Auteur Topic: 4e avond fotografencafé Kampen  (gelezen 1984 keer)

Offline Mharda

• Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: 4e avond fotografencafé Kampen
« Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2015, 08:57:32 »
Ik heb wel workshops bij Frank gevolgd. Zeker de moeite waard om zijn visie te horen. Of het je aanspreekt is een tweede... Ikzelf heb een beetje een haat/liefde verhouding met hem. Af en toe heeft hij platen waarvan ik denk: billboard van 20 meter hoog, schitterend. Maar ook veel werk wat ik te donker vind, het lichtmetergedoe spreekt mij ook minder aan. Aanrader dus om hier naar toe te gaan en je EIGEN mening te vormen :)
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2015, 08:57:32 »

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #11 Gepost op: 6 maart 2015, 23:35:57 »
moeder-overste wint! ;C

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #10 Gepost op: 6 maart 2015, 23:23:38 »
Je hebt gelijk Edzo, ik had die ervaring vroeger ook. Ik ben nu een "oude man" die al zijn tijd aan vrouw, hobby's, fotografencafé en de fotobond kan geven.
(volgorde van prioriteit kan veranderen  ;D )

Dat laatste hangt af van je vrouw of van de Fotobond?  :evil: :angel:

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #9 Gepost op: 6 maart 2015, 23:17:30 »
Ik doel op het feit dat die mensen de ochtend na bezoek aan jullie "café" weer om 5.30 uur uit hun mandje moeten voor een lange werkdag met collega's en klanten die vinden dat alles eigenlijk gisteren af moet?
Je hebt gelijk Edzo, ik had die ervaring vroeger ook. Ik ben nu een "oude man" die al zijn tijd aan vrouw, hobby's, fotografencafé en de fotobond kan geven.
(volgorde van prioriteit kan veranderen  ;D )

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2015, 23:15:05 »
Maakt het trouwens veel uit als je foto's op laptop of tablet meeneemt? (print is natuurlijk mooier maar is het een ramp zeg maar  :D )

Print is uiteraard het mooiste, dat heb je zelf gezien. Tablet of laptop is ook redelijk te doen, niet zo mooi maar als noodoplossing te doen. De een na laatste keer had iemand zijn foto's op een iPhone en daar had de bespreker geen zin in, hij zei: "straks komt er nog iemand met een ingeraamde dia...."

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2015, 22:15:51 »
Ik weet niet welke baan jij hebt, maar bij ons hoefden ze niet te werken, we hebben ze als gast behandeld, eerst een borrel en daarna hebben ze lekker meegegeten!

Ik doel op het feit dat die mensen de ochtend na bezoek aan jullie "café" weer om 5.30 uur uit hun mandje moeten voor een lange werkdag met collega's en klanten die vinden dat alles eigenlijk gisteren af moet?

Offline LennartKm

• Super Pentaxian*Ltd
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2015, 22:12:12 »
Maakt het trouwens veel uit als je foto's op laptop of tablet meeneemt? (print is natuurlijk mooier maar is het een ramp zeg maar  :D )

18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2015, 23:18:04 »
Ik weet niet welke baan jij hebt, maar bij ons hoefden ze niet te werken, we hebben ze als gast behandeld, eerst een borrel en daarna hebben ze lekker meegegeten!

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2015, 21:57:24 »
Gisteren hadden we mensen uit noord-Groningen, uit Lutjebroek en uit Enkhuizen....

Die hebben wellicht een minder ellendige baan als ik dan?  :angel: :evil:

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2015, 23:55:50 »
Gisteren hadden we mensen uit noord-Groningen, uit Lutjebroek en uit Enkhuizen....

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2015, 23:10:12 »
Bekende fotograaf, leuk onderwerp (buiten mijn "comfort zone", dus wellicht interessant........).
Ik ga hem eens in mijn agenda zetten en zien of het kan gaan lukken. Een dinsdagavond naar de andere kant van Nederland en de ochtend erna weer vroeg op en aan het werk klinkt me niet als muziek in de orden, maar de donderdag erna is het al weer Hemelvaartsdag volgens mijn agenda.......dus wie weet.

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
4e avond fotografencafé Kampen
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2015, 22:39:41 »
Op 12 mei in de Stadsgehoorzaal in Kampen de 4e avond, deze keer met een ander thema, nl. mode, glamour, portret en modelfotografie met de zeer bekende Frank Doorhof, kijk eens rond op http://www.frankdoorhof.com en weet wat je mist als je niet komt. We hopen op een demo/expo en een wervelend show met  licht en model volgens zijn motto "Fotografie van en voor mensen" maar in ieder geval komt er een lezing, met vragen en opmerkingen vanuit het publiek, gevolgd door een wedstrijd mety als prijs een workshop of shoot in zijn studio ....
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2015, 16:57:11 door BertHermans »