Auteur Topic: Synchronized swimming (ff oefenen met lens)  (gelezen 1537 keer)

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re:Synchronized swimming (ff oefenen met lens)
« Reactie #5 Gepost op: 6 december 2009, 20:19:32 »
Volgende keer beter dan maar. Je hebt nu in elk geval ook al ervaring met je lens en hopelijk betaalt zich dat nog uit bij de eerstvolgende basketbal wedstrijd ;D

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 6 december 2009, 20:19:32 »

RonHendriks

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 6 december 2009, 17:10:05 »
Dat ziet er lang zo gek nog niet uit. Nu nog het vervolg met 2 en meer synchroon-zwemsters. Tenslotte is dat waar het om draait. Aan de foto's van nu te zien moet je zien te voorkomen dat er al teveel volk in je achtergrond loopt, indien mogelijk.

Offline Eppie

• Senior Member
  • **
  • Having fun doing what i like!!!
    • BelCel
« Reactie #3 Gepost op: 6 december 2009, 15:35:50 »
Zo te zien had je daar genoeg licht voor deze soort fotografie. Hmm, zie net in de exif, flash fired, dus dan was het licht toch een stuk minder.
Ik dacht dat je synchroon zwemmen altijd met twee of meer deed en dat mis ik hier nou net. Ik denk dat je bij deze tak van sport vooral de compo in de gaten moet houden om een mooi plaatje te krijgen. Als je de oefening  (heet dat zo?) kent weet je een beetje wat er gaat komen en daar zou je op moeten anticiperen. Het gaat vast wel lukken om nog eens een mooie plaat te krijgen va je nichtje met haar groep.

grtz, Andre

Andre, jazeker met in iig meer dan 1 persoon doe je de oefening. Het was voor mij ook meer een oefening met de lens...ik ben wel van plan om vaker langs te gaan. Zodat de oefening ook beter in mijn hoofd zit. Voor deze keer was het een oefening voor 2..de 2e was ziek dus de training was solo...

gr, Eppie
Grtz Eppie.
On the internet nobody knows you're a fool!!

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Lenses are the eyes of your Pentax
« Reactie #2 Gepost op: 6 december 2009, 15:11:15 »
Zo te zien had je daar genoeg licht voor deze soort fotografie. Hmm, zie net in de exif, flash fired, dus dan was het licht toch een stuk minder.
Ik dacht dat je synchroon zwemmen altijd met twee of meer deed en dat mis ik hier nou net. Ik denk dat je bij deze tak van sport vooral de compo in de gaten moet houden om een mooi plaatje te krijgen. Als je de oefening  (heet dat zo?) kent weet je een beetje wat er gaat komen en daar zou je op moeten anticiperen. Het gaat vast wel lukken om nog eens een mooie plaat te krijgen va je nichtje met haar groep.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline Eppie

• Senior Member
  • **
  • Having fun doing what i like!!!
    • BelCel
Synchronized swimming (ff oefenen met lens)
« Reactie #1 Gepost op: 6 december 2009, 14:01:15 »
Ik ben aan de slag gegaan met mijn Tamron 28-75... nichtje had training voor synchroon zwemmen en ik dacht...waarom niet...prima uitdaging mbt het licht en moment van afdrukken....

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden....alle tips zijn zeer welkom...

gr, Eppie

01 - Iso 400 F4 en 1/60

02 - Iso 400 F3.5 en 1/90

« Laatst bewerkt op: 6 december 2009, 14:35:30 door Eppie »
Grtz Eppie.
On the internet nobody knows you're a fool!!