Auteur Topic: Pontische meeuw (2)  (gelezen 482 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Pontische meeuw (2)
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2017, 22:05:15 »
Ik weet eigenlijk niet waarom ik niet op deze foto gereageerd heb, maar ik weet wel dat ik het wat belichting niet met je eens ben. De witten hebben (vooral bij de eerste twee foto's) erg veel aan detail verloren. Waarschijnlijk was het met het harde licht niet te voorkomen, maar toch. Deze foto's zijn op het vlak van scherpte echter wel een hele verbetering t.o.v. de eerste foto van de pontische meeuw die J@@P heeft geplaatst.

Groet,  Peter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Pontische meeuw (2)
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2017, 22:05:15 »

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: Pontische meeuw (2)
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2017, 00:04:55 »
Ben ik de enige die dit een fraaie meeuw vind??
Mooie foto's van een fraaie meeuw. Wat het gebrek aan reacties betreft: een paar dagen eerder liet Jaap ook al een foto van de Pontische meeuw zien en ook van andere meeuwen, waardoor er misschien sprake was van "meeuw moeheid".

groeten, Arno

Offline Lucien

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 340
  • Geslacht: Man
Re: Pontische meeuw (2)
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2017, 18:25:42 »
Een fraai exemplaar, Jaap.
Puike belichting ook...

Ben ik de enige die dit een fraaie meeuw vind??

Groeten, Luciën.
Met vriendelijke groet, Luciën

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Pontische meeuw (2)
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2017, 07:19:53 »
En zo trof ik vorige week tijdens een bezoek aan de Utrechtse meeuwenboulevard deze pontische meeuw aan. In eerste instantie was ik niet helemaal zeker van de determinatie, maar met wat hulp werd mijn vermoeden toch bevestigd. Het is hier een fotoforum en geen determinatieforum, dus de details zal ik jullie besparen. De foto's wil ik jullie niet onthouden. Bij deze dus een serie met in de hoofdrol een pontische meeuw (3e kalenderjaar). De laatste twee zijn vooral foto's, bedoeld voor de determinatie, dus fototechnisch misschien wat minder, maar toch...


1.



2.



3.



4.





Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)