Auteur Topic: Katwijk strand  (gelezen 777 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alwin

  • Gast
Re:Katwijk strand
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2010, 11:48:31 »
Bedankt voor je reaktie Karin. Je geeft aan de foto's wat flets van kleur te vinden. Ik had daar nog niet zo op gelet, want als ik met een foto-toestel werk dan let ik in eerste instantie op wat er wél mee mogelijk is en niet op wat er níet mee mogelijk is, maw ik werk binnen de beperkingen van de technologie. Maar goed, misschien dat de fletsheid van de foto's te maken hebben met de eentonigheid van de kleur van het strand en ook hing er nog wat nevel. Ik herinner me ook genoeg foto's gemaakt met deze camera met veel meer kleur namelijk.

Gr. Alwin.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Katwijk strand
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2010, 11:48:31 »

Karin

  • Gast
Re:Katwijk strand
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2010, 11:38:27 »
wat fletse kleuren, alhoewel de bolderkar op foto 4 er lekker uitspringt.
Vind foto 4 ook de mooiste uit deze serie en ik vind het eigenlijk jammer dat
die krat erachter staat.
Kraai staat er mooi op, zijn er altijd wel genoeg van te vinden op strand
evenals de meeuwen.

gr. Karin


Alwin

  • Gast
Re:Katwijk strand
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2010, 20:12:54 »
Ik zie wél vijf foto's.
« Laatst bewerkt op: 21 september 2010, 20:16:58 door Alwin »

Offline Bernie

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1051
  • Geslacht: Man
  • Westerlee (Gn)
Re:Katwijk strand
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2010, 19:50:21 »
waarom zie ik maar 2 foto's?

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di

Alwin

  • Gast
Katwijk strand
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2010, 19:49:04 »
Na een poosje afwezigheid post ik nu maar eens met foto's gemaakt met de Pannie DMC-LX2. Ik heb al een tijdje geen foto's meer gemaakt met de Pentax DSLR en met de compact-camera is verrassend leuk. Als je kijkt naar de pixels altijd uiteindelijk wat minder dan de DSLR, maar op het vlak van artisticiteit kun je je gemakkelijker laten gaan zonder zo'n groot blok aan je handen cq. been. Je valt ook minder op tussen de mensen met een klein toestel. Hier wat foto's vandaag gemaakt op Katwijk strand. Toen ik om ongeveer twaalf uur `s middags het strand opliep brak juist de zon door, na een ochtend lang mist. Toen ik later Leiden weer binnen kwam scheen daar de zon veel feller. Blijkbaar was er toch wat nevel geweest op het strand.

1.


2.


3.


4.


5.


Groet, Alwin.