Auteur Topic: MH-17  (gelezen 3105 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #60 Gepost op: 20 september 2014, 11:54:55 »
hallo Jan,

MH-17 is MH-19 geworden en vertrekt om 12.00 uur; kijk maar op "vertrektijden Schiphol".

Werk zelf op Schiphol en zie "de Maleis" elke dag rond dat uur naar de startbaan taxiën.

vr.groet,

boudy

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: MH-17
« Reactie #60 Gepost op: 20 september 2014, 11:54:55 »

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #59 Gepost op: 2 augustus 2014, 09:33:18 »
hallo allemaal,

Las gisteren dat de bloemenzee wordt verplaatst naar een andere locatie op Schiphol.

vr.groet,

boudy

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #58 Gepost op: 2 augustus 2014, 09:33:18 »
hallo allemaal,

Las gisteren dat de bloemenzee wordt verplaatst naar een andere locatie op Schiphol.

vr.groet,

boudy

Offline franck

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 358
  • Geslacht: Man
  • Pentax k3ii Tamron 90 mm Sigma 17-70 pentax55-300
Re: MH-17
« Reactie #57 Gepost op: 1 augustus 2014, 10:36:08 »
En dat terwijl de Islam toch zo een vredelievend geloof zou moeten zijn  :angel:
ja, zolang je een moslim broeder of zuster bent . Maar dat is een ander onderwerp of topic zoals we zo graag zeggen tegenwoordig.
MH17 : ik kende niemand die in dat vliegtuig zat. Wel vreselijk voor de nabestaanden . 2 gezinnen 2 kilometer bij mij vandaan omgekomen. Heerlijk onderweg naar Bali ! :(
2 keer bij de A2 gestaan. Daar voelde je eventjes saamhorigheid .
Het belangrijkste onderdeel van de camera , is de mens erachter.

Offline franck

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 358
  • Geslacht: Man
  • Pentax k3ii Tamron 90 mm Sigma 17-70 pentax55-300
Re: MH-17
« Reactie #56 Gepost op: 1 augustus 2014, 10:36:08 »
En dat terwijl de Islam toch zo een vredelievend geloof zou moeten zijn  :angel:
ja, zolang je een moslim broeder of zuster bent . Maar dat is een ander onderwerp of topic zoals we zo graag zeggen tegenwoordig.
MH17 : ik kende niemand die in dat vliegtuig zat. Wel vreselijk voor de nabestaanden . 2 gezinnen 2 kilometer bij mij vandaan omgekomen. Heerlijk onderweg naar Bali ! :(
2 keer bij de A2 gestaan. Daar voelde je eventjes saamhorigheid .
Het belangrijkste onderdeel van de camera , is de mens erachter.

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #55 Gepost op: 31 juli 2014, 23:41:35 »
Hallo Edzo,

Inderdaad, dat denk ik ook.
Maar het heeft in dit geval niet met geloof te maken, ja toch?
Zeker wel met macht.

Nou, vanmiddag weer even in de pauze langs vertrekhal 3 buiten gekeken en weer een behoorlijk aantal mensen die even kwamen kijken,
bloemen neergelegd,foto's maken,iets schrijven in de boeken die daarvoor aanwezig zijn.
Er liggen nu echt ontzettend veel bloemen, maar ook kaarsen en vlaggetjes(veel ook van Australie), dat doet je dan wel goed .

Hoorde wel van collega dat het aanstaande Zondag wordt weggehaald, maar dat weet ik niet zeker.
Er zou een monument komen, maar hoe dat eruit gaat zien en waar het wordt geplaatst (lijkt me logisch in vertrekhal 3, want daar check je in voor de Maleis), dat weet ik niet.


vriendelijke groet,

boudy

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #54 Gepost op: 31 juli 2014, 23:41:35 »
Hallo Edzo,

Inderdaad, dat denk ik ook.
Maar het heeft in dit geval niet met geloof te maken, ja toch?
Zeker wel met macht.

