Auteur Topic: Bijna Pasen ....  (gelezen 828 keer)

Offline roboos

• Full Member
  • *
  • Geslacht: Man
Re:Bijna Pasen ....
« Reactie #3 Gepost op: 29 februari 2012, 21:49:16 »
Ik vind het een leuke foto maar vind het erg jammer dat je het formaat slecht kunt zien. Het lijkt net een normaal ei op een close-up opname

Dan had ik er misschien iemand naast moeten zetten, maar dat vond ik niet zo'n leuk idee. Maar om je een indruk te geven, inclusief strik is het ongeveer 2 meter hoog. Het ei, met als officiële titel Baroque Egg with Bow (Orange/Magenta), weegt tweeduizend kilo en is vele miljoenen euro’s waard.

Zag net op de website van het museum dat er nog een leuke actie aan verbonden is. In de weken rondom Pasen, ontvangt iedere museumbezoeker een chocolade ei. Een van de eieren is echter een gouden ei. De gelukkige winnaar van dit gouden ei gaat op een mysterieuze en luxueuze reis naar de geboorteplek van het ei van Koons.
groet, Robert

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #3 Gepost op: 29 februari 2012, 21:49:16 »

Offline LennartKm

• Super Pentaxian*Ltd
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
« Reactie #2 Gepost op: 29 februari 2012, 21:31:11 »
Ik vind het een leuke foto maar vind het erg jammer dat je het formaat slecht kunt zien. Het lijkt net een normaal ei op een close-up opname

18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline roboos

• Full Member
  • *
Bijna Pasen ....
« Reactie #1 Gepost op: 29 februari 2012, 21:27:45 »
Vandaag in museum Boijmans van Beuningen geweest. In de centrale hal staat daar sinds kort dit enorme paasei van kunstenaar Jeff Koons.
Dit ei gaat vast op heel veel foto's verschijnen.

Easter egg by roboos, on Flickr

f/8,0 - 1/30 sec - iso 1600
groet, Robert