Auteur Topic: Het zeiktopic.  (gelezen 50321 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #466 Gepost op: 2 februari 2014, 20:23:39 »
Dennis, sterkte met het vinden van een nieuwe baan!

Edzo, pfff...sterkte voor je vrouw en voor jou!

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Het zeiktopic.
« Reactie #466 Gepost op: 2 februari 2014, 20:23:39 »

Offline Jaccopladet

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 556
  • Geslacht: Man
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #465 Gepost op: 2 februari 2014, 16:59:22 »
Vandaag weer bij het hutje geweest, nu was het helemaal gesloopt en zelfs de vijver folie meegenomen. Heeft dus geen zin om weer op te bouwen. Ga nog wel even blijven voeren en ga toch proberen dan elke keer de pallet maar even overeind te zetten. Zal ook nog even een leuk :( ;) :'( berichtje voor de daders achterlaten.
canon 1d mark iii, canon FE 300L 2.8 IS USM, extender EF 2X ii, ef 50mm 1.4 USM, canon 1100 d, canon 18-55.

http://www.flickr.com/photos/91447801@N03/sets/

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #464 Gepost op: 2 februari 2014, 10:41:19 »
De tussenwervelschijven in de nek zijn dermate zwak, dat dit onherstelbaar is. Er groeien geleidelijk aan uitstulpingen op de wervels die (net als een hernia) de zenuwbaan kunnen beklemmen. Dat proces is al begonnen was op de MRI scan te zien. Dat is bovenin de nek de minst goede plek, omdat daar alle zenuwbanen doorheen lopen voor de rest van je lichaam. Het is dus erg uitkijken de rest van je leven dat er door de instabiele tussenwervelschijven niets scheef schiet. In die zin is ze met het motorongeluk paar maanden geleden dus door het oog van de naald gekropen........
Dat is op zo'n jonge leeftijd niet wat je wilt horen, misschien dat de medische wetenschap nog eens een leuke ontdekking of uitvinding doet.
Ik wens je samen sterkte....
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

densch

  • Gast
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #463 Gepost op: 1 februari 2014, 23:54:41 »
De tussenwervelschijven in de nek zijn dermate zwak, dat dit onherstelbaar is. Er groeien geleidelijk aan uitstulpingen op de wervels die (net als een hernia) de zenuwbaan kunnen beklemmen. Dat proces is al begonnen was op de MRI scan te zien. Dat is bovenin de nek de minst goede plek, omdat daar alle zenuwbanen doorheen lopen voor de rest van je lichaam. Het is dus erg uitkijken de rest van je leven dat er door de instabiele tussenwervelschijven niets scheef schiet. In die zin is ze met het motorongeluk paar maanden geleden dus door het oog van de naald gekropen........


pffffffff,........geen woorden voor

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10658
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #462 Gepost op: 1 februari 2014, 23:36:51 »
Dat als iemand geen werk heeft is niet leuk, maar wanneer iemand iets aan de gezondheid mankeert dan is dat veel erger. Het is tenslotte maar werk.
Ik wens jullie samen sterkte. Kunnen ze er nog iets aan doen of moeten jullie er mee leren leven?

De tussenwervelschijven in de nek zijn dermate zwak, dat dit onherstelbaar is. Er groeien geleidelijk aan uitstulpingen op de wervels die (net als een hernia) de zenuwbaan kunnen beklemmen. Dat proces is al begonnen was op de MRI scan te zien. Dat is bovenin de nek de minst goede plek, omdat daar alle zenuwbanen doorheen lopen voor de rest van je lichaam. Het is dus erg uitkijken de rest van je leven dat er door de instabiele tussenwervelschijven niets scheef schiet. In die zin is ze met het motorongeluk paar maanden geleden dus door het oog van de naald gekropen........

densch

  • Gast
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #461 Gepost op: 1 februari 2014, 23:12:40 »
Pfft, dat is zuur om te horen. Duidelijk een branche waar de klappen vallen.
Net nu de berichten wat beter worden over de economie biedt het weer hoop op een andere kans.
Sterkte!

