Auteur Topic: gehandicapten parkeersplaats gent  (gelezen 1121 keer)

asplx

• Gast
Re:gehandicapten parkeersplaats gent
« Reactie #7 Gepost op: 3 september 2011, 23:47:28 »
Citaat
Zeer jammer  ... maar aangezien het hier toch een fotografieforum is vind  ik het vooral jammer dat je er niet een beetje meer geïnspireerde foto van hebt gemaakt ...  Rollende ogen.

Bijvoorbeeld door de kop van de niet-gehandicapte bestuurder er bij te plaatsen.
Dan weten we gelijkl, dat die persoon dyslectisch is in de ergste vorm, of blind of anderszins geestelijk gehandicapt.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 3 september 2011, 23:47:28 »

Offline y-cam

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Niet geschoten is altijd mis !
« Reactie #6 Gepost op: 2 september 2011, 20:03:27 »
De tekst is inderdaad wel goed: heb hem hier recent ook wel gezien; blijkt een nieuwigheidje te zijn. Overigens terecht dat streng wordt opgetreden tegen dergelijk misbruik: zowel van de mensen die zonder gehandicapten-kenteken dergelijke plaatsen inpikken, maar ook tegen mensen die zonder handicap maar met gehandicapten-kenteken toch ook dergelijke plaatsen inpikken (en zo zijn er zeer veel oneigenlijke kaarten in omloop).

Zeer jammer  ... maar aangezien het hier toch een fotografieforum is vind  ik het vooral jammer dat je er niet een beetje meer geïnspireerde foto van hebt gemaakt ...  ::).

Offline Jacko

• Senior Member
  • **
  • Bestaat er iets anders dan Pentax..
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2011, 09:44:45 »
Jammer dat je van dat bord geen foto hebt kunnen maken..

Was de tekst echt "Verboden op het werk te komen" of was het "Verboden op de werken te komen".. ??
Pentax K200D - Pentax K20D - D-BGF3- Pentax 18-55 (Kit) - Pentax F 70-210 - Pentax SMC 28-105 - SMC F 28mm 2.8 - Sigma DL Zoom 75-300 - Metz 50 AF-1 Takumar 135mm 2.5 Pentax M 50mm 1.7 - Sigma 17-70
Kata 3N1-20 - Manfrotto 709BR

Offline J@@P

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
« Reactie #4 Gepost op: 30 augustus 2011, 20:40:07 »
Deze kom je op veel meer plekken tegen bij onze zuiderburen. In Oostende en Brugge heb ik dit bordje ook gezien. Neemt niet weg dat het een confronterende en goede manier is om de boodschap over te brengen.

Nog leuker vond ik een bordje (ik had helaas mijn camera niet bij mij) dat bij een bouwplaats hing met de volgende tekst: "Verboden op het werk te komen". Zo'n baas zoek ik ook nog.

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

henkvanzuylen

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2011, 20:23:54 »
 :D :D :D :D :D :D :D

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2011, 21:08:30 »
Leuk gevonden en inderdaad helaas vaak noodzakelijk. Ik spreek er mensen soms heel netjes op aan als ze daar zonder kaart parkeren. Wat je dan allemaal voor opmerkingen naar je hoofd krijgt......
Eigenlijk zou je die auto's weg moeten slepen en minstens voor één week een wielklem met fikse boete. Vaak zijn ze te beroerd om 10 meter verder te lopen........

Offline Jacko

• Senior Member
  • **
  • Bestaat er iets anders dan Pentax..
gehandicapten parkeersplaats gent
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2011, 20:00:19 »
In gent kwam ik het volgende bord tegen.

Vond de tekst wel erg goed.

Pentax K200D - Pentax K20D - D-BGF3- Pentax 18-55 (Kit) - Pentax F 70-210 - Pentax SMC 28-105 - SMC F 28mm 2.8 - Sigma DL Zoom 75-300 - Metz 50 AF-1 Takumar 135mm 2.5 Pentax M 50mm 1.7 - Sigma 17-70
Kata 3N1-20 - Manfrotto 709BR