Hallo,
Nadat ik me een paar maanden geleden een k-x heb aangeschaft, volg ik dit forum al enige tijd als "gast".
Een hele voorstelling en achtergrond van mezelf ga ik jullie hier besparen.
Ik heb ondertussen 3 lenzen, van 10 tot 300 mm.
Nu wil ik er nog een reislens bij, namelijk de Tamron 18-250.
Eerst bij Konijnenberg besteld, maar uiteindelijk was die niet meer leverbaar. Dan bij Studio 73 (ik woon in Balen, België), en bleek na bestelling dat ze deze lens ook niet meer konden leveren.
Dan maar contact opgenomen met Kamera-Express, en deze hadden de Tamron nog wel. Gauw besteld via de webshop. De betaling vanuit België is evenwel nog niet geregistreerd. En wat zie ik nu op hun website? Dat het objectief in bestelling staat...
Zopas een e-mail gestuurd:
"Beste,
Op donderdag 12 augustus heb ik een bestelling geplaatst vanuit België:
ordernummer xxxxxxx.
Als betalingkenmerk heb ik echter het ORDERNUMMER ipv het klantnummer
opgegeven. Dit omdat ik geen klantnummer heb teruggevonden in de
bevestigingsmail.
Ik heb diezelfde dag nog betaald.
Wat is de status van mijn order?
Tijdens mijn bestelling was dit artikel op webvoorraad. Artikelnummer: 120859
Nu blijkt deze in bestelling te staan. Echter heb ik vernomen dat dit objectief
uit verkoop zou kunnen gaan?
Ik heb hierover ook eerst naar jullie een mailtje gestuurd om zeker te zijn dat
dit objectief wel degelijk nog geleverd kan worden.
Met vriendelijke groeten,"
Al snel kreeg ik een antwoord terug:
"Geachte heer, mevrouw,
Uw order is nog niet verzonden omdat de Tamron 18-250mm F/3.5-6.3 IF Di-II LD -
Pentax, Samsung niet op vooorraad is. Helaas kan ik u nog geen leveringsdatum
geven. Onze excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,"
Wat moet ik hiervan denken?
E-mailcontact verloopt stroef.
Gaan ze mij snel terugbetalen indien ze mij toch niet meer kunnen bezorgen? Zodat ik alsnog voor een alternatief op zoek kan...
Iemand ervaring met kamera-Express (uit België evt) of iets gelijkaardigs meegemaakt?
Ik hoor het graag
Alvast bedankt!
Kevin