Het Nederlandstalig Pentaxforum
Hard- en software => Flitsers => Topic gestart door: BartVerweij op 21 oktober 2008, 19:35:56
-
Hallo mensen,
Ik ben net nieuw op het forum en heb me eigenlijk aangemeld omdat ik met een probleem zit! ik had namelijk een aantal weken geleden een flitser (pentax AF540) gekocht in amerika, 3 weken geleden kwam deze binnen maar... hij bleek geen cominucatie met m'n camera te hebben! ik ben er gelijk achterheen gegaan en hij is nu al 2 weken voor reparatie bij pentax... vandaag naar pentax gebeld, daar zeiden ze weer dat hij naar duitsland gestuurd werd en dat het zeker nog wel 4 weken zou duren :-/!!!
Het probleem is nu dat ik 12 nov een bruiloft hebt en de flitser zeker nodig heb met dit donkere weer! Heb al op internet zitten snuffelen voor een huurflits maar deze kan ik nergens vinden! weten jullie misschien een adres of een oplossing???
alvast bedankt voor jullie reactie!
groetjes bart
-
Hallo mensen,
Ik ben net nieuw op het forum en heb me eigenlijk aangemeld omdat ik met een probleem zit! ik had namelijk een aantal weken geleden een flitser (pentax AF540) gekocht in amerika, 3 weken geleden kwam deze binnen maar... hij bleek geen cominucatie met m'n camera te hebben! ik ben er gelijk achterheen gegaan en hij is nu al 2 weken voor reparatie bij pentax... vandaag naar pentax gebeld, daar zeiden ze weer dat hij naar duitsland gestuurd werd en dat het zeker nog wel 4 weken zou duren :-/!!!
Het probleem is nu dat ik 12 nov een bruiloft hebt en de flitser zeker nodig heb met dit donkere weer! Heb al op internet zitten snuffelen voor een huurflits maar deze kan ik nergens vinden! weten jullie misschien een adres of een oplossing???
alvast bedankt voor jullie reactie!
groetjes bart
-
Hallo mensen,
Ik ben net nieuw op het forum en heb me eigenlijk aangemeld omdat ik met een probleem zit! ik had namelijk een aantal weken geleden een flitser (pentax AF540) gekocht in amerika, 3 weken geleden kwam deze binnen maar... hij bleek geen cominucatie met m'n camera te hebben! ik ben er gelijk achterheen gegaan en hij is nu al 2 weken voor reparatie bij pentax... vandaag naar pentax gebeld, daar zeiden ze weer dat hij naar duitsland gestuurd werd en dat het zeker nog wel 4 weken zou duren :-/!!!
Het probleem is nu dat ik 12 nov een bruiloft hebt en de flitser zeker nodig heb met dit donkere weer! Heb al op internet zitten snuffelen voor een huurflits maar deze kan ik nergens vinden! weten jullie misschien een adres of een oplossing???
alvast bedankt voor jullie reactie!
groetjes bart
-
Tja, daar ga je dan.....
Goedkoop gekocht? En service naast de deur.... :(
Heb je überhaupt ervaring met flitsen en met trouwreportages?
Voor het moment wens ik je sterkte, een oplossing zie ik niet, anders dan een andere lenen van iemand of een tweede handsje kopen.
-
Tja, daar ga je dan.....
Goedkoop gekocht? En service naast de deur.... :(
Heb je überhaupt ervaring met flitsen en met trouwreportages?
Voor het moment wens ik je sterkte, een oplossing zie ik niet, anders dan een andere lenen van iemand of een tweede handsje kopen.
-
Tja, daar ga je dan.....
Goedkoop gekocht? En service naast de deur.... :(
Heb je überhaupt ervaring met flitsen en met trouwreportages?
Voor het moment wens ik je sterkte, een oplossing zie ik niet, anders dan een andere lenen van iemand of een tweede handsje kopen.
-
Kijk eens hier (http://link.marktplaats.nl/201351877).
Het is een noodsprong, maar je zou vooruit kunnen en dit later weer kennen verkopen.
-
Kijk eens hier (http://link.marktplaats.nl/201351877).
Het is een noodsprong, maar je zou vooruit kunnen en dit later weer kennen verkopen.
-
Kijk eens hier (http://link.marktplaats.nl/201351877).