Nou, vanmiddag weer even in de pauze langs vertrekhal 3 buiten gekeken en weer een behoorlijk aantal mensen die even kwamen kijken,
bloemen neergelegd,foto's maken,iets schrijven in de boeken die daarvoor aanwezig zijn.
Er liggen nu echt ontzettend veel bloemen, maar ook kaarsen en vlaggetjes(veel ook van Australie), dat doet je dan wel goed .

Hoorde wel van collega dat het aanstaande Zondag wordt weggehaald, maar dat weet ik niet zeker.
Er zou een monument komen, maar hoe dat eruit gaat zien en waar het wordt geplaatst (lijkt me logisch in vertrekhal 3, want daar check je in voor de Maleis), dat weet ik niet.


vriendelijke groet,

boudy

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #53 Gepost op: 31 juli 2014, 17:04:38 »
In principe zijn alle geloven vredelievend, maar naar analogie van een bekend Nederlands gezegde kun je nu stellen: "geloof maakt meer kapot dan je lief is!"

Probleem is meer "macht" en "geld" dan geloof op zich.
Zodra iemand via het medium geloof macht kan creëren en daarmee geld kan verdienen, dan gaat het mis.
Kijk naar de geschiedenis en het heden. Zie al die splintergroepen als Boko Haram, Hamas, ISIS.
Heeft niets met geloof te maken naar mijn idee, maar ze pakken het geloof als middel om mensen mee te krijgen voor hen te strijden en ze uitzicht te geven op een beter leven of een plaatsje in de hemel met ontelbare schonen. Daarmee creëren ze voor zichzelf macht en geld.

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #52 Gepost op: 31 juli 2014, 17:04:38 »
In principe zijn alle geloven vredelievend, maar naar analogie van een bekend Nederlands gezegde kun je nu stellen: "geloof maakt meer kapot dan je lief is!"

Probleem is meer "macht" en "geld" dan geloof op zich.
Zodra iemand via het medium geloof macht kan creëren en daarmee geld kan verdienen, dan gaat het mis.
Kijk naar de geschiedenis en het heden. Zie al die splintergroepen als Boko Haram, Hamas, ISIS.
Heeft niets met geloof te maken naar mijn idee, maar ze pakken het geloof als middel om mensen mee te krijgen voor hen te strijden en ze uitzicht te geven op een beter leven of een plaatsje in de hemel met ontelbare schonen. Daarmee creëren ze voor zichzelf macht en geld.

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: MH-17
« Reactie #51 Gepost op: 31 juli 2014, 15:08:55 »
In principe zijn alle geloven vredelievend, maar naar analogie van een bekend Nederlands gezegde kun je nu stellen: "geloof maakt meer kapot dan je lief is!"

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: MH-17
« Reactie #50 Gepost op: 31 juli 2014, 15:08:55 »
In principe zijn alle geloven vredelievend, maar naar analogie van een bekend Nederlands gezegde kun je nu stellen: "geloof maakt meer kapot dan je lief is!"

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #49 Gepost op: 31 juli 2014, 14:33:34 »
Hert wordt steeds moeilijker Azië te bereiken zonder over oorlogsgebied te komen.....
En dat terwijl de Islam toch zo een vredelievend geloof zou moeten zijn  :angel:
Wellicht ging het Tsaar Poetin wel daarom: alles via Moskou laten vliegen  8) ;C

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #48 Gepost op: 31 juli 2014, 14:33:34 »
Hert wordt steeds moeilijker Azië te bereiken zonder over oorlogsgebied te komen.....
En dat terwijl de Islam toch zo een vredelievend geloof zou moeten zijn  :angel:
Wellicht ging het Tsaar Poetin wel daarom: alles via Moskou laten vliegen  8) ;C

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #47 Gepost op: 31 juli 2014, 09:48:34 »
Hallo Jan,

Ja, ik zal vanmiddag wel even langslopen in de pauze (heb avonddienst t/m Zondag),kijken hoe de bloemen erbij liggen, maar ze liggen wel onder
een afdak,dus het valt wel mee verwacht ik.

Doe ik bijna elke dag,als ik moet werken.

Wel mooi om te zien ,dat vertrekkende/aangekomen reizigers even een bloemetje neerleggen.

Alle maatschappijen (die dat eerst wel deden) vliegen niet meer over de Oekraine.
De "Maleis" wou eerst over Syrie vliegen, maar zijn ze toch vanaf gestapt.

