Auteur Topic: Aansluitschema Winder ME II  (gelezen 668 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KEF

  • Gast
Re:Aansluitschema Winder ME II
« Reactie #5 Gepost op: 13 maart 2010, 21:54:41 »
Ruurd, bij deze probeer ik twee foto's mee te sturen. Ik hoop dat jij er wél verstand van hebt.

Kees Embregts


Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Aansluitschema Winder ME II
« Reactie #5 Gepost op: 13 maart 2010, 21:54:41 »

asplx

  • Gast
Re:Aansluitschema Winder ME II
« Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2010, 19:29:55 »
Sterkte en succes...

Ruurd

KEF

  • Gast
Re:Aansluitschema Winder ME II
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2010, 17:39:07 »
Hallo Ruurd,

Ja het duurde even, sorry voor dat, maar ik heb niet zomaar elke avond tijd helaas. Ik heb de ME II Winder weer opengemaakt en er is een wit en zwart draadje los, vanaf richting motortje zo te zien. Ik probeer voor alle duidelijkheid wat foto's ervan te maken, dus ik ga die via een later antwoord doorsturen. Middels afbeelding toevoegen moet dat lukken toch? Anders probeer ik het via de e/mail. Je krijgt van mij hierop dus een vervolg...

Groetjes,

Kees Embregts

asplx

  • Gast
Re:Aansluitschema Winder ME II
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2010, 21:16:19 »
Wat voor kleur hebben de draadjes?
En waar gaan ze heen?

Ik heb de MX-én de LX-winder openliggen.

Groeten,Ruurd

KEF

  • Gast
Aansluitschema Winder ME II
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2010, 17:35:47 »
Omdat het bij mij ooit ook begonnen is met de gouwe ouwe ME Super met standaard 50mm lensje, staat deze (nog steeds bruikbaar) in de vitrine te pronken. Onlangs heb ik van een collega een bijpassende Winder ME II gekregen. Nostalgie, maar toch. Alleen, de winder doet het niet. Nou lijkt het mij sterk dat ik hem niet opnieuw aan de praat krijg, dus ik schroef hem open en tot mijn verbazing zijn er twee draadjes los. Heeft er nog iemand ergens een aansluitschema voor de kleuren in deze winder?

Kees Embregts