Auteur Topic: Dank en ook beetje sorry  (gelezen 1452 keer)

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Dank en ook beetje sorry
« Reactie #14 Gepost op: 15 februari 2008, 10:32:54 »
Sluit me aan bij de voorgaande sprekers. Tot nu toe kon ik als het rustig was op het werk nog de foto's zien, maar sinds deze week zijn de foto's vrijwel allemaal geblokkeerd.
Ben blij dat ik nog wel op het forum kan en de normale topics een beetje kan bijhouden.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #14 Gepost op: 15 februari 2008, 10:32:54 »

edwindev

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 15 februari 2008, 08:34:41 »
Citaat
Wel mooi dat je kunt kiezen uit zo'n overvloed aan prachtige foto's toch!?
Inderdaad!

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
« Reactie #12 Gepost op: 14 februari 2008, 23:50:15 »
Dat gaat ook niet lukken, daar zijn we te groot voor gegroeid! (of je moet er een dagtaak aan willen hebben..)
Ik zie het ook niet als een "sorry", maar meer als een onontkoombaar feit! Wel mooi dat je kunt kiezen uit zo'n overvloed aan prachtige foto's toch!?
Carel  :)
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

edwindev

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2008, 22:10:33 »
Ik sluit me aan bij Eric, Hen en Ruud. Het is simpelweg niet meer bij te houden en dat moet je ook niet willen...

Offline Martijn

• Super Pentaxian
  • Imagine a world with only Pentax!
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2008, 21:27:50 »
Het spijt mij ook :-/ Er komen vaak echt mooie foto's tussendoor, alleen heb ik het druk met school en train nu ook een keer extra per week met voetbal!
Voor alle mensen die foto's hebben gemaakt: Ga zo door! En natuurlijk een mooie foto!

Maar morgen ga ik lekker naar het gala :D ;D

Gr. Martijn
Pentax K100D Super - DA 18-55 AL - Sigma APO DG Macro 70-300 - Panagor 90 Auto Macro - A 50 1:1.4 - A 28 1:2.8 - Sigma 170-500 - Setje triggers -accesoires

www.flickr.com/photos/martijnbraat/

Ruud

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2008, 21:23:42 »
Johan, ik heb nooit verwacht dat jij alle foto's zou zijn bekijken en becommentariëren. Dat is naar mijn gevoel ons aller bezigheid. Dus is jouw sorry wat mij betreft volledig overbodig en niet aan de orde. En wat dank betreft gaat die, indien rechtvaardig, meer naar jou en de andere mods toe.

Offline Hen

• Super Pentaxian*Ltd
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
« Reactie #8 Gepost op: 14 februari 2008, 13:38:57 »
No problem wat mij betreft!

Ben vorige week met vakantie geweest (zonder internet maar MET camera) en bij terugkomst wordt je idd overstelpt met een lading foto's en onderwerpen waar je toch echt een sortering in aan moet brengen.

Probeer bij te blijven doordat ik in de positie zit dat ik vaak tussendoor kan kijken en posten, maar ook hier kan het niet overal op.

Er komen en blijven reacties genoeg komen, dus het borrelt allemaal dat het barst!

Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

Offline v11eric

• Pentaxian
  • **
  • vastleggen!!
« Reactie #7 Gepost op: 14 februari 2008, 11:52:10 »
Geen schuld gevoel hoor ;)

Maar ook mijn lukt het niet meer om op alles te reageren, Ben het weekend weggeweest en sja, pagina's vol topics en foto's, ik kom er dus niet meer doorheen. gebruik nu dus de knop alles als gelezen beschouwen, en haak wel aan als er weer nieuws is. Maar besef dat ik op deze manier topics ga missen.

geen schuldgevoel en ook geen sorrie (kan gewoon niet alles meer bijhouden)

groetjes Eric
K10d | K5 | smc DA* 16-50 f2,8 | | smc DA 50-200 f4/5.6 | smc D FA 100 f2,8 macro | smc FA 50 f1.4 | smc DA* 300mm f4 sdm|Kenko 1.5X Pz-AF

koor

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2008, 11:34:26 »
Ook ik heb last van een beetje schuldgevoel, omdat ik
niet op alles kan reageren.
 :-/

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2008, 19:08:46 »
Ik kan het allemaal ook niet bijbenen, het lukt me al niet alle fotobijdragen te bekijken, laat staan er een reactie op te geven!
Ik bekijk er best veel, maar alleen af en toe geef ik ook een reactie.
Maar ik sluit me helemaal bij vvo aan. Het is geweldig hoe dit forum bloeit! Ik dank jullie daarvoor!
Carel
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2008, 05:57:03 »
Citaat
Wou ik even kwijt aan alle forumbezoekers die foto´s posten op dit forum.

Ik heb soms weinig tijd of soms zijn het er zoveel, waarvoor hulde overigens, dat ik ze niet allemaal van een reactie kan voorzien. Ik bekijk er wel een heleboel, maar zoals gezegd niet altijd plaats ik een reactie.

Dus bij deze ...dank voor alle foto´s, blijf ze vooral posten, we genieten er allemaal van.

En ook bij deze sorry wanneer ik niet altijd een reactie plaats  :-[

Johan.

Zover ik weet staat in jouw arbeidscontract niet dat je op alle foto's hoeft te reageren  [smiley=wink.gif]

Natuurlijk is het prettig als er op alle foto's minimaal één of twee reacties komen, maar dat is mi niet de taak van de admin en/of mods... Die hebben het druk genoeg...

Kortom, excuus overbodig... Zal overigens meteen een tijdbesparende suggestie posten
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Atmikes

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2008, 20:57:19 »
Daar heb ik geen probleem mee, ben al blij als er 2 of 3 reacties komen  ;)

keep up the good work admins en mods !!!

lreyns

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2008, 19:48:09 »
Johan,

Ons Pentaxforum heeft ondertussen al een redelijk aantal leden.
Ook ik merk dat het steeds moeilijker wordt om op elke geplaatste foto te reageren en dat terwijl ik weet hoe leuk en belangrijk het is om reacties te krijgen op de foto's die je plaatst.

We blijven gewoon ons best doen.......

Afgesproken...??

Lucien

Offline vvo

• Super Pentaxian*Ltd
  • voormalig K10D eigenaar
Dank en ook beetje sorry
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2008, 11:53:53 »
Wou ik even kwijt aan alle forumbezoekers die foto´s posten op dit forum.

Ik heb soms weinig tijd of soms zijn het er zoveel, waarvoor hulde overigens, dat ik ze niet allemaal van een reactie kan voorzien. Ik bekijk er wel een heleboel, maar zoals gezegd niet altijd plaats ik een reactie.

Dus bij deze ...dank voor alle foto´s, blijf ze vooral posten, we genieten er allemaal van.

En ook bij deze sorry wanneer ik niet altijd een reactie plaats  :-[

Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter