Auteur Topic: Zaterdag ploeg.  (gelezen 1237 keer)

Offline Joop96

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
Re:Zaterdag ploeg.
« Reactie #7 Gepost op: 1 november 2011, 22:51:29 »
Op 4 Kees...  :D

Grappig dat je dit zo meldt over een kerstkoor in een kerk. Heb toentertijd ook een kerstkoor in een kerk (voor de krant) in Pijnacker gefotografeerd en alle leden van de koor hadden een foto besteld. Ik vroeg toen 10 gulden voor een zw/w foto en het waren rond de 40 mensen. Een leuke financiele bijkomstigheid en hard werken in de doka.  ;)
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 1 november 2011, 22:51:29 »

kdj4

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2011, 22:16:34 »
Op zich heb ik ook niet zoveel met voetbal op tv zie ik het helmaal niet, het komt omdat mijn zoon er drie jaar gelden op is gegaan en zo rol je er toch wat in.
Sinds vorig jaar maak ik dus voor de krant foto's dit kan zijn van een optreden van een kerstkoor in een kerk tot het voetballen enz enz.
Deze wedstrijd heb ik dus ook gevolgd voor de krant. De krant komt morgen uit, op internet staat een klein stukje klik

Op foto 3 zie je idd een stukje gras.

Offline Bert V.

• Pentaxian
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 1 november 2011, 22:15:59 »
Mooie platen en mooie gezichtsuitdrukkingen.

Offline Joop96

• Super Pentaxian*Ltd
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
« Reactie #4 Gepost op: 1 november 2011, 21:59:38 »
Dat zijn mooie heldere en scherpe actiefoto's. Volgens mij is op 4 een stukje grasmat voor het gezicht van de speler in het rood te zien.  :) Vond vroegah altijd leuk om zulke wedstrijden te fotograferen, het gaat er af en toe (eigenlijk meestal  ::)) ruig aan toe.
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

henkvanzuylen

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2011, 15:55:13 »
Je hebt weer een paar mooie momenten vastgelegd. De actie spettert er van af. nr3 vind ik de minste, de andere vind ik prachtige duels die alles in zich hebben zoals verbetenheid, strijd en vuur en vooral veel lichamelijk contact. goed vastgelegd

Niks aan toe te voegen

(wel heb ik helemaal niks met heel dat voetbal...maar dan ook echt niks!)

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2011, 15:37:01 »
Je hebt weer een paar mooie momenten vastgelegd. De actie spettert er van af. nr3 vind ik de minste, de andere vind ik prachtige duels die alles in zich hebben zoals verbetenheid, strijd en vuur en vooral veel lichamelijk contact. goed vastgelegd

Henk

kdj4

• Gast
Zaterdag ploeg.
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2011, 23:36:12 »
De zaterdag ploeg uit Oosterwolde S.V. De Griffioen heeft zaterdag voor het eerst verloren met o-1.
Ze zijn koploper 3e klasse D.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5