Auteur Topic: Tips all in one printer  (gelezen 943 keer)

Offline Bernie

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
  • Westerlee (Gn)
Re: Tips all in one printer
« Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2013, 21:09:16 »
Citaat
Dat mag je zelf invullen.

Wat ik bedoel is het volgende: Als je iets erg voordelig koopt, maar het voldoet niet aan wat er belooft wordt, weet je dat over 10 jaar nog. Als je iets koopt waar je eigenlijk iets teveel voor hebt betaald, maar wel voldoet aan wat er belooft wordt, dan ben je de "meerprijs"over twee weken weer vergeten.

Thoran, de forum-perikelen treffen ons allen denk ik. Ben ook wat posts kwijt.  ;D

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2013, 21:09:16 »

Offline zoran

• Super Pentaxian
« Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2013, 21:01:07 »
En wat is goedkoop of duur?

Dat mag je zelf invullen.  8)

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2013, 20:59:29 »
Ik geef de schuld aan het verdwaalde forum ...  had reeds eerder mijn gedachte gedeeld ...  maar die post is poef gegaan :)

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Bernie

• Super Pentaxian
  • Westerlee (Gn)
« Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2013, 20:55:48 »
Citaat
HP Officejet Pro 8600 Plus

Daar krijg je nu 40 euro op terug. Daar wordt 'ie wel aantrekkelijk van. En wat is goedkoop of duur? Die Epson van mij was goedkoop in aanschaf, maar als 'ie niet doet wat 'ie zou moeten doen, is het toch weggegooid geld. Niet dan?!

En OujesEric, voor serieuze afdrukken ga ik echt wel op pad hoor. Dat doe ik niet thuis.

En Thoran, "in de herhaling"? Volgens mij heb ik wat gemist dan? Ga ook even naar jouw tip kijken.
Eh..... Thoran, dit is toch geen all-in-one?

« Laatst bewerkt op: 18 maart 2013, 21:03:07 door Bernie »

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2013, 20:23:29 »
in de herhaling:

Samsung CLP-315W is de netwerk laser printer waar wij dik tevreden over zijn ...

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Bernie

• Super Pentaxian
  • Westerlee (Gn)
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2013, 20:00:59 »
Citaat
Op 1 Epson na altijd HP gehad (3 stuks op 15 jaar) doet wat hij moet doen en geeft goede softwarematige ondersteuning.

Nou Albert, wat dat betreft gaan we zo'n beetje gelijk op!

En de Epson scande alleen. Kopieren kon niet want hij "pakte" geen papier. Printen kon 'ie niet, want hij "pakte" geen papier. Voor de ruimte die hij dan in beslag neemt, sla ik ook 10 fladbeds op!

Nee, af en toe een keer een foto afdrukken, maar dan wel op "dik" fotopapier! Af en toe een kopie maken van reisdocumenten, garantiedocumenten e.d.

Offline Albert

• Super Pentaxian
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2013, 18:49:37 »
Tja wat moet zoŽn ding doen ?
Wat verwacht je ervan ?
Voor hele mooie kwaliteit is een combi verhoudingsgewijs geen topper, maar voor thuiswerk en wat meer zijn het hele mooie dingen voor betrekkelijk weinig geld. Inktprijzen zijn meestal omgekeerd evenredig aan de aanschafprijs van de printer.

Persoonlijk gruw ik van Epson, Canon heb ik geen ervaring mee.
Op 1 Epson na altijd HP gehad (3 stuks op 15 jaar) doet wat hij moet doen en geeft goede softwarematige ondersteuning.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Deel en leer, elke keer
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2013, 17:26:10 »
Als je regelmatig foto's wil printen, zou je ook eens moeten kijken naar printkosten icm de kwaliteit die je krijgt.
Daar zit nogal veel verschil in....
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline zoran

• Super Pentaxian
« Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2013, 23:52:32 »
Ik heb pas een HP Officejet Pro 8600 Plus aangeschaft, maar dat is niet direct een goedkoop apparaat.

Waaraan moet je all-in-one eigenlijk voldoen?
Gewoon handmatig scannen of met document feeder?
Welke afdrukkwaliteit, aantal inktpatronen?
Draadloos?

Past de combinatie van je antwoorden op bovenste vragen in je budget?

Offline Bernie

• Super Pentaxian
  • Westerlee (Gn)
Tips all in one printer
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2013, 21:56:53 »
Heb vanavond afscheid genomen van m'n epson.  ;D

Ik kon hem alleen maar gebruiken voor het scannen. Printen deed 'ie niet omdat 'ie geen papier wou pakken. 80 grams, fotopapier.......... niks nada noppes. Draadloos had 'ie ook geen zin in. Dat ding heeft dus alleen maar ellende gebracht.

Vanavond dus besloten de relatie te beeindigen.

Maar nu.......... moet er dus iets anders komen. Heb nog wel een HP 930c staan, maar die scant niet.

Heeft iemand tips voor mij? Geen epson dus.............