Auteur Topic: MACRO WANDELING !!!  (gelezen 1036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: MACRO WANDELING !!!
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2017, 21:39:39 »
Jammer, het was een goed en leuk initiatief.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: MACRO WANDELING !!!
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2017, 21:39:39 »

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
Re: MACRO WANDELING !!!
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2017, 20:51:09 »
Tja .. 
Slagregens .. en veel te veel wind ...  afzeggingen waren onvermijdelijk .. twee waren er toch gekomen maar gingen
vol begrip wat anders doen ..  onder deze weersomstandigheden was het niet te doen.

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
MACRO WANDELING !!!
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2017, 20:50:52 »
MACRO WANDELING !!!

Wat neem je mee?
- Camera en macro lens
- Statief
- Reflectie schermpje
- Iets om je knie op te laten rusten
- Heel veel geduld

NETELENBURCHPAD

Aanvang: Zaterdag 24 juni 2017 om 11:00u
Startpunt: Gemaal Zeldert, vlakbij Zuidereind 35, Baarn
Lengte: 5,5 km. (rondwandeling)
 
Praktische informatie
De paden zijn onverhard en daarom niet geschikt voor rolstoelen en kinderwagens. Honden zijn niet toegestaan omdat Klompenpaden over particulier terrein gaan, waar ook vee loopt. Ter bescherming van flora & fauna kan het Klompen pad soms tijdelijk zijn afgesloten, bijvoorbeeld vanwege het broedseizoen. Tussen 15 maart en 15 juni is een deel van de route omgelegd vanwege broedseizoen. Volg de markering in het veld..

Wandelen door de polder, over kavelpaden en langs de Eem. Ontdek het mooie buitengebied van Baarn. Wandelen door het open polderlandschap van Eemland. Door weilanden, over kavelpaden en langs de Eem. Geniet van het weidse uitzicht! Klompen aan, rugzak op en gaan!

Klompenpaden zijn cultuurhistorische wandelroutes die particuliere terreinen, zoals landgoederen en boerenland, toegankelijk maken voor de wandelaar. Ze gaan zoveel mogelijk over historisch tracé en onverharde paden. Rust, kleinschaligheid en de combinatie van cultuur en natuur bepalen de sfeer en vertellen bewoners en wandelaars over de geschiedenis van hun omgeving. Ook het landschap heeft voordeel van de ontwikkeling van Klompenpaden: vaak worden landschapselementen hersteld en aangelegd. Door aan te sluiten bij lokale initiatieven als landwinkels, horeca en kamperen bij de boer wordt de economie van de streek versterkt.
Meer info: http://klompenpaden.nl/klompenpad/netelenburchpad/

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand