Het Nederlandstalig Pentaxforum
Algemeen => Algemene discussie => Topic gestart door: hansli op 10 december 2009, 22:32:41
-
Nou nou, dat maak je ook niet elke dag mee:
Mijn K10D's diafragma hendel was kapot, dus objectief bleef niet meer open staan, zie de discussie daarover hier:
http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=13422.0
Echt kapot dus, waarschijnlijk niet mijn schuld, maar aangezien ik de camera 2ehands gekocht heb, hij volgens mij wel 2 jaar oud is en ik de bon van de 1e eigenaar ook niet had, hij had de bon niet omdat hij de camera ook 2ehands had gekocht, ging ik er vanuit dat er wel betaald zou moeten worden voor de reparatie.
Mooie brief erbij gedaan, met een foto van de plek des euvels, waarvoor nog dank aan forumlid cemi, erbij verteld dat ik de analyse van het probleem op dit onovertroffen forum had gevonden, dat ik een echte Pentax-fan ben, met vele mooie oude lenzen, je weet wel, toch nog even aangestipt dat het euvel niet mijn schuld kan zijn, en dat ik toch wel op enige coulance hoopte...........
Afijn, de camera naar Fotovideo-Boom (almelo) gebracht, waar ik mijn K20 gekocht heb, en afwachten, de reparatietijd zou tussen 2 en 4 weken zijn.................
Afijn, 2 weken gingen voorbij, 3 weken gingen voorbij, maar gisteravond, na 3 1/2 week een telefoontje van Boom: ik kon de camera ophalen.
Vanavond gedaan, en de medewerker van boom kwam opgewekt met de camera terug uit het magazijn en legde eerst maar eens de afleverbon op de toonbank, waarna hij mij de camera overhandigde:
"kijk, dat is goed nieuws" zei hij.
"Hoezo", vroeg ik.
"Nou, de reparatie was helemaal gratis, 0,00 staat hier als prijs"..............
Ik bedenk me nu ik dit schrijf pas dat Boom ook helemaal geen verwerkingskosten in rekening heeft gebracht, wat bij een niet bij hu gekochte buiten-garantie-camera alleszins acceptabel zou zijn!
Kijk, dat noem ik nou eens service..............
Grote complimenten dus voor de Beukelaer en Fotovideo-Boom............
-
Heel mooie service en netjes dat je dat ook hier vermeld.
Stuur hem eens in voor de warme douche van Tros Radar, zal wel geen partij zijn voor ze, een Pentax, maar toch.
Mooie brief is altijd goed, met stroop van je immers meer dan met azijn.
Veel plezier verder met je camera.
Met vriendelijke groet,
Albert
-
Stuur hem eens in voor de warme douche van Tros Radar, zal wel geen partij zijn voor ze, een Pentax, maar toch.
Mooie brief is altijd goed, met stroop van je immers meer dan met azijn.
Lijkt me een goed plan. Veel plezier ermee.
-
nou, voor zo'n radar-warme-douche moet er toch wel iets meer spektakel in het verhaal zitten ;)
dit is gewoon uitstekende service, maar ik kan me wel voorstellen dat zowel Beuk als Boom voor een die-hard Pentax-fan, die bovendien een goede klant is, net een stapje verder lopen............
zo zie je maar weer wat het kopen bij een echte winkel en lid zijn van dit forum voor voordelen oplevert, want beuk leest dit geloof ik ook wel ;)
en ohja: de camera werkt idd weer helemaal perfect.........................
-
Misschien is het wel iets voor de C****bond (Consumentenbond red.)! Die heeft in haar gids een rubriek "Aardig" o.i.d. voor positieve ervaringen van consumenten. Leert ze meteen dat er ook camera's van het merk Pentax bestaan!
:)
André
-
Héél netjes van ze! Fijn om te horen dat dit nog kan.
-
Misschien is het wel iets voor de C****bond (Consumentenbond red.)! Die heeft in haar gids een rubriek "Aardig" o.i.d. voor positieve ervaringen van consumenten. Leert ze meteen dat er ook camera's van het merk Pentax bestaan!
:)
André
Dat is een goed idee! Negatief zou relatie tussen kapotte lens en PENTAX kunnen zijn, maar al met al lijkt het me een goed idee....
-
Inderdaad, goed idee! En uit naam van ons forum bij deze (symbolisch) een warme douche naar De Beukelaer en Fotovideoboom! :toppie:
Carel
-
Complimenten voor Boom hoor! Ik had ook eens een reparatie via hen en alles keurig geregeld.
Warme douche van radar kan prima hoor, ik zou er eens een brief aan spenderen!