Tja, de d300 heeft een enorm focusprobleem, zelfs de AF correctie die je kunt toepassen staat op +20 en dan ben ik er nog niet.. natuurlijk voornamelijk van dichtbij.. teleurstelling, maandag even naar KE terug en dan zal ik hem wel 6 weken kwijt zijn denk ik..
Nu moet ik voor mijn werk weer een weekje naar Barcelona.. vervelend om weer terug te moeten

Maar niet zonder camera was mijn gedachte.
Dus een istdl2 gekocht.. had qua formaat gedacht dat hij wel groot zou zijn.. fout gedacht.. echt te klein voor mij om lekker mee te werken al is het maar voor even.
Dus nu staat hier ook weer k10d (met 16-50,50-135) lekker stel alleen heeft ook deze camera last met scherpstellen.. volgens de verkoper is alles naar Belgie geweest voor afstelling maar dat is niet goed gegaan naar mijn mening, dus even contact over hoe nu verder.
Wat opvalt is de traagheid van de k10 nu ik de d300 vastgehad heb..
Dus ik ben nu in de positie dat er 3 dslr cams in huis zijn en ik kan er eigenlijk niets mee

Ga misschien wel vragen bij KE wat ik terugkrijg voor de body en dan koop ik een nieuwe.. deze was 2e hands bij KE (1049), had 300 clicks dus die 150 euro korting tov een nieuwe wil ik dan wel pakken was mijn gedachte.. nu zou het evengoed zo kunnen zijn dat de 1e eigenaar hem weer kwijt wilde omdat het niet scherp was allemaal..
Ook de 70-200 2.8 heeft erop gezeten, dus niet het minste.. en die was ook niet scherp.