaan zoeken voor eventueel nieuwe lenzen..

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8281
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Even voorstellen
« Reactie #7 Gepost op: 30 december 2012, 15:06:23 »
Welkom op het forum!

Twee mooie hobbies heb je.
Voor wat betreft de DA55-300mm. Het is een mooi objectief (zeker voor die prijs) maar de AF is niet al te vlot. Nu de K10D ook al niet de snelste is met de AF, zul je dat merken bij het fotograferen van snel bewegende voorwerpen. Sinds ik de Sigma's 150-500 en 70-200 heb, gebruik ik de DA55-300 niet meer op het circuit.

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Even voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 30 december 2012, 14:50:13 »
Van de ene Lennart welkom aan de andere Lennart  :D Welkom op het forum. Mooie set heb je. Veel plezier hier.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

RonHendriks

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 30 december 2012, 14:42:59 »
Dag Lennart,
welkom hier opo het forum en heel veel plezier bij je sportfotografie ambitie.
Groet Ron.

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2012, 14:25:45 »
Welkom hier, van je spullen ga je vast veel plezier hebben.
Gebruik je kennis van de motorsport om mooie dingen te maken en laat ze zeker zien.
 
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 30 december 2012, 14:03:02 »
Hallo Lennart, welkom op het forum. Je hebt al een mooi arsenaal aan materiaal, daar gaan vast mooie foto' s van komen. Veel plezier hier op het forum en met de fotografie. Ik begrijp dat je voorgoed gestopt bent met de motorsport en hoop dat je met deze nieuwe hobby weer een leuk tijdverdrijf vind.

Henk

Offline zoran

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2399
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2012, 13:27:02 »
Welkom op het forum.

Offline Lithium

  • Junior Member
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2012, 13:19:57 »
Hoi,

Ik ben Lennart, kom uit Zeeuws-Vlaanderen en ben 28 jaar oud.
Heb vroeger wel foto's gemaakt maar door een andere hobby gevonden te hebben (motorsport, zelf ook rijden op het circuit) is dat er een beetje bij ingeschoten.
Vond het toen ook al leuk om foto's daarvan te maken maar doordat je zelf veel aan het rijden bent is dat lastig.
Sinds januari ben ik ziek en mag ik niet meer motorrijden. Daardoor heb ik een paar maanden geleden mijn oude hobby weer opgepakken. Foto's maken. In het begin in de tuin en op natuurplekken maar dat is niet echt mijn ding. Wil toch kijken of ik het sport gedeelte (en dan zeker het motorsport gedeelte) leuk ga vinden om te fotograferen. 2 vrienden van mij rijden allebei op het circuit dus als zij volgend jaar gaan rijden ga ik met hun mee om foto's te maken.
Heb in het begin veel met de camera van mijn pa kunnen schieten (K10d met 18-55, 50-200 en 55-300). Heb sinds een maandje ongeveer via dit forum van iemand een K10d met grip + DA* 50-135 + Da 18-55 + sigma 70-300 kunnen overnemen.
Heb al gezien dat de Da* 50-135 een hele mooie lens is. Ben benieuwd hoe die met motorsport werkt. Dat ga ik volgend jaar merken. Zal waarschijnlijk meer de 55-300 gebruiken voor op het circuit. Misschien dat er later dan nog een DA* 200mm of DA* 300mm komt en misschien ook wel een K5 of een K5II.

Zal op dit forum hopelijk veel leren en zal ook foto's plaatsen.
Hopelijk weten jullie nu een beetje meer van mij en wat ik graag doe.

Groeten Lennart