Het is een noodsprong, maar je zou vooruit kunnen en dit later weer kennen verkopen.
-
bedankt voor je reactie! ik heb deze noodsprong ondertussen gedaan! wat nu het probleem is, de flitser blijkt niet kapot te zijn maar het zit in de camera! de fotograaf heeft dus een verkeerd diagnose gesteld waardoor ik een andere flitser heb gekocht! Ben gister bij de verkoper langsgeweest, deze wil niet vergoeden! het enigste wat hij kan doen is m'n camera opsturen voor reparatie en misschien een leencamera aan me geven... hij weet alleen nog niet wat voor type en of hij dit wel kan regelen!:S ik heb me bij hem op de consumentenwet beroepen maar volgens hem staat er zoveel in de wet! weten jullie wat ik hiermee aanmoet?
alvast bedankt voor de reacties! groetjes bart
-
bedankt voor je reactie! ik heb deze noodsprong ondertussen gedaan! wat nu het probleem is, de flitser blijkt niet kapot te zijn maar het zit in de camera! de fotograaf heeft dus een verkeerd diagnose gesteld waardoor ik een andere flitser heb gekocht! Ben gister bij de verkoper langsgeweest, deze wil niet vergoeden! het enigste wat hij kan doen is m'n camera opsturen voor reparatie en misschien een leencamera aan me geven... hij weet alleen nog niet wat voor type en of hij dit wel kan regelen!:S ik heb me bij hem op de consumentenwet beroepen maar volgens hem staat er zoveel in de wet! weten jullie wat ik hiermee aanmoet?
alvast bedankt voor de reacties! groetjes bart
-
bedankt voor je reactie! ik heb deze noodsprong ondertussen gedaan! wat nu het probleem is, de flitser blijkt niet kapot te zijn maar het zit in de camera! de fotograaf heeft dus een verkeerd diagnose gesteld waardoor ik een andere flitser heb gekocht! Ben gister bij de verkoper langsgeweest, deze wil niet vergoeden! het enigste wat hij kan doen is m'n camera opsturen voor reparatie en misschien een leencamera aan me geven... hij weet alleen nog niet wat voor type en of hij dit wel kan regelen!:S ik heb me bij hem op de consumentenwet beroepen maar volgens hem staat er zoveel in de wet! weten jullie wat ik hiermee aanmoet?
alvast bedankt voor de reacties! groetjes bart
-
Tip: Ik gebruik steeds minder en minder mijn flitser bij reportages. Ik gebruik vaker een reflectiescherm.  Voordeel: zeer goedkoop en verbruikt geen batterijen  ;) Je kan egaler uitlichten.  Nadeel: je hebt een extra persoon nodig om het scherm te richten.  ::)
-
Tip: Ik gebruik steeds minder en minder mijn flitser bij reportages. Ik gebruik vaker een reflectiescherm.  Voordeel: zeer goedkoop en verbruikt geen batterijen  ;) Je kan egaler uitlichten.  Nadeel: je hebt een extra persoon nodig om het scherm te richten.  ::)
-
Tip: Ik gebruik steeds minder en minder mijn flitser bij reportages. Ik gebruik vaker een reflectiescherm.  Voordeel: zeer goedkoop en verbruikt geen batterijen  ;) Je kan egaler uitlichten.  Nadeel: je hebt een extra persoon nodig om het scherm te richten.  ::)
-
bedankt voor je reactie! ik heb deze noodsprong ondertussen gedaan! wat nu het probleem is, de flitser blijkt niet kapot te zijn maar het zit in de camera! de fotograaf heeft dus een verkeerd diagnose gesteld waardoor ik een andere flitser heb gekocht! Ben gister bij de verkoper langsgeweest, deze wil niet vergoeden! het enigste wat hij kan doen is m'n camera opsturen voor reparatie en misschien een leencamera aan me geven... hij weet alleen nog niet wat voor type en of hij dit wel kan regelen!:S ik heb me bij hem op de consumentenwet beroepen maar volgens hem staat er zoveel in de wet! weten jullie wat ik hiermee aanmoet?
