Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 27 juni 2017, 17:15:14 »
Hallo Robert, welkom op het forum.

Henk

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 27 juni 2017, 17:15:14 »

Offline Jan-61

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1263
  • Geslacht: Man
  • Pentax KP+K200D-Fan - LinuxMint-Cinnamon
    • FotoSeq.NL
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2017, 22:57:23 »
Welkom hier.

Inderdaad, treinenfotografie zagen we hier niet. Leuke uitdaging.




Jan.
FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2017, 21:28:00 »
Welkom op het forum Robert. Leuk om ook iemand op het forum te hebben die zie zich met het fotograferen van treinen bezig houdt, die foto's zien we hier nog niet al te vaak langs komen.

Groet,  Peter

Robert1966

  • Gast
Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2017, 21:15:37 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Robert Stremming en ik ben woonachtig in Drenthe. Al sinds 1986 fotografeer ik met een spiegelreflex graag spoorse zaken. Destijds uiteraard analoog begonnen met een Minolta X-300, waar ik met heel veel plezier hele leuke plaatje mee heb gemaakt. Dit toestel heb ik gebruikt tot 2006 en heb toen de sprong naar het digitale fotograferen gemaakt. Begonnen met een Pentax K100D, prima toestel maar het gebruik van AA NiCd batterijen vond ik niet geweldig. Dus maakte ik in 2008 de stap naar de K20D. Ook een hele fijne camera, waar ik mee tot augustus 2016 heb gefotografeerd.

Omdat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van Pentax, besloot ik om nog een stapje hoger te gaan en voor de komende jaren mij toe te leggen op de Pentax K1. Een dijk van een camera moet ik zeggen. Met deze camera wil ik het fotograferen meer op gaan pakken. Al met al vond ik het nu dus ook tijd om mij aan te melden op dit forum. Ben benieuwd naar tips die ik kan gebruiken in mijn fotografiehobby. Ik zal zo nu en dan ook eens een afbeelding plaatsen die ik gemaakt heb met één van de genoemde toestellen.

Groet,
Robert