Auteur Topic: Sterrentoernooi  (gelezen 1432 keer)

gnodde

• Gast
Re:Sterrentoernooi
« Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2011, 12:52:25 »
Dank voor de reacties.
Meer foto's van dit toernooi zijn te zien op http://www.gnodde.com/fotoalbums/sterrentoernooi/.

Jan.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2011, 12:52:25 »

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2011, 11:06:22 »
Jan, eerst maar even gefeliciteerd met je prijs.
Lijkt zo te zien op een oude sporthal en daar zijn de lichtomstandigheden echt naadje. Begrijp dat je dan wel op flitsen moet terug vallen en dat heb je onder de gegeven omstandigheden goed gedaan.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2011, 20:17:26 »
Leuke foto's Jan, ook lekker scherp hier en daar is de snelheid in het balletje te zien.
Oke de achtergronden zijn niet al te mooi maar daar kun je hier natuurlijk niks aan doen.

Eens. Gegeven de omstandigheden gewoon erg goed gedaan!
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

gnodde

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 17 januari 2011, 17:43:25 »
Ik ben echter nog steeds geen fan van de flits in sport foto's. Ik neem aan dat er ook niet veel alternatieven waren in zo'n clubgebouw.

Nee, inderdaad. Er is wel TL-licht, maar onvoldoende om, zelfs met ISO3200, nog enigszins scherpe foto's te maken.
Vandaar, denk ik, dat je ook weinig tafeltennisfoto's ziet: het is een snelle sport (dus veel licht nodig voor voldoende scherpte), en flitsen bij "èchte" wedstrijden wordt niet op prijs gesteld.

Jan.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2011, 17:38:57 »
Mooie foto's zijn het waar ook mooi actie in te zien is. Ik ben echter nog steeds geen fan van de flits in sport foto's. Ik neem aan dat er ook niet veel alternatieven waren in zo'n clubgebouw.

kdj4

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2011, 17:19:23 »
daar staat dan de troste bekerwinnaar  ;)

Leuke foto's Jan, ook lekker scherp hier en daar is de snelheid in het balletje te zien.
Oke de achtergronden zijn niet al te mooi maar daar kun je hier natuurlijk niks aan doen.

Mvg
Kees.

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2011, 16:11:52 »
Hoi Jan,

Mooie serie.
Het ging er aardig fanatiek aan toe gezien de vele bezwete shirts. Mooi dat op alle foto's (behalve de laatste  ;)), het balletje ook in beeld is.

De meneer naast jou kennen we geloof ik al van je eerdere post met foto's  ;) Klopt dat?

Eén opmerking bij de laatste foto met jou erop: waar is de kat?  :D :D Ik maar kijken of die weer achter je zit, maar nee hoor  :D

Groet
Edzo

NB Uiteraard gefeliciteerd met de prijs!!
"Goed gedaan jochie!".

gnodde

• Gast
Sterrentoernooi
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2011, 14:58:06 »
Ik tafeltennis bij een recratieclubje. Een aantal van die recreatieclubs organiseren ieder jaar een toernooi, het zgn. sterrentoernooi. Zo ook afgelopen zaterdag. Ook ik was één van de deelnemers, maar wist tussen de wedstrijden door toch nog wat foto's te maken, allemaal met on-camera reportageflitser. Onderstaan een paar exemplaren:

Nr. 1:

Nr. 2:

Nr. 3:

Nr. 4 (mijn tegenstander in de strijd om de 3de en 4de plaats in het enkelspel):

En om te bewijzen, dat ik het nog niet zo slecht gedaan heb (tweede plaats in het dubbelspel)...
Nr. 5:

Jan.