Auteur Topic: plastic tasjes  (gelezen 1002 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: plastic tasjes
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2017, 12:22:52 »
Het fotograferen van 2 dementiële kunst (foto's, schilderijen,...) valt voor mij vaak al snel onder het kopje kopiëren. In dit geval valt het zeker niet onder dat kopje. De drie bankjes + de scheur in de vloer voegen hier zeker wat aan toe. Of te wel, een nieuw kunstwerk van een bestaand kunstwerk :good:.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: plastic tasjes
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2017, 12:22:52 »

Offline Lucien

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 340
  • Geslacht: Man
Re: plastic tasjes
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2017, 12:07:44 »
Mooi gedaan hoor. Een bovengemiddeld goede foto wat mij betreft maar dat kunnen we wel aan je overlaten volgens mij.
Een humoristische blik op tasjes, hoe eenvoudig wil je het onderwerp hebben en hoe leuk is deze registratie...
De bankjes geven perspectief aan de tasjes, die het op zichzelf al aardig doen met alle patronen.
Door de bankjes wint de foto veel aan kracht, het vormt een structuur element als tegenhanger van de chaotische vormen bij de tasjes.

Dank je wel voor de reactie, heren. De complimenten horen natuurlijk toe aan de kunstenaar die zo'n gewoon dagelijks gebruiksvoorwerp omzet naar een waar kunstwerk.
Wat dat betreft kom je bij Verbeke Foundation goed aan je trekken. Veel bijzondere, soms bizarre kunst te zien daar. Google maar even, een bezoekje meer dan waard.

Groeten, Luciën.
Met vriendelijke groet, Luciën

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: plastic tasjes
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2017, 10:56:37 »
Mooi gedaan hoor. Een bovengemiddeld goede foto wat mij betreft maar dat kunnen we wel aan je overlaten volgens mij.
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: plastic tasjes
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2017, 13:57:30 »
Een humoristische blik op tasjes, hoe eenvoudig wil je het onderwerp hebben en hoe leuk is deze registratie...
De bankjes geven perspectief aan de tasjes, die het op zichzelf al aardig doen met alle patronen.
Door de bankjes wint de foto veel aan kracht, het vormt een structuur element als tegenhanger van de chaotische vormen bij de tasjes.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline Lucien

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 340
  • Geslacht: Man
plastic tasjes
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2017, 10:44:32 »


Plastic tasjes
Verbeke Foundation

K1
DA 20-40mm limited (23mm)
f3.5
1/50
iso200
Met vriendelijke groet, Luciën