Auteur Topic: Lekker bakkie pleur  (gelezen 3349 keer)

asplx

• Gast
Re:Lekker bakkie pleur
« Reactie #13 Gepost op: 19 oktober 2010, 04:44:36 »
foto 1 is zeker prima alleen zou ik hem wel 90 graden naar links draaien. als ik er nu naar kijk ga ik steeds met mijn hoofd opzij en krijg ik de neiging om om te vallen. gelukkig zit ik  :D

gr Jos

Nee... neee... neee... Jos....
Dat geloof ik niet.
jij hebt stieken gedacht: Ahaaaa... koffieLIKeur....
en Dáár val jij van om....
snoepert....

:D :D :D

Groeten,
Ruurd

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #13 Gepost op: 19 oktober 2010, 04:44:36 »

Buksbeest

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 14 september 2010, 23:16:30 »
Niet helemaal fair, Eric... om iemands 1e (en imho redelijk goed uit de verf gekomen) poging te vergelijken met de finesse en ervaring van San.  ;)

Ik zag het als compliment dat het uberhaupt in dezelfde categorie geplaatst werd  :D

Offline C20v

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Macroaddict
« Reactie #11 Gepost op: 14 september 2010, 23:10:02 »
Foto's met een hoog Sandra Voogt (oud forumlid en ik mis haar) gehalte (http://www.svoogt.nl/    kijk bij stills/cullinair)
Leuk gedaan, maar ik mis een zekere verfijning en een aangename presentatie.
Al met al een aardige poging om product-fotografie te maken.
Cire
Niet helemaal fair, Eric... om iemands 1e (en imho redelijk goed uit de verf gekomen) poging te vergelijken met de finesse en ervaring van San.  ;)

-Photography is about finding the most interesting angle and moment-

Buksbeest

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 14 september 2010, 23:01:54 »
Bedankt!

Ik snap je punten, zal er rekening mee houden  :)

Offline Corros

• Super Pentaxian
  • J316
    • Website
« Reactie #9 Gepost op: 13 september 2010, 15:58:44 »
Ik zie deze nu pas. Erg mooi hoor. Wel een paar kritiekpuntjes:

foto 1 heeft toch een behoorlijke schaduw achter het kopje/over het koekje. Dat is jammer.
foto 2 is net niet recht tov de ondergrond genomen waardoor de tafel wat afloopt naar links ook de smiley is niet helemaal recht voor het beeld. Dat had ik wel zo prettig geweest ;)
Alles wat relevant is over mij te weten is te vinden op: Website volg mij via twitter

HK

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 22 augustus 2010, 01:28:06 »
Het is mijn eerste serieuze poging tot producten, ....

Nou, bij deze mijn felicitaties voor dit mooie resultaat.
Camera positie van de eerste is inderdaad een kwestie van smaak, zelf krijg ik het gevoel dat ik voorover aan het vallen ben, terwijl je juist een warm en knus gevoel hoort te krijgen bij een bakkie pleur. Dus ik ga ook met y-cam mee in zijn commentaar.

En toch ... mooi geschoten, dat zeker.

Buksbeest

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 16 augustus 2010, 16:08:19 »
Leuke foto's, Marc.

De laatste is inderdaad geestig.

Van de eerste vind ik het jammer dat je niet loodrecht naar beneden hebt geschoten: nu kijk je zowat van linksboven in de foto (en het kopje) en dat "wringt" bij mij een beetje. Dit soort foto's staat of valt ook met details: dat bekraste lepeltje haalt het einderesultaat mijns inziens behoorlijk onderuit.

Idee, kleur, licht, scherpte, ... zijn wel OK.

Wou het juist anders doen, maar was idd wel beter geweest. Ik neem het advies van Jos ter harte, 90 graden draaien komt zoveel beter uit. En het lepeltje... Ja... Was het enige wat we hadden en verder niet bij stil gestaan. Dat soort tips zijn nuttig, dankje!

Foto's met een hoog Sandra Voogt (oud forumlid en ik mis haar) gehalte (http://www.svoogt.nl/    kijk bij stills/cullinair)
Cire

Zowel zij zelf als haar input wordt gemist door meer forumleden. Erg jammer idd!
Het is mijn eerste serieuze poging tot producten, maar was wel grappig om te doen, dus komt nog wel een vervolg. Ook even wat andere koffie, ik was overtuigd van het gemak van Senseo, maar het creme laagje was nu niet wenselijk voor mij....

Offline cire

• Super Pentaxian*Ltd
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
« Reactie #6 Gepost op: 16 augustus 2010, 13:42:32 »
Foto's met een hoog Sandra Voogt (oud forumlid en ik mis haar) gehalte (http://www.svoogt.nl/    kijk bij stills/cullinair)
Cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

Offline y-cam

• Super Pentaxian*Ltd
  • Niet geschoten is altijd mis !
« Reactie #5 Gepost op: 16 augustus 2010, 13:01:01 »
Leuke foto's, Marc.

De laatste is inderdaad geestig.

Van de eerste vind ik het jammer dat je niet loodrecht naar beneden hebt geschoten: nu kijk je zowat van linksboven in de foto (en het kopje) en dat "wringt" bij mij een beetje. Dit soort foto's staat of valt ook met details: dat bekraste lepeltje haalt het einderesultaat mijns inziens behoorlijk onderuit.

Idee, kleur, licht, scherpte, ... zijn wel OK.

Offline Jos Abee

• Super Pentaxian
« Reactie #4 Gepost op: 15 augustus 2010, 22:44:49 »
foto 1 is zeker prima alleen zou ik hem wel 90 graden naar links draaien. als ik er nu naar kijk ga ik steeds met mijn hoofd opzij en krijg ik de neiging om om te vallen. gelukkig zit ik  :D

gr Jos
K-5, K10d, DA16-45 f4, Sigma 70-200II f2.8, Sigma 50mm EX Macro, Pentax DA 35mm 2.5 Pentax M-50mm 1.7, Pentax M 200mm f4, Pentax 360fgz, Pentax 540fgz.

"Photography is not art goddamnet! It’s just a Xerox of what just happened"

Buksbeest

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2010, 21:48:18 »
Mooi gedaan. De lampen in het lepeltje zijn nog wat storend, maar verder prima. Die koffiepads zien er niet uit, maar ik vrees dat veel mensen niet meer weten waarom er die chocolaatjes onder de pads liggen :D

Die laatste was echt als grapje bedoelt, omdat we klaar waren met de koffie.
Het idd jammer dat veel mensen vast niet meer zullen weten dat het koffiebonen zijn... Maar ach, de chocolaatjes eten ze ook bij de koffie, het gevoel is duidelijk  ;)

RonHendriks

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2010, 21:11:21 »
Mooi gedaan. De lampen in het lepeltje zijn nog wat storend, maar verder prima. Die koffiepads zien er niet uit, maar ik vrees dat veel mensen niet meer weten waarom er die chocolaatjes onder de pads liggen :D

Buksbeest

• Gast
Lekker bakkie pleur
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2010, 20:33:21 »