alvast bedankt voor de reacties! groetjes bart
Het grote probleem is altijd je recht krijgen als je in je recht staat... Ik zou beginnen met een aangetekende brief met daarin probleem, aansprakelijkheidsstelling en voorstel voor oplossing met daarbij een termijn (twee weken lijkt mij als niet jurist redelijk) waarin je een reactie wil. Kan je daarna altijd nog beslissen hoe verder, de kosten zijn die van een brief, postzegel en aantekenen :)
-
bedankt voor je reactie! ik heb deze noodsprong ondertussen gedaan! wat nu het probleem is, de flitser blijkt niet kapot te zijn maar het zit in de camera! de fotograaf heeft dus een verkeerd diagnose gesteld waardoor ik een andere flitser heb gekocht! Ben gister bij de verkoper langsgeweest, deze wil niet vergoeden! het enigste wat hij kan doen is m'n camera opsturen voor reparatie en misschien een leencamera aan me geven... hij weet alleen nog niet wat voor type en of hij dit wel kan regelen!:S ik heb me bij hem op de consumentenwet beroepen maar volgens hem staat er zoveel in de wet! weten jullie wat ik hiermee aanmoet?
alvast bedankt voor de reacties! groetjes bart
Het grote probleem is altijd je recht krijgen als je in je recht staat... Ik zou beginnen met een aangetekende brief met daarin probleem, aansprakelijkheidsstelling en voorstel voor oplossing met daarbij een termijn (twee weken lijkt mij als niet jurist redelijk) waarin je een reactie wil. Kan je daarna altijd nog beslissen hoe verder, de kosten zijn die van een brief, postzegel en aantekenen :)
-
bedankt voor je reactie! ik heb deze noodsprong ondertussen gedaan! wat nu het probleem is, de flitser blijkt niet kapot te zijn maar het zit in de camera! de fotograaf heeft dus een verkeerd diagnose gesteld waardoor ik een andere flitser heb gekocht! Ben gister bij de verkoper langsgeweest, deze wil niet vergoeden! het enigste wat hij kan doen is m'n camera opsturen voor reparatie en misschien een leencamera aan me geven... hij weet alleen nog niet wat voor type en of hij dit wel kan regelen!:S ik heb me bij hem op de consumentenwet beroepen maar volgens hem staat er zoveel in de wet! weten jullie wat ik hiermee aanmoet?
alvast bedankt voor de reacties! groetjes bart
Het grote probleem is altijd je recht krijgen als je in je recht staat... Ik zou beginnen met een aangetekende brief met daarin probleem, aansprakelijkheidsstelling en voorstel voor oplossing met daarbij een termijn (twee weken lijkt mij als niet jurist redelijk) waarin je een reactie wil. Kan je daarna altijd nog beslissen hoe verder, de kosten zijn die van een brief, postzegel en aantekenen :)
-
Een verkoper die zegt dat er zoveel wetten zijn neem ik niet serieus.. wil dan ook graag weten welke winkel dit is (eventueel via PB als je het hier niet wilt schrijven) want daar wil NOOIT iets kopen!!!
-
Een verkoper die zegt dat er zoveel wetten zijn neem ik niet serieus.. wil dan ook graag weten welke winkel dit is (eventueel via PB als je het hier niet wilt schrijven) want daar wil NOOIT iets kopen!!!
-
Een verkoper die zegt dat er zoveel wetten zijn neem ik niet serieus.. wil dan ook graag weten welke winkel dit is (eventueel via PB als je het hier niet wilt schrijven) want daar wil NOOIT iets kopen!!!
-
Bedankt iedergeval voor jullie reacties..! Ik heb ondertussen een camera van iemand anders kunnen lenen... De verkoper krabbelde wel een beetje terug nadat ik zei dat ik juridische stappen wou ondernemen... hij zie dat hij me een verouderde leencamera aan kon bieden als mijn camera weg was.. (waardoor hij helaas dus ingedekt is!!!) over de extra kosten die ik door zijn foutieve advies heeft gemaakt wou hij verder niks or:@ ... het gaat om de winkel DIGIMAXX in dordrecht... aardig als je wat komt kopen maar verder....
