Auteur Topic: Fingerpaint  (gelezen 1120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arverm

  • Gast
Re:Fingerpaint
« Reactie #8 Gepost op: 6 november 2009, 17:06:22 »
een mooie shoot waar veel plezier aan beleefd is zo te zien. Ik moet zeggen dat voor mij nummer 1 en 2 minder aansprekend zijn. Iets te soft en juist iets te hoog contrast. Nummer 3 en 4 vind ik dan weer wel heel goed. Ieder zo zijn eigen smaak. Vooral doorgaan.... zei Barry altijd.

Die bewerkingen bij 1 en 2 mag je mij aanrekenen, omdat ik de originele foto's wat minder spannend vond. Dus waren het probeersels. 3 en 4 is qua bewerking het minst aan gedaan (4 is gecropped).

Maar idd is het verfrissend om te zien waar ze mee komen die jonkies  >:D
Ik zou zelf moiete hebben om zo'n serie te maken. Interactie fotograaf model is hier dan ook essentieel voor het resultaat.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Fingerpaint
« Reactie #8 Gepost op: 6 november 2009, 17:06:22 »

RonHendriks

  • Gast
Re:Fingerpaint
« Reactie #7 Gepost op: 6 november 2009, 16:53:36 »
een mooie shoot waar veel plezier aan beleefd is zo te zien. Ik moet zeggen dat voor mij nummer 1 en 2 minder aansprekend zijn. Iets te soft en juist iets te hoog contrast. Nummer 3 en 4 vind ik dan weer wel heel goed. Ieder zo zijn eigen smaak. Vooral doorgaan.... zei Barry altijd.

Offline cemi

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3202
  • Geslacht: Man
  • Less is more...
    • Cees van Miert Fotografie
Re:Fingerpaint
« Reactie #6 Gepost op: 6 november 2009, 16:46:31 »
Zo zie je maar dat als jongeren niet gehinderd worden door kennis en ervaring en gewoon op hun gevoel afgaan, er mooie resultaten uit kunnen komen.
Prima serie, op wat kleine dingetjes na die al genoemd zijn.
Cees

newmikey

  • Gast
Re:Fingerpaint
« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2009, 16:01:43 »
Bedankt voor jullie leuke en leerzame commentaren. Ik wil alleen niet zelf de eer opeisen  ;D ; Mijn dochter (16) heeft ze gemaakt.


Nu ben ik ècht onder de indruk! Wat een talent heeft die meid. Technisch moet er nog een hoop gebeuren, maar de creativiteit spat er vanaf! Nummer 2 en de laatste zijn toppertjes wat mij betreft. Betere achtergronden, goede scherpte en je hebt een toekomstige winnares...

arverm

  • Gast
Re:Fingerpaint
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2009, 15:52:46 »
Bedankt voor jullie leuke en leerzame commentaren. Ik wil alleen niet zelf de eer opeisen  ;D ; Mijn dochter (16) heeft ze gemaakt.

Ze wil iets in fotografie gaan doen en leent al regelmatig mijn camera. Deze serie komt van een opdracht voor school die ze samen met een vriendin heeft gedaan. Dus ze hebben samen alles zelf geregisseerd. Ik heb alleen maar uitgelegd hoe de flitser werkt en ze een paar pointers meegegeven.
Daarnaast heb ik wat bewerkingen gedaan en ze zelf laten bepalen welke ze het mooist vond. Deze zien jullie hier.

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re:Fingerpaint
« Reactie #3 Gepost op: 5 november 2009, 07:10:42 »
Van mij een WOW!! :respect:

Maar op een kritisch forum ;) toch een paar kleine puntjes die mij opvallen...

Foto 1: ik hou zelf erg van scherp, en hier zijn de ogen niet scherp

Foto 2: ben ik helemaal weg van, de absolute topper van de serie. Een effen achtergrond zou het mi nog sterker hebben gemaakt.

Foto 3: plekje op voohoofd wat minderen

Foto 4: geen comments
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

asplx

  • Gast
Re:Fingerpaint
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2009, 22:48:17 »
Nou niet bepaald een melkmeisje, nee...

Wel goed gedaan.

Ga je zo Ver Meer doen? ;)

Groeten, Ruurd

arverm

  • Gast
Fingerpaint
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2009, 22:35:26 »
Hierbij een aantal echte Vermeeren  :)

#1



#2



#3



#4