Auteur Topic: Een weekje weg - La Palma - deel 1  (gelezen 863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Een weekje weg - La Palma - deel 1
« Reactie #5 Gepost op: 7 maart 2017, 23:52:29 »
Ik vind foto 5 mooi door de verschillende kleuren blauw van de muren van het huisje en de lucht. Veelkleurig zijn de foto's zoals de andere commentatoren al zeiden. Foto 3 valt wat dat betreft uit de toon. Wel mooi, maar mist een felle kleur.
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Een weekje weg - La Palma - deel 1
« Reactie #5 Gepost op: 7 maart 2017, 23:52:29 »

Offline zoran

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2399
  • Geslacht: Man
Re: Een weekje weg - La Palma - deel 1
« Reactie #4 Gepost op: 7 maart 2017, 20:33:00 »
Fraaie kleurrijke reeks.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Een weekje weg - La Palma - deel 1
« Reactie #3 Gepost op: 6 maart 2017, 12:33:23 »
Prachtige, kleurrijke serie geworden :good:. Grootste topper voor mij: foto 1. Mooi hoe je hier wel de schaduw van het dak hebt meegenomen maar niet het dak zelf.

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: Een weekje weg - La Palma - deel 1
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2017, 12:30:03 »
Kleurrijke foto's waarvan nr. 3 voor mij het beste is door de diepte werking; deze ontbreekt geheel bij 1en in mindere mate bij 4 en 5.

newmikey2

  • Gast
Een weekje weg - La Palma - deel 1
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2017, 11:58:48 »
We zijn er even tussen uit op het mooie La Palma. Een Canarisch eiland wat we nog niet eerder bezocht hadden. Nog redelijk onbezoedeld door toerisme en een ruimschootse voorraad "couleur locale" zonder lelijke witte appartementencomplexen. Net gistermiddag laat geland en wat in het stadje Tazacorte rondgewandeld. De K-5 IIs is mee (de GR is thuisgebleven) en na veel wikken en wegen heb ik besloten om alleen de Tamron 17-50/f2.8 en de DA55-300 mee te neme, alsmede een AF tussenring en de O-GPS1 die ik kortgeleden van een medeforumlid heb overgenomen. (leuk om de locaties van elke foto netjes op de kaart te zien verschijnen zonder gedoe met achteraf geotaggen). Even doorklikken naar Flickr geeft voor de meeste platen de EXIF behalve de HDRs (kerkje).

1. In en om ons kleine huisje
La Palma Island by Mike Bing, on Flickr


2.
La Palma Island by Mike Bing, on Flickr

3. Uitzicht over Tazacorte
LaPalma1-6_pregamma_1_fattal_alpha_1_beta_0 by Mike Bing, on Flickr


4. Kerkje in Tazacorte
La Palma Island by Mike Bing, on Flickr

5. En de veelkleurige huizen in Tazacorte
La Palma Island by Mike Bing, on Flickr