groetjes bart
-
Bedankt iedergeval voor jullie reacties..! Ik heb ondertussen een camera van iemand anders kunnen lenen... De verkoper krabbelde wel een beetje terug nadat ik zei dat ik juridische stappen wou ondernemen... hij zie dat hij me een verouderde leencamera aan kon bieden als mijn camera weg was.. (waardoor hij helaas dus ingedekt is!!!) over de extra kosten die ik door zijn foutieve advies heeft gemaakt wou hij verder niks or:@ ... het gaat om de winkel DIGIMAXX in dordrecht... aardig als je wat komt kopen maar verder....
groetjes bart
-
Bedankt iedergeval voor jullie reacties..! Ik heb ondertussen een camera van iemand anders kunnen lenen... De verkoper krabbelde wel een beetje terug nadat ik zei dat ik juridische stappen wou ondernemen... hij zie dat hij me een verouderde leencamera aan kon bieden als mijn camera weg was.. (waardoor hij helaas dus ingedekt is!!!) over de extra kosten die ik door zijn foutieve advies heeft gemaakt wou hij verder niks or:@ ... het gaat om de winkel DIGIMAXX in dordrecht... aardig als je wat komt kopen maar verder....
groetjes bart
-
Beste Bart,
Het probleem van de service moet je denk ik niet afwentelen op de verkooppunten maar op de leverancier. Het is echt jammer dat je gedwongen wordt om voor een reparatie via de tussen handel te gaan. Verplaats je even in de schoenen van de fotozaak. Afnemende verkopen door internet bedrijven en een toenemend aantal mensen wat service verlangt. Voeg daaraan toe dat zijn brood van de verkopen afhankelijk is en hij niets verdient aan service verlening. Als ik in zijn schoen stond dan wist ik het wel.
Groeten, Bob
-
Beste Bart,
Het probleem van de service moet je denk ik niet afwentelen op de verkooppunten maar op de leverancier. Het is echt jammer dat je gedwongen wordt om voor een reparatie via de tussen handel te gaan. Verplaats je even in de schoenen van de fotozaak. Afnemende verkopen door internet bedrijven en een toenemend aantal mensen wat service verlangt. Voeg daaraan toe dat zijn brood van de verkopen afhankelijk is en hij niets verdient aan service verlening. Als ik in zijn schoen stond dan wist ik het wel.
Groeten, Bob
-
Beste Bart,
Het probleem van de service moet je denk ik niet afwentelen op de verkooppunten maar op de leverancier. Het is echt jammer dat je gedwongen wordt om voor een reparatie via de tussen handel te gaan. Verplaats je even in de schoenen van de fotozaak. Afnemende verkopen door internet bedrijven en een toenemend aantal mensen wat service verlangt. Voeg daaraan toe dat zijn brood van de verkopen afhankelijk is en hij niets verdient aan service verlening. Als ik in zijn schoen stond dan wist ik het wel.
Groeten, Bob
-
Voeg daaraan toe dat zijn brood van de verkopen afhankelijk is en hij niets verdient aan service verlening. Als ik in zijn schoen stond dan wist ik het wel.
Ja, wat zou je dan doen?
Klant wegsturen?
Vooropgesteld: Als winkelier mag je vaak de service verlenen, die sommige andere (web)winkels niet leveren. Dat is heel erg waar.
Ik ben zelf winkelier geweest en kan er van meepraten.
Maar =>: Iedere fotograaf kan zijn apparatuur ter reparatie opsturen naar de importeur of fabrikant.
In de huidige tijd zou ik het niet onredelijk vinden, als de winkel die op de service wordt aangesproken stelt: Niet hier gekocht? Papieren niet compleet? Betalen voor de handelingen.
Het klinkt niet sympathiek, ik weet het, maar als een servicenetwerk wilt overhouden, zul je wel moeten.
En laten we wel wezen: De alom bruchte Consumenten Bond doet zelf precies hetzelfde: Geen lid: Jammer, eerst lid worden.
Ga maar eens naar hun testen op internet: Eerst lid worden, dan lezen.
In het geval Bart vind ik ook gelden: Je hebt dat ding in Amerika gekocht?
En hier mogen wij nu jouw soren oplossen? Tja, goedkoop is duurkoop.
Dan breng e.e.a. maar terug naar Amerika.
Was je gelijk hier naar de vakhandel gegaan, dat had je dit probleem niet op deze manier gehad.
Oh, dat was duurder....
Tja, nu heb je anderen voor jouw karretje gespannen....