Mijn gevoel zegt wel dat we voor de bouwbranche meer richting het einde van de crisis zitten dan aan het begin.
Laatst stond er in de krant dat ze 50 miljoen willen uittrekken om de bouw in de achterhoek weer een beetje in de goed richting te drukken. Ik ben benieuwd.
Ach ja, met de plannen van een nieuw ziekenhuis in Doetinchem is 22 miljoen al bijna de helft van 50 miljoen. Dan hebben we in ieder geval 1 aannemer geholpen. Gezien het bedrag zal het ook nog eens Europees aanbesteed moeten worden. Wint waarschijnlijk een aannemer uit duitsland of Bulgarije de aanbesteding, hebben wij nog niets.  :'(

densch

  • Gast
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #460 Gepost op: 1 februari 2014, 23:04:33 »
Sterkte Dennis......nooit leuk.

Hier van de week te horen gekregen dat we nog steeds niet uit de medische mallemolen van de afgelopen jaren zijn.
Mijn vrouw heeft ernstige slijtage aan de nekwervels. En dat op je 46e.........

Dat als iemand geen werk heeft is niet leuk, maar wanneer iemand iets aan de gezondheid mankeert dan is dat veel erger. Het is tenslotte maar werk.
Ik wens jullie samen sterkte. Kunnen ze er nog iets aan doen of moeten jullie er mee leren leven?

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10658
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #459 Gepost op: 1 februari 2014, 15:15:59 »
Gisteren te horen gekregen dat ik mijn kan gaan melden bij het UWV. Ik was werkzaam als uitvoerder bij een bouwbedrijf dat in 2006 420 werknemers telde, maar door de jaren heen werd er flink gesaneerd in het personeelsbestand. Totdat we uiteindelijk met 70 man over bleven. Uiteindelijk liep het toch niet goed af en is het faillissement aangevraagd en uitgesproken. Mooi balen dus.

Sterkte Dennis......nooit leuk.

Hier van de week te horen gekregen dat we nog steeds niet uit de medische mallemolen van de afgelopen jaren zijn.
Mijn vrouw heeft ernstige slijtage aan de nekwervels. En dat op je 46e.........

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #458 Gepost op: 1 februari 2014, 14:46:10 »
Gisteren te horen gekregen dat ik mijn kan gaan melden bij het UWV. Ik was werkzaam als uitvoerder bij een bouwbedrijf dat in 2006 420 werknemers telde, maar door de jaren heen werd er flink gesaneerd in het personeelsbestand. Totdat we uiteindelijk met 70 man over bleven. Uiteindelijk liep het toch niet goed af en is het faillissement aangevraagd en uitgesproken. Mooi balen dus.
Pfft, dat is zuur om te horen. Duidelijk een branche waar de klappen vallen.
Net nu de berichten wat beter worden over de economie biedt het weer hoop op een andere kans.
Sterkte!
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

densch

  • Gast
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #457 Gepost op: 1 februari 2014, 13:40:26 »
Gisteren te horen gekregen dat ik mijn kan gaan melden bij het UWV. Ik was werkzaam als uitvoerder bij een bouwbedrijf dat in 2006 420 werknemers telde, maar door de jaren heen werd er flink gesaneerd in het personeelsbestand. Totdat we uiteindelijk met 70 man over bleven. Uiteindelijk liep het toch niet goed af en is het faillissement aangevraagd en uitgesproken. Mooi balen dus.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #456 Gepost op: 26 januari 2014, 17:29:34 »
pfffffff....sterkte Mike! Gelukkig dat de eerste berichten gunstig lijken....duimen dat het zo blijft en alleen nog maar beter wordt.........

