Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 692 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 26 april 2018, 17:41:40 »
Hallo Karin, welkom op het forum.

Henk

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 26 april 2018, 17:41:40 »

Offline cire

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4081
  • Geslacht: Man
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 26 april 2018, 17:22:51 »
Welkom Karin op dit leuke en vooral leerzame Forum.
Mijn eerste spiegelreflex camera was een Pentax spotmatic. Ik heb 'm nog altijd.
Mijn eerste digitale spiegelreflex was een k10d, Naar mijn mening nog altijd een super camera, maar wel met wat beperkingen. Je kunt er nog steeds prachtige foto's mee maken.
Nu ben ik in het bezit van een k5 en een k1 (full frame).... Oja en ook een k-01.
Voor mij heerlijke camera's, waar ik graag mee werk.
Ik heb de k10d indertijd gekocht omdat hij perfect in de hand lag en makkelijk bedienbaar met mijn reumavingertjes.
Ik wens je heel veel succes met de k10d en doe je voordeel met dit goede forum
Wees niet bang om vragen te stellen. Upgraden naar bv een tweedehands k5 hoeft niet al te duur te zijn. Succes
Cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

Madebykaatje

  • Gast
Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2018, 16:52:16 »
Hoi allemaal,

Ik ben Karin en al zo'n 25 jaar een fanatiek amateur fotograaf. Jaren geleden moest ik voor een fotografie cursus een spiegelreflex hebben, maar ik had weinig budget, dus bij de fotozaak in de buurt een tweedehands Pentax gekocht. Deze beviel mij zo goed, dat toen ik overging op digitaal, ik niet eens dacht aan een ander merk.Ik kocht toen een K10D die ik nog steeds gebruik. Als ook de analoog trouwens. Ik zou wel graag eens willen upgraden, maar tot die tijd doet de K10D wat ie moet doen.