Auteur Topic: Etalage met foto-apparatuur  (gelezen 1048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patrick91

  • Gast
Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2010, 19:44:08 »
Jammer dat de man kijkt naar de camera in je hand en niet naar die in de etalage..
Volgende keer weer daar gaan staan en wachten..

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2010, 19:44:08 »

Buksbeest

  • Gast
Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #7 Gepost op: 25 maart 2010, 16:47:14 »
Ik weet hem wel te vinden als ik er loop, maar durf zo ook niet de straatnamen te noemen.
A'dam leent zich idd erg goed voor straatfotografie. Eigenlijk nooit bij negedacht, misschien ook maar eens doen idd...

Alwin

  • Gast
Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #6 Gepost op: 25 maart 2010, 16:01:51 »
Ja, het is een fotowinkel in Amsterdam. Waar precies durf ik zo niet meer te zeggen. Streetphotography in Amsterdam centrum is relatief eenvoudig trouwens, met al die touristen die met een fototoestel rondlopen val je helemaal niet op. En valt het de persoon toch op dat je op hem/haar focust, dan richt je je toestel even wat hoger op een gebouw er achter en sla je later alsnog toe ... Haha ... (ik weet trouwens niet wat daar grappig aan is ...). Het helpt als je dan even onschuldig kunt fluiten (moet je niet net beschuit aan het eten zijn ...).

Buksbeest

  • Gast
Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2010, 13:44:28 »
Fotozaak in A'dam of niet? Etalage komt me bekend voor...

Offline Corros

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1237
  • Geslacht: Man
  • J316
    • Website
Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2010, 19:52:31 »
Goede fotozaak zo te zien. Ik was laatst ergens en daar hadden ze het allemaal nog, de K-m K20D en de K200D (de K10D was denk ik net uitverkocht), maar geen K-7 of K-x.

Als dat soort oude modellen nog aanwezig zijn, is dat vaak een slecht teken. Zo'n winkel heeft een lage doorloop, en zal dan ook vaak slecht draaien.
Alles wat relevant is over mij te weten is te vinden op: Website volg mij via twitter

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2010, 08:15:56 »
Ik snap waarom je gestopt bent, ik kan zelf ook nooit voorbij de etalage van een fotozaak lopen zonder even te stoppen. Altijd even met het idee: als ik nu iets zou kunnen kopen, wat zou het dan worden....... Een beetje fantaseren.

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

RonHendriks

  • Gast
Re:Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2010, 21:01:48 »
Goede fotozaak zo te zien. Ik was laatst ergens en daar hadden ze het allemaal nog, de K-m K20D en de K200D (de K10D was denk ik net uitverkocht), maar geen K-7 of K-x.

Alwin

  • Gast
Etalage met foto-apparatuur
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2010, 20:57:13 »
Zou deze man kiezen voor zijn vriendin of voor een nieuw fototoestel? Hint: Er liggen ook pentax K-exen in de etalage, waaronder de rode!



met zwervende groet,

Alwin.
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2010, 07:08:22 door Alwin »