KLM en andere (welke weet ik niet zo 1,2,3) vliegen nu ook niet meer over Irak/Iran en Afganistan(?).


groet,

boudy

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #46 Gepost op: 31 juli 2014, 09:48:34 »
Hallo Jan,

Ja, ik zal vanmiddag wel even langslopen in de pauze (heb avonddienst t/m Zondag),kijken hoe de bloemen erbij liggen, maar ze liggen wel onder
een afdak,dus het valt wel mee verwacht ik.

Doe ik bijna elke dag,als ik moet werken.

Wel mooi om te zien ,dat vertrekkende/aangekomen reizigers even een bloemetje neerleggen.

Alle maatschappijen (die dat eerst wel deden) vliegen niet meer over de Oekraine.
De "Maleis" wou eerst over Syrie vliegen, maar zijn ze toch vanaf gestapt.

KLM en andere (welke weet ik niet zo 1,2,3) vliegen nu ook niet meer over Irak/Iran en Afganistan(?).


groet,

boudy

Offline Jan-61

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1263
  • Geslacht: Man
  • Pentax KP+K200D-Fan - LinuxMint-Cinnamon
    • FotoSeq.NL
Re: MH-17
« Reactie #45 Gepost op: 30 juli 2014, 17:51:19 »
Wel laat, maar Edzo gecondoleerd. Akelige vreemde ervaring moet dit zijn.




Ik was er ook even om bloemen te leggen...indrukwekkend.
Hopelijk is het met het noodweer intact gebleven.



BTW, Boudy, vlucht MH17 (roepnaam MAS17) is gewoon blijven vliegen, hier op 18 juli, dag na de ramp. Inderdaad nu wat zuidelijker. MH19/MAS19 vertrekt om plm 16:00 uur.





Jan.





FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR

Offline Jan-61

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1263
  • Geslacht: Man
  • Pentax KP+K200D-Fan - LinuxMint-Cinnamon
    • FotoSeq.NL
Re: MH-17
« Reactie #44 Gepost op: 30 juli 2014, 17:51:19 »
Wel laat, maar Edzo gecondoleerd. Akelige vreemde ervaring moet dit zijn.




Ik was er ook even om bloemen te leggen...indrukwekkend.
Hopelijk is het met het noodweer intact gebleven.



BTW, Boudy, vlucht MH17 (roepnaam MAS17) is gewoon blijven vliegen, hier op 18 juli, dag na de ramp. Inderdaad nu wat zuidelijker. MH19/MAS19 vertrekt om plm 16:00 uur.





Jan.





FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #43 Gepost op: 30 juli 2014, 16:43:37 »
Hallo Edzo,

Weet bijna zeker dat het een hele mooie(fotografie-)-vakantie gaat worden.
Maar pas op met het eten (maag/darmen) en met je camera uitrusting (diefstal).
Je bent al in Madagaskar geweest, dus die dingen zijn niet nieuw voor je.

Heel mooi trouwens, dat www.madalief.nl.

Zelf moet ik de eerste dagen in Thailand/Indonesie oppassen wat ik en waar ik wat eet. Heb wat dat betreft geen sterke maag.

Ja, heel mooi stukje  http://www.nusport.nl/column/3840658/wk-boycot.html , het is inderdaad zo.
We gaan allemaal voor onze eigen portemonnee, ook voetballers die dik verdienen, zo werkt het gewoon(helaas).

Vind het ook een goed idee om Rusland te boycotten, maar de nabestaanden krijgen hier hun geliefden uiteraard niet mee terug.
Maar.. nu de "hitte" van de ramp wat getemperd is (niet als je zelf dierbare(n) verloren hebt, natuurlijk), eigenlijk zijn er zoveel landen die je dan zou moeten boycotten..

Dan moeten we ook niet meer naar Indonesie/Birma/China/Afrikaanse landen gaan; mensenrechten..
Maar ook niet naar USA of Israel..
En of dat de situatie daar zoveel zal veranderen??

tsjaa...moeilijk verhaal altijd.


gewoon genieten van je vakantie en prachtige foto's schieten!


