Auteur Topic: Pentax Demo dag.  (gelezen 1201 keer)

risseeuw

• Gast
Re: Pentax Demo dag.
« Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2015, 18:06:52 »
Inderdaad ook wat plaatjes geschoten met de 645, een enorme scherpte natuurlijk maar behalve de prijs ligt hij mij niet lekker in de hand, vind het een beetje lomp, vierkant ding, ieder zijn meug zal ik maar zeggen.   

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2015, 18:06:52 »

Offline bernhardn

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
  • RICOH insider!
    • B-N-N - Photography
« Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2015, 18:46:43 »
De drukte zal wel aan het mooie weer hebben gelegen.
Heb je nog met de 645 geschoten?

risseeuw

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2015, 17:57:44 »
Net terug uit Velp van een leuke Pentax demodag bij fotohuisVelp, was voldoende om te demonstreren  zo'n beetje alle DA en DA* oblectieven waaronder de nieuwe 70-200mm en 150-450mm alsmede de 560mm en  zo'n beetje alle gangbare bodies inclusief de 645.
Zo'n beetje alles uitgeprobeerd op mijn k5-II en moet zeggen indrukwekkende lenzen, zeker de 560mm is echt mooi om zo eens op de camera te hebben en er plaatjes mee te schieten.

Ook de DA*60-250 mm geprobeerd en moet zeggen een zeer aangename verrassing, er zijn wel eens lenzen waar je gelijk helemaal weg van bent en dit was er voor mij eentje. ligt heerlijk in de hand in combinatie met mijn k5-II en ondanks het toch behoorlijke gewicht merk je dit bijna niet.

kortom een leuke demo in een leuke zaak, helaas niet druk maar niet zo gek met dit weer.

Groeten Ronald.     

risseeuw

• Gast
Pentax Demo dag.
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2015, 13:05:49 »
Voor de liefhebbers onder ons,

Op vrijdag 05-06-2015 organiseert Fotohuis Velp een Pentax demo dag met aansluitend van 18.00 uur tot 21.00 uur in het FotohuisVelp cafe een Pentax presentatie avond.

Voor meer informatie,

http://www.fotohuisvelp.nl/home/fotohuisvelp-cafe