Auteur Topic: Superbikes Assen  (gelezen 1450 keer)

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re:Superbikes Assen
« Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2010, 19:37:02 »
[...]Deze keer geprobeerd variatie in de serie te krijgen. En waar het de vorige keer een uitdaging was een foto te krijgen met het voorwiel los, nu was het bijna een uitdaging op dezelfde plek dat niet op de foto te hebben.

Dat vind ik zelf ook een hele opgave om te doen: variatie in 'circuitfoto's'. Het is namelijk snel van hetzelfde.
In die opzet ben je zeker geslaagd. Het is een prachtige serie geworden vol met dynamiek en variatie.

greetz,
Erik

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2010, 19:37:02 »

Offline Johan

• Super Pentaxian
« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2010, 22:27:42 »

Johan > Foto 4 is in de GT, gemaakt vanaf het pitdak. Foto 5 is ingang GT, je ziet op de achtergrond de winterdijk tribune aan de overkant stond nl de VIP tribune. Ik had bij het weekblad VIP kaartjes gewonnen  ;D

Ik dacht al, hoe maak je die foto. ;) (zonder pers kaart) Ik had ook nog meegedaan met 2 sms acties voor de superbikes, maar niks gewonnen. Ik had vorig jaar VIP kaartjes voor de superbikes. Maar die heb ik toen aan mijn vader gegeven, omdat wij met de honden naar waterwerk moesten.

Gr Johan

Ann

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2010, 20:28:42 »
Dank voor het commentaar! Van 3 zijn ook een flink aantal mislukte versie, ik had een beeld van hoe de foto moest worden maar het was nog best moeilijk om dan de motor nog wat scherp te krijgen.

Johan > Foto 4 is in de GT, gemaakt vanaf het pitdak. Foto 5 is ingang GT, je ziet op de achtergrond de winterdijk tribune aan de overkant stond nl de VIP tribune. Ik had bij het weekblad VIP kaartjes gewonnen  ;D

Offline Johan

• Super Pentaxian
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2010, 19:49:01 »
Hele mooie serie Ann, lekker veel snelheid.

Waar heb je foto 4 en 5 gemaakt?

Gr Johan

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Lenses are the eyes of your Pentax
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2010, 14:05:01 »
Hele mooie serie hoor Ann. Zoals Kees al opmerkte, je hebt toch snelheid in de foto's weten te houden.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

kdj4

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2010, 12:26:51 »
mooi foto's Ann, en dan te bedenken dat je foto's bij hebt die op 300mm zijn gemaakt en toch nog scherp, netjes.

ook foto 3 is mooi super die snelheid in die foto, overigens heb je in al je foto's de snelheid prachtig weer gegeven.

gr Kees.

Ann

• Gast
Superbikes Assen
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2010, 21:59:10 »
Natuurlijk ook bij de Superbikes geweest  ;D Deze keer geprobeerd variatie in de serie te krijgen. En waar het de vorige keer een uitdaging was een foto te krijgen met het voorwiel los, nu was het bijna een uitdaging op dezelfde plek dat niet op de foto te hebben. Die heb ik hier nu maar weggelaten. ;)

1.

2.

3.

4.

5.