Auteur Topic: Pentax demo dag Beilen 2009  (gelezen 5909 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kdj4

  • Gast
Pentax demo dag Beilen 2009
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2009, 21:54:05 »
vandaag was er een pentax demo dag in Beilen bij Dewinkel.nl
er was daar een man (naam vergeten) die daar namens pentax was, je kon daar alle uitleg krijgen over de nieuwste camera's en lenzen van pentax.

zeer vriendelijke mensen daar bij dewinkel.nl, het was ook gelijk een kleine pentax meeting ik zelfs heb Vulcan (Carel) daar ontmoet en ook Johan uit assen , en nog met een paar pentax Liefhebbers die ook beloofd hebben om zich aan te melden op dit forum ;).
ook de mini poster van Sandra had Vulcan daar op gehangen op de deur en bij de penatax demo tafel.

je kon daar ook je camera schoon laten maken en heb het ook laten doen daar want had al tijdje 2 kleine plekjes op de censor en die zijn nu helemaal weg.
ook kregen we daar nog een paar leuke Hebbedingetjes zoals een pentax petje , pentax pen , sleutelhanger van pentax en voor de warme dagen een pentax zweet bandje ,en nog een mooie pentax Paraplu.

al met al was het daar toch heel gezellig dat ik er zelf wel twee uur heb rond gelopen , en heb ook nog even de nieuwe Pentax SMC DA 60-250mm F4.0 ED op mijn body gehad en moet wel zeggen dat is toch wel een fijne lens en de scherp stelling hoor je bijna niet meer, maar kost wel rond de 1200 euro  :-/.

hier een paar foto's van de demo dag.
mvg kees.









nog even 2 foto's van mijn cencor voor het schoonmaken en na de schoonmaak.
ik vond er nog al wat stofjes op zitten maar de man die vertelde dat het vrij normaal is dat je zoveel ziet op de censor.
van al die stofjes had ik zelf overgens maar last van twee die ik op mijn foto's zag de rest was op de foto niet waarneembaar.
ik heb aangeven op foto 1 welke ik zelf op mijn foto;s kon zien.


voor de schoonmaak





na de schoonmaak
« Laatst bewerkt op: 10 september 2009, 12:48:22 door Vulcan »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Pentax demo dag Beilen 2009
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2009, 21:54:05 »