@Wesley: succes met de afhandeling......ook niet fijn zo iets  :-[

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10658
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #455 Gepost op: 26 januari 2014, 09:48:05 »
Zo Mike, dat is even schrikken lijkt me!
Sterkte met je herstel en zoals Albert zegt: denk aan jezelf.
Je (werk)omgeving doet dat (helaas) niet altijd.

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #454 Gepost op: 25 januari 2014, 22:05:51 »
Het systeem van verzekeren en uitbetalen is lang niet altijd eerlijk, Wesley.
Rot dat je er zo achter moet komen. Ik hoop dat je er goed zult uitspringen....

@Jacco: wat een misselijke en kinderachtige rotgein, zonde van je werk.
Succes met het weer opbouwen...
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #453 Gepost op: 25 januari 2014, 22:03:31 »
Zo Mike, sterkte met je herstel en de chemokuren.
De eerste tekenen zijn niet al te negatief als ik het zo lees, dat geeft vast hoop.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #452 Gepost op: 25 januari 2014, 21:22:57 »
Beterschap Mike! Erg naar bericht maar wel mooi dat de eerste berichten goed zijn.

Ook erg jammer Jaccop. Blijft erg jammer altijd dat soort dingen. Gebeurt helaas veel te vaak  :(


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline Jaccopladet

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 556
  • Geslacht: Man
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #451 Gepost op: 25 januari 2014, 19:58:56 »
Na een aantal maanden in het bos 300 meter van mijn huis een vijfertje en hutje ( twee pallets met stokken ertussen) gemaakt te hebben en daarna een aantal sessies van aardige foto's . Te zien in aantal berichten op pentax forum, zijn er nu een paar fijne kinderen geweest die de vijver vernield hebben  :(. Voorlopig dus geen foto's meer, eerst de schade herstellen en weer vol laten regenen. Voeren blijf ik maar doen en maar hopen dat die etters niet weer terug komen. >:(
canon 1d mark iii, canon FE 300L 2.8 IS USM, extender EF 2X ii, ef 50mm 1.4 USM, canon 1100 d, canon 18-55.

http://www.flickr.com/photos/91447801@N03/sets/

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #450 Gepost op: 25 januari 2014, 19:31:45 »
Hoi Mike,

Veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Chemo kan erg meevallen hoor, de laatste jaren is er veel verbeterd op het gebied van bijwerkingen.
In veel gevallen zal er wel moeheid optreden, maar ook dat is van tijdelijke aard.
Ik heb een ding geleerd, denk aan jezelf de komende tijd, laat je niet verleiden tot stoer doen of ik kan het wel aan, je hebt dat echt nodig.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Offline Snipes

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2367
  • Geslacht: Man
  • IJsselstein(UT)
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #449 Gepost op: 25 januari 2014, 18:51:27 »
@newmikey: Sterkte en beterschap!

Wél verzekeringswerk mag ik hopen? Je schiet er niks mee op maar het is een pleistertje, hoop ik.
Ja dat wel. Met een beetje geluk krijg ik de aanschafprijs terug, omdat we hem net een week hebben. Zo niet, dan ben ik heel wat geld kwijt :(. En dan te bedenken dat het niet eens je eigen schuld is. Zij heeft niet eens een krasje op haar auto en ik zit met een kapotte auto en kan wachten totdat er uitgekeerd wordt.
Greetz Wesly

K-3 | K5 | 18-55WR | Sigma 10-20 EX DC | Sigma 17-70 f2.8-4 DC | Sigma 150-500 OS HSM
www.flickr.com/weslyvanbatenburg

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4251
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #448 Gepost op: 25 januari 2014, 17:05:56 »
Jezus man, wat een shitbericht! Schering en inslag de laatste maanden in mijn omgeving.
Heel veel sterkte man!

newmikey2

  • Gast
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #447 Gepost op: 25 januari 2014, 16:57:31 »
Ik heb juist even wat te zeiken omdat ik wat minder te zeiken heb. Sinds begin December blaaskanker vastgesteld, begin januari geopereerd en nu weer langzaam aan het werk. De eerste berichten zijn goed, géén uitzaaiingen en niet tot in de spierlaag doorgegroeid. Ze hebben alles kunnen weghalen maar krijg wel 9 wekelijkse chemo-spoelingen vanaf volgende week.

