Auteur Topic: dagrugzak voor K-5 + 17-70 en vooral ándere spullen  (gelezen 1076 keer)

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: dagrugzak voor K-5 + 17-70 en vooral ándere spullen
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2012, 14:08:17 »
Clik Elite zit geweldig lekker qua draagcomfort en er zijn inderdaad modellen waar je meer andere zaken kunt meenemen dan alleen maar cameraspullen.
Ik heb zelf recent de Clik Ellite Venture 35 gekocht. Ziet er groot uit en is die ook, maar zou als je hem beetje indrukt net in het vliegtuig meekunnen.
Heb veel rugzakken om gehad (op Photokina 2010 hebben we bijna alles gepast), maar geen enkele kwam qua draagcomfort ook maar in de buurt van de Clik Elite..............

Als de rugzak nog niet leverbaar is in Nederland zou je eens met Clik Elite kunnen bellen of mailen.
Ik weet dat ze wat dat betreft heel flexibel zijn. Een vriend van me had het eerste model Contrejour dat in Nederland kwam en er waren wat problemen bij eerste modellen met bandjes bovenop.
Na ruim 1 ˝ jaar gebruik heeft hij gewoon een nieuwe rugzak gekregen. Dat was goedkoper dan het oude model naar de VS te verschepen en te laten repareren.
Wellicht kunnen ze dus ook een model van daar naar hier mee laten komen. "Nee" heb je, "ja" kun je krijgen toch?

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: dagrugzak voor K-5 + 17-70 en vooral ándere spullen
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2012, 14:08:17 »

WouterR

• Gast
dagrugzak voor K-5 + 17-70 en vooral ándere spullen
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2012, 13:55:46 »
Dag allemaal,

Ik wil voor m'n vakantie graag het volgende hebben: een rugzak, geschikt als vliegtuighandbagage, met een goed cameravak voor K-5 + Sigma 17-70 maar zonder andere grote accessoires; geen laptopruimte maar wél voldoende ruimte voor bijvoorbeeld eten, flessen drinken, reispapieren, een trui/jas e.d. Dus een tas waarin de camera een stevige vaste plek heeft maar waarin de verhouding fotospullen - andere spullen nu eens in het voordeel van andere spullen ligt.

Uit de tassentopics op dit forum heb ik vooral qua merken wel wat inspiratie opgedaan, maar dan nog moet je met een lampje zoeken naar wat ik wil. Tot nu toe lijkt de Clik Elite Tropfen het meest bij mijn wens aan te sluiten, maar die is niet goedkoop en ook niet direct in Nederland verkrijgbaar.

Heeft iemand van jullie een suggestie? Alvast dank daarvoor!