Auteur Topic: Adobe Photoshop Lightroom 3 Student and Teacher Edition  (gelezen 1581 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterL

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 566
  • Geslacht: Man
  • Voerendaal - Limburg
    • Peter Lambrichs Fotografie
Re:Adobe Photoshop Lightroom 3 Student and Teacher Edition
« Reactie #5 Gepost op: 7 april 2011, 15:00:36 »
Nadat uit navraag bleek dat het een volledige versie is met, vwb. support/upgrading, dezelfde mogelijkheden als de versie die je "in de winkel" koopt, heb ik afgelopen maandag via Slim.nl de Lightroom 3 Student and Teacher Edition besteld (NL-versie; € 90,00).

Gisteren het pakket per post ontvangen.

Bij het pakket zit geen serienummer (wél een code).
Het serienummer krijg je, na toezending van "bewijzen" dat je in het onderwijs werkzaam bent (kopie ID-kaart + brief van de onderwijsinstelling waaruit blijkt dat je hier dadwerkelijk werkzaam bent) per e-mail toegestuurd.

Je dient hiervoor on-line een registratieformulier in te vullen (incl. de code die bij het pakket zit) en de "bewijsstukken" te uploaden.
Gisterenavond gedaan en vandaag de e-mail met het registratienummer ontvangen.

Zo zie je maar weer............... 't heeft z'n voordelen als je in het onderwijs werkt.
Doe er je voordeel mee!!!!


Update:
Vanavond het programma geinstalleerd (versie 3.2) en kreeg direct gelijk het bericht dat er een nieuwere versie was (3.3).
Gedownload en geïnstalleerd.
Mogelijkheden voor update/-grade zijn dus identiek aan een "normaal winkelpakket".

M'n vraag is beantwoord, dus hier kan een slotje op.
« Laatst bewerkt op: 9 april 2011, 19:17:52 door PeterL »



Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Adobe Photoshop Lightroom 3 Student and Teacher Edition
« Reactie #5 Gepost op: 7 april 2011, 15:00:36 »

Offline Anvh

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5269
  • Geslacht: Man
  • Dordrecht (schapekop)
Re:Adobe Photoshop Lightroom 3 Student and Teacher Edition
« Reactie #4 Gepost op: 2 april 2011, 19:20:15 »
Even een punt om na te kijken maar volgens mijn mag je de studenten versie niet upgraden naar een nieuwe versie.
Ik weet niet of dat belangrijk voor je is of niet want een upgrade is volgens mijn goedkoper als een studenten versie.
« Laatst bewerkt op: 2 april 2011, 20:10:17 door Anvh »
Stefan
K10D, K5
DA* 16-50, DA* 50-135, D-FA 100 Macro, DA 40 Ltd, DA 18-55
Sigma 30mm
AF-540FGZ

RonHendriks

  • Gast
Re:Adobe Photoshop Lightroom 3 Student and Teacher Edition
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2011, 17:33:19 »
en daar hebben ze ook een Nederlandse versie.

Ik zal er ook eens een liscentie zien te regelen.

Offline Lysvik

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1929
  • Geslacht: Man
  • LYSVIK PHOTOS
    • Lysvik Photos
Re:Adobe Photoshop Lightroom 3 Student and Teacher Edition
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2011, 17:13:10 »
Kijk ook even op slim.nl Als docent betaal je maar een habbekrats voor allerlei soorten software, waaronder producten van Adobe.

Offline PeterL

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 566
  • Geslacht: Man
  • Voerendaal - Limburg
    • Peter Lambrichs Fotografie
Adobe Photoshop Lightroom 3 Student and Teacher Edition
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2011, 15:49:33 »
Kan mij een van de honorabele forumleden me vertellen of de "Student and Teacher Edition" van Lightroom 3 een volledige (Nederlandstalige) versie betreft?

Ik overweeg namelijk de aanschaf van (een legale versie van) Lightroom, maar heb 'n beetje moeite met de prijs.

Via de site van Adobe is de "Student and Teacher Edition" verkrijgbaar voor € 69,00 (ex. VAT) en da's natuurlijk 'n andere prijsklasse.
Er moet echter wel zoiets als een "werkgeversverklaring" per e-mail worden opgestuurd naar Adobe, maar mijn echtgenote is werkzaam in het onderwijs en wil wel borg voor me staan......  ;)
Gr.  Peter