-
Voeg daaraan toe dat zijn brood van de verkopen afhankelijk is en hij niets verdient aan service verlening. Als ik in zijn schoen stond dan wist ik het wel.
Ja, wat zou je dan doen?
Klant wegsturen?
Vooropgesteld: Als winkelier mag je vaak de service verlenen, die sommige andere (web)winkels niet leveren. Dat is heel erg waar.
Ik ben zelf winkelier geweest en kan er van meepraten.
Maar =>: Iedere fotograaf kan zijn apparatuur ter reparatie opsturen naar de importeur of fabrikant.
In de huidige tijd zou ik het niet onredelijk vinden, als de winkel die op de service wordt aangesproken stelt: Niet hier gekocht? Papieren niet compleet? Betalen voor de handelingen.
Het klinkt niet sympathiek, ik weet het, maar als een servicenetwerk wilt overhouden, zul je wel moeten.
En laten we wel wezen: De alom bruchte Consumenten Bond doet zelf precies hetzelfde: Geen lid: Jammer, eerst lid worden.
Ga maar eens naar hun testen op internet: Eerst lid worden, dan lezen.
In het geval Bart vind ik ook gelden: Je hebt dat ding in Amerika gekocht?
En hier mogen wij nu jouw soren oplossen? Tja, goedkoop is duurkoop.
Dan breng e.e.a. maar terug naar Amerika.
Was je gelijk hier naar de vakhandel gegaan, dat had je dit probleem niet op deze manier gehad.
Oh, dat was duurder....
Tja, nu heb je anderen voor jouw karretje gespannen....
-
Voeg daaraan toe dat zijn brood van de verkopen afhankelijk is en hij niets verdient aan service verlening. Als ik in zijn schoen stond dan wist ik het wel.
Ja, wat zou je dan doen?
Klant wegsturen?
Vooropgesteld: Als winkelier mag je vaak de service verlenen, die sommige andere (web)winkels niet leveren. Dat is heel erg waar.
Ik ben zelf winkelier geweest en kan er van meepraten.
Maar =>: Iedere fotograaf kan zijn apparatuur ter reparatie opsturen naar de importeur of fabrikant.
In de huidige tijd zou ik het niet onredelijk vinden, als de winkel die op de service wordt aangesproken stelt: Niet hier gekocht? Papieren niet compleet? Betalen voor de handelingen.
Het klinkt niet sympathiek, ik weet het, maar als een servicenetwerk wilt overhouden, zul je wel moeten.
En laten we wel wezen: De alom bruchte Consumenten Bond doet zelf precies hetzelfde: Geen lid: Jammer, eerst lid worden.
Ga maar eens naar hun testen op internet: Eerst lid worden, dan lezen.
In het geval Bart vind ik ook gelden: Je hebt dat ding in Amerika gekocht?
En hier mogen wij nu jouw soren oplossen? Tja, goedkoop is duurkoop.
Dan breng e.e.a. maar terug naar Amerika.
Was je gelijk hier naar de vakhandel gegaan, dat had je dit probleem niet op deze manier gehad.
Oh, dat was duurder....
Tja, nu heb je anderen voor jouw karretje gespannen....
-
@asplx...
Nu haal je even 2 dingen door elkaar en misschien was mijn verhaal niet helemaal duidelijk... De flitser is niet kapot (wat eerst werd aangenomen maar dit bleek niet zo te zijn) maar de fout zit in de camera! Die heb ik namelijk wel in deze fotozaak gekocht... kijk ik snap best dat deze man niks met de flister te maken heeft! maar de camera is wel degelijk zijn product...
Heb navraag gedaan en het blijk in mijn geval heel normaal dat je een leencamera krijgt! Ook is er nog een consumenten wet waarin staat dat "de klant tijdens de reparatie geen grote schade mag ondervinden" in mijn geval is dat wel zo omdat ik een bruidsreportage mis... snappen jullie nu mijn frustratie een beetje?
groetjes bart
-
@asplx...
Nu haal je even 2 dingen door elkaar en misschien was mijn verhaal niet helemaal duidelijk... De flitser is niet kapot (wat eerst werd aangenomen maar dit bleek niet zo te zijn) maar de fout zit in de camera! Die heb ik namelijk wel in deze fotozaak gekocht... kijk ik snap best dat deze man niks met de flister te maken heeft! maar de camera is wel degelijk zijn product...