Ik ben er pisnijdig over!

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #446 Gepost op: 25 januari 2014, 13:58:17 »
Nog maar één dan.
Mijn vrouw heeft paar maanden geleden zware hersenschudding gehad en "vergeet" nog wel eens wat de afgelopen tijd.
Afgelopen maandag op sportschool haar trouwring en horloge bij afdrogen na het douchen afgedaan en op de bank laten liggen.
Bedankt voor diegene die trouwring en horloge heeft meegenomen ("gejat" in mooi Nederlands) en niet even bij de balie heeft afgegeven.
Lekker onbeschoft.
Dit topic wordt gevuld met heel veel groot en klein leed, dit is weer een tekenend voorbeeld.
Vervelend dat zo'n 'boef' alleen dollartekens ziet en geen idee heeft van het vervelende gevoel dat jullie er van krijgen.
Bah, het is te hopen dat het geheugen van je vrouw weer snel wat scherper wordt om dit soort ellende te voorkomen.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #445 Gepost op: 25 januari 2014, 13:54:21 »
Ik wil even gigantisch zeiken over dat mens dat het nodig vond om haar Suzuki Vitara, met Bullbar, achterin onze pas 1 week in bezit zijnde Peugeot heeft geparkeerd!!!! Gevolg €4000,- schade en auto total loss!!!

Je wordt bedankt :-[ :-[ :-[ !
Poe, dat is een zure toestand, daar word je ook niet beter van en het kost je een hoop rompslomp.
Succes met het afwikkelen en het vinden van een andere auto.....
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4251
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #444 Gepost op: 25 januari 2014, 09:55:31 »
Nog maar één dan.
Mijn vrouw heeft paar maanden geleden zware hersenschudding gehad en "vergeet" nog wel eens wat de afgelopen tijd.
Afgelopen maandag op sportschool haar trouwring en horloge bij afdrogen na het douchen afgedaan en op de bank laten liggen.
Bedankt voor diegene die trouwring en horloge heeft meegenomen ("gejat" in mooi Nederlands) en niet even bij de balie heeft afgegeven.
Lekker onbeschoft.

Waardeloze actie! En je voelt je ook nog een zó ....... vul maar in.

Ik wil even gigantisch zeiken over dat mens dat het nodig vond om haar Suzuki Vitara, met Bullbar, achterin onze pas 1 week in bezit zijnde Peugeot heeft geparkeerd!!!! Gevolg €4000,- schade en auto total loss :-[ :-[ :-[!!!

Je wordt bedankt!

Wél verzekeringswerk mag ik hopen? Je schiet er niks mee op maar het is een pleistertje, hoop ik.

Sterkte alletwee!

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #443 Gepost op: 24 januari 2014, 18:36:37 »
Dat is wel heel erg sneu Edzo! Heel erg onbeschoft ook van zo'n persoon.
Voor Wesley ook erg balen. Had het al voorbij zien komen en het blijft zonde. Zeker na zo'n korte tijd.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10658
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #442 Gepost op: 24 januari 2014, 18:26:21 »
Nog maar één dan.
Mijn vrouw heeft paar maanden geleden zware hersenschudding gehad en "vergeet" nog wel eens wat de afgelopen tijd.
Afgelopen maandag op sportschool haar trouwring en horloge bij afdrogen na het douchen afgedaan en op de bank laten liggen.
Bedankt voor diegene die trouwring en horloge heeft meegenomen ("gejat" in mooi Nederlands) en niet even bij de balie heeft afgegeven.
Lekker onbeschoft.