Auteur Topic: Bridge  (gelezen 1990 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

admin

  • Gast
Re: Bridge
« Reactie #3 Gepost op: 1 februari 2008, 23:05:47 »
Citaat
Ik gebruik Bridge om mijn foto's te beheren, bekijken, en van daaruit in Photoshop te openen...

Recentelijk ben ik overgestapt van de K100d naar de K10d, alleen nu kan ik de Raw bestanden (PEF) van de K100d niet meer bekijken in bridge... Ik kan ze nog wel openen in PS/Camera Raw.. maar hij genereert geen thumbnails en helemaal geen foto meer...

Het werkt nu alleen voor de bestanden uit de K10d. Alsof het programma zich maar op 1 camera kan richten lijkt het wel!

Heeft iemand er een oplossing voor?

Bij mij werkt het wel. Mogelijk een update of het feit dat ik DNG schiet ipv PEF. Stel de K10D in op DNG opslag van je RAW foto's en het zou goed moeten gaan.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Bridge
« Reactie #3 Gepost op: 1 februari 2008, 23:05:47 »

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Bridge
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2007, 13:01:14 »
Ik heb geen oplossing voor je.
Ik gebruik ook Bridge voor fotobeheer. Ik kan de raw-bestanden van zowel de K10D als van de Panasonic FZ30 bekijken. Bridge kan in elk geval wel overweg met verschillende raw-bestanden.

greetz

MellyVille

  • Gast
Bridge
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2007, 23:12:28 »
Ik gebruik Bridge om mijn foto's te beheren, bekijken, en van daaruit in Photoshop te openen...

Recentelijk ben ik overgestapt van de K100d naar de K10d, alleen nu kan ik de Raw bestanden (PEF) van de K100d niet meer bekijken in bridge... Ik kan ze nog wel openen in PS/Camera Raw.. maar hij genereert geen thumbnails en helemaal geen foto meer...

Het werkt nu alleen voor de bestanden uit de K10d. Alsof het programma zich maar op 1 camera kan richten lijkt het wel!

Heeft iemand er een oplossing voor?