Heb navraag gedaan en het blijk in mijn geval heel normaal dat je een leencamera krijgt! Ook is er nog een consumenten wet waarin staat dat "de klant tijdens de reparatie geen grote schade mag ondervinden" in mijn geval is dat wel zo omdat ik een bruidsreportage mis... snappen jullie nu mijn frustratie een beetje?
groetjes bart
-
@asplx...
Nu haal je even 2 dingen door elkaar en misschien was mijn verhaal niet helemaal duidelijk... De flitser is niet kapot (wat eerst werd aangenomen maar dit bleek niet zo te zijn) maar de fout zit in de camera! Die heb ik namelijk wel in deze fotozaak gekocht... kijk ik snap best dat deze man niks met de flister te maken heeft! maar de camera is wel degelijk zijn product...
Heb navraag gedaan en het blijk in mijn geval heel normaal dat je een leencamera krijgt! Ook is er nog een consumenten wet waarin staat dat "de klant tijdens de reparatie geen grote schade mag ondervinden" in mijn geval is dat wel zo omdat ik een bruidsreportage mis... snappen jullie nu mijn frustratie een beetje?
groetjes bart
-
Ik heb je verhaal uitgebreid gelezen, Bart.
Ik snap ook je verhaal heel goed. En van de camera is nu bijgevoegd.
Maar dat neemt niet weg wat ik geschreven heb:
Was je mét je camera hier in Nederland naar je fotoboer gestapt en de flitser had gekocht, dan was het euvel meteen naar voren gekomen. En dan was de verkoper waarschijnlijk meteen bereid geweest jou ter wille te zijn. Nou mocht een ander de winst opstrijken en hij mag het werk doen.
Kijk Bart, het is niet alleen dat, maar jij geeft hem te kennen, dat hij niet voldoet, want je koopt in Amerika. Hij is dus niet goed genoeg meer, maar mag wél voor jou klaar staan. Ja, dikke l.... Â Dat is een volkomen menselijke reactie.
En wees eens eerlijk, Bart (Niet dat ik verwacht, dat je anders niet bent hoor): Laat jij je salaris ook op de rekening van je buurman storten?
Waarom dan?
Wat zegt je vrouw/vriend(in) daarvan?
Waarschijnlijk: Vent, je bent gek.
Nou mag hij klaar staan om de kastanjes voor iemand anders uit het vuur te halen. Waar hij een hoop sores aan heeft en misschien zelfs wel geld op toelegt.
Een beetje off topic
En als je daar nou de eerste in was, gaf ik je wat meer gelijk, maar mede dankzij genoemde consumenten bond moet hij voor iederen klaar staan, wat de consumentenbond zelf ook niet doet.
Dat heeft niet alleen met wetgeving te maken, dat heeft ook met omgaan met elkaar te maken. En dat heeft de CB mede zelf in de hand gewerkt.
Ik ben hier cynisch in. Ik heb ook een beetje: Eigen schuld, dikke bult.
But no hard feelings..... :)
Groet, RuuRd
-
Ik heb je verhaal uitgebreid gelezen, Bart.
Ik snap ook je verhaal heel goed. En van de camera is nu bijgevoegd.
Maar dat neemt niet weg wat ik geschreven heb:
Was je mét je camera hier in Nederland naar je fotoboer gestapt en de flitser had gekocht, dan was het euvel meteen naar voren gekomen. En dan was de verkoper waarschijnlijk meteen bereid geweest jou ter wille te zijn. Nou mocht een ander de winst opstrijken en hij mag het werk doen.
Kijk Bart, het is niet alleen dat, maar jij geeft hem te kennen, dat hij niet voldoet, want je koopt in Amerika. Hij is dus niet goed genoeg meer, maar mag wél voor jou klaar staan. Ja, dikke l.... Â Dat is een volkomen menselijke reactie.
En wees eens eerlijk, Bart (Niet dat ik verwacht, dat je anders niet bent hoor): Laat jij je salaris ook op de rekening van je buurman storten?
Waarom dan?
Wat zegt je vrouw/vriend(in) daarvan?
Waarschijnlijk: Vent, je bent gek.
Nou mag hij klaar staan om de kastanjes voor iemand anders uit het vuur te halen. Waar hij een hoop sores aan heeft en misschien zelfs wel geld op toelegt.
Een beetje off topic
En als je daar nou de eerste in was, gaf ik je wat meer gelijk, maar mede dankzij genoemde consumenten bond moet hij voor iederen klaar staan, wat de consumentenbond zelf ook niet doet.
Dat heeft niet alleen met wetgeving te maken, dat heeft ook met omgaan met elkaar te maken. En dat heeft de CB mede zelf in de hand gewerkt.
Ik ben hier cynisch in. Ik heb ook een beetje: Eigen schuld, dikke bult.
But no hard feelings..... :)
Groet, RuuRd
-
Ik heb je verhaal uitgebreid gelezen, Bart.
Ik snap ook je verhaal heel goed. En van de camera is nu bijgevoegd.
Maar dat neemt niet weg wat ik geschreven heb:
Was je mét je camera hier in Nederland naar je fotoboer gestapt en de flitser had gekocht, dan was het euvel meteen naar voren gekomen. En dan was de verkoper waarschijnlijk meteen bereid geweest jou ter wille te zijn. Nou mocht een ander de winst opstrijken en hij mag het werk doen.
Kijk Bart, het is niet alleen dat, maar jij geeft hem te kennen, dat hij niet voldoet, want je koopt in Amerika. Hij is dus niet goed genoeg meer, maar mag wél voor jou klaar staan. Ja, dikke l.... Â Dat is een volkomen menselijke reactie.
En wees eens eerlijk, Bart (Niet dat ik verwacht, dat je anders niet bent hoor): Laat jij je salaris ook op de rekening van je buurman storten?
Waarom dan?
Wat zegt je vrouw/vriend(in) daarvan?
Waarschijnlijk: Vent, je bent gek.
Nou mag hij klaar staan om de kastanjes voor iemand anders uit het vuur te halen. Waar hij een hoop sores aan heeft en misschien zelfs wel geld op toelegt.
Een beetje off topic
En als je daar nou de eerste in was, gaf ik je wat meer gelijk, maar mede dankzij genoemde consumenten bond moet hij voor iederen klaar staan, wat de consumentenbond zelf ook niet doet.
Dat heeft niet alleen met wetgeving te maken, dat heeft ook met omgaan met elkaar te maken. En dat heeft de CB mede zelf in de hand gewerkt.
Ik ben hier cynisch in. Ik heb ook een beetje: Eigen schuld, dikke bult.
But no hard feelings..... :)
Groet, RuuRd
-
Het klopt dat als ik de flitser idd niet online had gekocht ik er eerder achter was gekomen... daar geef ik je helemaal gelijk in! En over het andere punt zullen we het denk ik niet eens worden maar dat hoeft ook niet;) iedergeval bedankt voor de reactie!
groetjes bart
ps; hoe plaats ik foto's op dit forum want dat is me nog niet geheel duidelijk... zou je dit ff via pb aan me kunnen vertellen?
-
Het klopt dat als ik de flitser idd niet online had gekocht ik er eerder achter was gekomen... daar geef ik je helemaal gelijk in! En over het andere punt zullen we het denk ik niet eens worden maar dat hoeft ook niet;) iedergeval bedankt voor de reactie!
groetjes bart
ps; hoe plaats ik foto's op dit forum want dat is me nog niet geheel duidelijk... zou je dit ff via pb aan me kunnen vertellen?
-
Het klopt dat als ik de flitser idd niet online had gekocht ik er eerder achter was gekomen... daar geef ik je helemaal gelijk in! En over het andere punt zullen we het denk ik niet eens worden maar dat hoeft ook niet;) iedergeval bedankt voor de reactie!
groetjes bart
ps; hoe plaats ik foto's op dit forum want dat is me nog niet geheel duidelijk... zou je dit ff via pb aan me kunnen vertellen?
-
http://www.pentaxforum.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1184015544
Staat bij de FAQ's....
Dus geen PB's nodig...!
-
http://www.pentaxforum.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1184015544
Staat bij de FAQ's....
Dus geen PB's nodig...!
-
http://www.pentaxforum.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1184015544
Staat bij de FAQ's....
Dus geen PB's nodig...!