Hoi allemaal,
Hier dus een kleine selectie van mijn mooiste foto's (ook zeg ik het zelf) op dag 1 van het bezit van mijn Pentax k-r.
Misschien vind niet iedereen dit mooi...het blijft een kwestie van smaak, maar ik vind de urban fotografie wel iets hebben en ook een uitdaging om iets moois te maken van wat men normaal gesproken lelijk zouden vinden.
Foto's zijn in Amsterdam gemaakt in de buurt van het centraal station, de eerste 3 waren onder een brug gemaakt waar ik toevallig liep en vond de verlichting erg mooi.
foto 4 is ergens in de buurt van de Ij in Amsterdam en de laatste was bij een bouwplaats. Dit is allemaal gedaan 's ochtends vroeg rond 7uur.
Foto's zijn wel wat verwerkt in Picasa. Ik hoop dat het mag voor de beoordeling. Ik weet dat ik nog veel over techniek moet leren...dit is mijn eerste DSLR en dan ook nog mijn eerste dag in gebruik.
Ik hoor het wel van jullie.
Wat betreft Exif gegevens...heb eigenlijk geen idee hoe het werkt en of het nog in de JPG aanwezig is. Zeker na het gebruik van Picasa! Maar misschien kunnen jullie me vertelen hoe het anders moet als die gegevens kwijt zijn.
Groetjes en fijne avond
001

002

003

004

005