Auteur Topic: 9de Leidse Toetertour  (gelezen 1063 keer)

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: 9de Leidse Toetertour
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2013, 19:18:20 »
Dat is een bekend fenomeen wat een week of 3 geleden ook door de Alblasserwaard trok.
Ik dacht dat er wat misging op het spoor en heb nog even staan kijken, toen de stoet voor ons langs trek.
Geen camera bij de hand, helaas.

Groot respect voor de chauffeurs die hiermee een mooie dag bezorgen aan deze mensen, ze genieten er enorm van.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: 9de Leidse Toetertour
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2013, 19:18:20 »

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
9de Leidse Toetertour
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2013, 17:34:18 »
Vanmorgen reden 58 vrachtwagens voor een wel heel ‘exceptioneel transport’ door Leiden en het Groene Hart. Aan boord zaten zo’n 80 mensen met een geestelijke of lichamelijke beperking, die al tijden hebben uitkeken naar deze steeds weer onvergetelijke dag.
Op initiatief van Lions Club Leiden Oude Rijn en vergezeld van het Motor Begeleidings Team, 35 ervaren vrijwilligers en motoragenten van Politie Hollands Midden, trok een lint van vrachtauto’s van Alphen aan de Rijn, via Roelofarendsveen naar Leiden en weer terug naar het Heinekenterrein in Zoeterwoude. De Toetertoer werd voor de negende keer gehouden.

Bron: http://www.sleutelstad.nl/nieuws/archief/2013/06/negende-toetertoer-weer-groot-succes

9de Leidse Toetertour by Thoran Pictures (Thx for 150k views), on Flickr

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand