Het Nederlandstalig Pentaxforum
Algemeen => Pentax Nieuws en Reviews => Topic gestart door: Edzo op 15 februari 2012, 20:48:59
-
Ik was eens aan het neuzen op de Nederlandse Pentax website en daar trof ik een leuk nieuwtje aan (dat we allemaal graag nooit hoeven te gebruiken hoop ik).
Onder het tabje klantendienst staat een keuze "reparatiestatus (Nieuw)". Deze is nog "under construction", maar blijkbaar kunnen we indien nodig in de toekomst de reparatiestatus gaan volgen.
Wel grappig om even te melden leek me.
-
Een soort track&trace voor reparaties dus, zou wel handig zijn!
-
Wel goed om te zien dat ze een beetje meegaan met de mogelijkheden van de tijd.
Ik werk bij een 'kleine' automatiseerder (75 man totaal) en daar geven we ook inzicht voor onze klanten.
Blijft het alsnog niet fijn dat het lang duurt en dat je weinig tot geen informatie krijgt over wat er echt aan gedaan wordt.
Dan moeten ze er toch ook voor kiezen om gebruikte onderdelen te tonen en wachttijden te vermelden.
Als je enige status 'In reparatie' is, wordt je er niet wijzer van en zeker niet blij....
Maar, weer een teken dat men serieus bezig is met een inhaalslag. Weer een plusje voor Pentax/Ricoh.
-
Hmm, ik weet niet of het wel zo`n verbetering is om 6 weken lang "status: wordt gerepareerd" te zien...::)
:evil:
-
Hmm, ik weet niet of het wel zo`n verbetering is om 6 weken lang "status: wordt gerepareerd" te zien...::)
:evil:
:D :D