ja het was moeilijk te fotograferen, het was ofwel overbelichte delen in de foto ofwel een onderbelichte skater.
Ik heb de delen wat proberen te bewerken maar dat lukte niet echt goed.
en dat is ook altijd goed, want aldoende leer je vanzelf. Ik neem aan dat deze met de kitlens of zo is gemaakt op 18mm.
Je kunt je K-7 wat helpen in zo'n situatie. Wat ikzelf doe bij zulke omstandigheden, met een frame vol van hooglichten en schaduw is de camera maximale kansen geven. Schiet in RAW, dat geeft veel meer mogelijkheden. Zet de hooglichtcorrectie aan, in het snelmenu DRon, vanaf iso200, hierdoor heeft je camera iets meer mogelijkheid met de hooglichten. Probeer als het kan ook die iso200 te gebruiken, aangezien dat je beste kans is. Wellicht het diafragma iets knijpen, want scherpte is er genoeg in beeld. Als je incamera RAW-omzetting naar jpg doet dan kun je er ook nog schaduwcorrectie bij doen, zodat je schaduwen iets opgehaald worden, die zijn toch anders dan direct jpg schieten. In photoshop raw omzetten heeft de meeste mogelijkheden. Overigens zou ik zelf hier wellicht nog eens iets overbelichten, maar dat is iets wat je ook eens moet uitproberen. Ik denk dat je zo 3 lichtstoppen winst kunt boeken, waar je vooral in de hooglichten mee vooruit kunt.