Overigens schiet die Diego Arroyo met Canon; mij maakt dat niks uit, het gaat mij om de foto, niet om het merk camera..

Zit op dit forum, puur omdat ik zelf een Pentax heb en dat vind ik een fijn toestel.

groetjes,

boudy
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2014, 17:13:48 door sail2015 »

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #42 Gepost op: 30 juli 2014, 16:43:37 »
Hallo Edzo,

Weet bijna zeker dat het een hele mooie(fotografie-)-vakantie gaat worden.
Maar pas op met het eten (maag/darmen) en met je camera uitrusting (diefstal).
Je bent al in Madagaskar geweest, dus die dingen zijn niet nieuw voor je.

Heel mooi trouwens, dat www.madalief.nl.

Zelf moet ik de eerste dagen in Thailand/Indonesie oppassen wat ik en waar ik wat eet. Heb wat dat betreft geen sterke maag.

Ja, heel mooi stukje  http://www.nusport.nl/column/3840658/wk-boycot.html , het is inderdaad zo.
We gaan allemaal voor onze eigen portemonnee, ook voetballers die dik verdienen, zo werkt het gewoon(helaas).

Vind het ook een goed idee om Rusland te boycotten, maar de nabestaanden krijgen hier hun geliefden uiteraard niet mee terug.
Maar.. nu de "hitte" van de ramp wat getemperd is (niet als je zelf dierbare(n) verloren hebt, natuurlijk), eigenlijk zijn er zoveel landen die je dan zou moeten boycotten..

Dan moeten we ook niet meer naar Indonesie/Birma/China/Afrikaanse landen gaan; mensenrechten..
Maar ook niet naar USA of Israel..
En of dat de situatie daar zoveel zal veranderen??

tsjaa...moeilijk verhaal altijd.


gewoon genieten van je vakantie en prachtige foto's schieten!


Overigens schiet die Diego Arroyo met Canon; mij maakt dat niks uit, het gaat mij om de foto, niet om het merk camera..

Zit op dit forum, puur omdat ik zelf een Pentax heb en dat vind ik een fijn toestel.

groetjes,

boudy
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2014, 17:13:48 door sail2015 »

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #41 Gepost op: 30 juli 2014, 14:10:06 »
Hoi Boudy,

We zijn ook erg benieuwd naar Myanmar. We hebben een reis waar ons geld in ieder geval bij de bevolking terecht lijkt te komen en niet bij de overheid, hoewel dat natuurlijk de vraag is.
Ik denk dat het land uiteindelijk gebaat is bij toerisme om ze uit isolement te halen en het economisch beter te laten gaan. Zelfde hebben we vorig jaar in Madagascar gezien. We proberen daar of achteraf altijd wel een goed doel te steunen. Zo hebben we vorig jaar dit doel gesteund: www.madalief.nl . Dit is opgezet door een Nederlandse, die daar echt goed werk doet. We hebben in hun guesthouse overnacht en uiteindelijk een leuke bijdrage gestort.

Tja, boycotten van Rusland. Het WK judo (favoriete sport van Tsaar Poetin) is eind dit jaar, maar deze column slaat de spijker op zijn kop: http://www.nusport.nl/column/3840658/wk-boycot.html
Zoals hij zegt (ik citeer):
Nu we bijna twee weken verder zijn en de meest heftige emoties ietwat zijn gezakt, moet blijken of een boycot echt tot de mogelijkheden behoort. De FIFA wees een dergelijke stap gelijk van de hand, zoals het een even dictatoriaal bestuurd orgaan betaamt, de KNVB hield zich volgens oud gebruik op de vlakte en van de sporters zelf hoeven we natuurlijk ook weinig te verwachten, zo heeft het verleden meermalen uitgewezen.
Actieve voetballers zijn doorgaans zeer geëngageerd op het gebied van geld, vrouwen, auto's en tatoeages, op het vlak van mensenrechtenschendingen zijn ze wat minder actief betrokken. Een enkele uitzondering daargelaten wensen ze hun volgers op Twitter elke dag liever 'een heel goedemorgen' dan dat ze een oordeel vellen over het bloedvergieten dat momenteel op tal van plekken in de wereld plaatsvindt.

