Tsja ik heb nu toch al meer dingen gekocht dit jaar dan gepland. Toch nog wat te wensen over.
- Adobe Lightroom 3 geeft toch wat meer mogelijkheden voor ontwikkeling van RAW.
- Pentax K-7 Super er wordt toch over gespeculeerd dat deze in juni uitkomt/aangekondigt wordt en ben dan wel benieuwd naar wat de veranderingen zijn (sensor kan de nieuwe Sony sensor zijn die ook in de Sony NEX-5 zit of een nieuwe split-sensor van Samsung).
- Een richtmicrofoon ter aanvulling van de stereomic die ik al heb.
- Belichting en stabilisatie voor filmen staat nog steeds op het lijstje. Ik ga wel eens knutselen met zo'n led-ding.
- Op het lenzen-wensenlijstje blijven eigenlijk de lenzen staan die er al op stonden, 31mm, 43mm, 77mm, 85mm lichtsterke lenzen. Die hebben in ieder geval geen hoge prioriteit. (de sigma 170-500mm lens zou wel weer weg kunnen als ik de 300mm nikkor lens op orde heb, leuke lens en echt wel goed, maar ook wel heel veel mm's).
- Studio: Iets wat nog verbetering mag hebben is mijn beeldscherm en calibratie. Ook eens uitzoeken wat hier een goed ding is. Voor de flitsinstallatie die ik heb zou iets sneller wel makkelijk zijn, maar ik heb er verder ook voorlopig nog geen euro voor over. (blijft wensen dan

)
Toch een aardig lijstje zo.