Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re: Even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2015, 22:57:10 »
Welkom op het forum Ruben.
Niets mis mee met een K1000, ik heb nog steeds goed herinneringen aan een nog ouder model, de IstDs.
En nu werk ik ook nog met een "oud" beestje.
Er zijn hier meer mensen die met analoog bezig zijn, uiteindelijk is dat toch dezelfde basiskennis, sterker nog analoog was eerder. :D

Kom maar op met je vragen, we houden hier wel van wat leven in de brouwerij.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2015, 22:57:10 »

rbnvrw

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2015, 10:56:26 »
Dankjulliewel!

Dat gaat zeker lukken denk ik. Heb nog genoeg vragen  :)

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3514
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2015, 22:01:46 »
Hoi Ruben,

Welkom op het forum. Leuk je met een analoge camera ervaring gaat op doen. Binnen het forum ben je zeker niet de enige, dus er valt hier best wel wat te leren denk ik.

Veel plezier,  Peter

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2015, 12:47:12 »
Hoi Ruben, welkom op het forum. Kijk maar eens goed door de diverse topics, dan kom je vast al veel info tegen. Daarnaast kun je al je vragen over fotografie hier in een topic kwijt en met alle aanwezige kennis alhier krijg je bijna altijd een antwoord. Lekker meediscussiėren op het forum word op prijs gesteld. Als je foto`s plaatst (om te laten zien of om advies er op te krijgen) komt er altijd reactie, de ene keer wat meer dan de andere keer. Ook reageren op andermans foto`s word gewaardeerd, kortom een beetje leven in de brouwerij kan nooit kwaad.

Veel fotoplezier, Henk

rbnvrw

  • Gast
Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2015, 11:34:19 »
Dag allemaal!

Ik ben Ruben, 22 jaar, studeer in Leiden en heb deze week op marktplaats een Pentax K1000 gekocht en daar kreeg ik een Pentax spotmatic SPII bij.
De reden om lid te worden van dit forum is omdat ik wil gaan experimenteren met analoog fotograferen, daar nog niet zoveel ervaring mee heb en dus wel wat tips kan gebruiken!  ;)

Hiervoor heb ik een Nikon D3000 gehad en een Samsung Galaxy Camera (zo'n android camera) maar nu is het tijd voor heel iets anders!

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag.  :)