Daar heeft hij wel een punt  :D.

Groet
Edzo

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #40 Gepost op: 30 juli 2014, 14:10:06 »
Hoi Boudy,

We zijn ook erg benieuwd naar Myanmar. We hebben een reis waar ons geld in ieder geval bij de bevolking terecht lijkt te komen en niet bij de overheid, hoewel dat natuurlijk de vraag is.
Ik denk dat het land uiteindelijk gebaat is bij toerisme om ze uit isolement te halen en het economisch beter te laten gaan. Zelfde hebben we vorig jaar in Madagascar gezien. We proberen daar of achteraf altijd wel een goed doel te steunen. Zo hebben we vorig jaar dit doel gesteund: www.madalief.nl . Dit is opgezet door een Nederlandse, die daar echt goed werk doet. We hebben in hun guesthouse overnacht en uiteindelijk een leuke bijdrage gestort.

Tja, boycotten van Rusland. Het WK judo (favoriete sport van Tsaar Poetin) is eind dit jaar, maar deze column slaat de spijker op zijn kop: http://www.nusport.nl/column/3840658/wk-boycot.html
Zoals hij zegt (ik citeer):
Nu we bijna twee weken verder zijn en de meest heftige emoties ietwat zijn gezakt, moet blijken of een boycot echt tot de mogelijkheden behoort. De FIFA wees een dergelijke stap gelijk van de hand, zoals het een even dictatoriaal bestuurd orgaan betaamt, de KNVB hield zich volgens oud gebruik op de vlakte en van de sporters zelf hoeven we natuurlijk ook weinig te verwachten, zo heeft het verleden meermalen uitgewezen.
Actieve voetballers zijn doorgaans zeer geëngageerd op het gebied van geld, vrouwen, auto's en tatoeages, op het vlak van mensenrechtenschendingen zijn ze wat minder actief betrokken. Een enkele uitzondering daargelaten wensen ze hun volgers op Twitter elke dag liever 'een heel goedemorgen' dan dat ze een oordeel vellen over het bloedvergieten dat momenteel op tal van plekken in de wereld plaatsvindt.

Daar heeft hij wel een punt  :D.

Groet
Edzo

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #39 Gepost op: 30 juli 2014, 10:42:08 »
Hallo Edzo,

Wauw Myanmar/Birma; moet heel mooi land zijn,vol met tempels midden in 't oerwoud.
Qua mensenrechten een stuk minder, maar ja.. dat zijn veel landen (heb 2x voor Amnesty International collecte gelopen en ben donateur).

Heel fotogeniek dus; heb diverse foto's gezien van Myanmar, heel mooi.
Er werd wel gezegd dat het er uit ziet als het Thailand van 50 jaar (of nog meer) geleden.
Cambodia/Laos en Vietnam moet ook erg mooi zijn.

Maf evengoed dat je dan eerst over Birma vliegt, richting Singapore en dan in feite weer terugvliegt naar Yangoon.
Ja, SilkAir is een dochteronderneming van SQ, net zoals Transavia gewoon de chartermaatschappij van KLM is, doen ze allemaal die grote maatschappijen.
Vueling bijvoorbeeld is van Iberia meen ik.

Een fotograaf die in dit  "soort" landen hele mooie portretten maakt is Diego Arroyo, ken je misschien wel.
Is Spaanse fotograaf maar verblijft in Amsterdam en New York.
www.diegoarroyophotography.com.

Schiet foto's van zoals hij dat noemt "echte mensen" (Kenia,Tanzania,Cambodia,Vietnam,Indonesie, enz) ,mensen die nog echt authentiek leven, eruit zien.
Ben wel een fan van 'm, schitterende foto's maakt ie, tenminste dat vind ik.

Jimmy Nelson (UK) is ook zo'n vergelijkbare fotograaf. (China,Tibet,Mongolie,Papua Nieuw Guinea,Equador,Somalie en nog meer landen)
En er zullen er ongetwijfeld meer zijn, die deze stijl fotografie hebben.

Maar ik dwaal af; op Schiphol blijft de bloemenberg groeien ondanks dat de ramp met de MH-17 nu bijna 2 weken geleden is.
Timmermans (ken 'm niet als politician) vond ik top op z'n toespraak bij de VN.
Ook Rutte, hoewel ik het niet altijd met 'm eens ben in de "reguliere" politiek.

Goed dat ze economische sancties tegen Rusland gaan uitvoeren (al kost dat Nederland ook uiteraard veel geld), maar de WK van 2018 boycotten?
Verwacht niet echt dat dat doorgaat; het is pas over 4 jaar, dat is nog ver weg..


vriendelijke groet,

boudy

Offline sail2015

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: MH-17
« Reactie #38 Gepost op: 30 juli 2014, 10:42:08 »
Hallo Edzo,

Wauw Myanmar/Birma; moet heel mooi land zijn,vol met tempels midden in 't oerwoud.
Qua mensenrechten een stuk minder, maar ja.. dat zijn veel landen (heb 2x voor Amnesty International collecte gelopen en ben donateur).

Heel fotogeniek dus; heb diverse foto's gezien van Myanmar, heel mooi.
Er werd wel gezegd dat het er uit ziet als het Thailand van 50 jaar (of nog meer) geleden.
Cambodia/Laos en Vietnam moet ook erg mooi zijn.

Maf evengoed dat je dan eerst over Birma vliegt, richting Singapore en dan in feite weer terugvliegt naar Yangoon.
Ja, SilkAir is een dochteronderneming van SQ, net zoals Transavia gewoon de chartermaatschappij van KLM is, doen ze allemaal die grote maatschappijen.
Vueling bijvoorbeeld is van Iberia meen ik.

Een fotograaf die in dit  "soort" landen hele mooie portretten maakt is Diego Arroyo, ken je misschien wel.
Is Spaanse fotograaf maar verblijft in Amsterdam en New York.
www.diegoarroyophotography.com.

Schiet foto's van zoals hij dat noemt "echte mensen" (Kenia,Tanzania,Cambodia,Vietnam,Indonesie, enz) ,mensen die nog echt authentiek leven, eruit zien.
Ben wel een fan van 'm, schitterende foto's maakt ie, tenminste dat vind ik.

Jimmy Nelson (UK) is ook zo'n vergelijkbare fotograaf. (China,Tibet,Mongolie,Papua Nieuw Guinea,Equador,Somalie en nog meer landen)
En er zullen er ongetwijfeld meer zijn, die deze stijl fotografie hebben.

Maar ik dwaal af; op Schiphol blijft de bloemenberg groeien ondanks dat de ramp met de MH-17 nu bijna 2 weken geleden is.
Timmermans (ken 'm niet als politician) vond ik top op z'n toespraak bij de VN.
Ook Rutte, hoewel ik het niet altijd met 'm eens ben in de "reguliere" politiek.

Goed dat ze economische sancties tegen Rusland gaan uitvoeren (al kost dat Nederland ook uiteraard veel geld), maar de WK van 2018 boycotten?
Verwacht niet echt dat dat doorgaat; het is pas over 4 jaar, dat is nog ver weg..


vriendelijke groet,

boudy

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #37 Gepost op: 29 juli 2014, 21:43:29 »
Hallo Edzo,

In ieder geval; gecondoleerd met je achternicht Edzo.

Dank je!



ps  je gaat zeker naar Bali/Indonesie?


Nope, naar Myanmar dit keer (het voormalige Birma).
Met Singapore Airlines naar Singapore en met dochter Silk naar Yangon (Rangoon).
Vervolgens een aantal binnenlandse vluchten met Myanmar Airlines. Altijd spannend :-)


Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10672
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: MH-17
« Reactie #36 Gepost op: 29 juli 2014, 21:43:29 »
Hallo Edzo,

In ieder geval; gecondoleerd met je achternicht Edzo.

Dank je!



ps  je gaat zeker naar Bali/Indonesie?


Nope, naar Myanmar dit keer (het voormalige Birma).
Met Singapore Airlines naar Singapore en met dochter Silk naar Yangon (Rangoon).
Vervolgens een aantal binnenlandse vluchten met Myanmar Airlines. Altijd spannend :-)