Auteur Topic: ...skaterboy...  (gelezen 652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4251
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re: ...skaterboy...
« Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2013, 08:02:58 »
Ik vind het een mooie serie, maar inderdaad wel met wat opmerkingen.
In het algemeen vind ik de uitsnedes vaak te strak. Of niuet strak genoeg. Er ontbreekt steeds nét een klein stukje, dat vind ik storend (#1 het wieltje, #2 de schoen, #3 de koptelefoon). Ik denk dat dat jouw bedoeling is maar ik vind het jammer.
En de tekst op de vingers zegt mij niets.

Tipje voor de presentatie: geef na het nummer even een enter, dan staat het nummer mooi boven de foto. Kijkt makkelijker.


Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: ...skaterboy...
« Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2013, 08:02:58 »

Offline mocca

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1233
  • Geslacht: Man
Re: ...skaterboy...
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2013, 07:46:41 »
Ik moet zeggen, ik heb betere series van je gezien. ben hier niet weg van.
1, die tekst op zijn vingers, nee alsjeblieft niet. Voor mij verpest het de foto.
2, ook ik vind die gitaar niet kunnen. Of accoustisch of met powerpack en versterker.
3, hier is de gitaar niet storend, want je ziet niet dat het op de skatebaan is. Maar omdat de titel skaterboy is, vind ik de foto te clean. Skaten is toch snel rauw
4, leuk portret maar vind de omzetting ook bij deze niet zo goed, te clean. (en die kleuren detail, nee past echt niet bij de foto)
5, heb lang naar de foto gekeken, maar ik mis er iets in. Spanning, actie. Ik weet het niet.

Maar niet getreurd, heb hele mooie series van je gezien, maar deze vind ik niet geslaagd. Komt mischien omdat ik veel in de skate-scene heb gelopen, en redelijk wat heb gefotografeerd. Dus ik kijk meer met skaters ogen naar de foto's.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8276
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: ...skaterboy...
« Reactie #4 Gepost op: 4 juli 2013, 22:48:26 »
Hai.....

Van foto één vind ik de collage mooi.....de tekst op de handen wel een beetje mislukt  :-[
Twee vind ik aardig maar ik mis toch wel een remote of versterker met power-pack in het beeld........elektriek zonder aansluiting is nog wat moeilijk...
Drie....heel fraai! Mooie z/w en vanwege de uitsnede kun je de opmerkingen aangaande twee vergeten.....
Vier is mooi, al lijkt de scherpte niet helemaal fijn op de ogen en brrrr voor wat betreft het kleuren-detail..... :-[ :-[ :-[ :-[
Vijf is een fijne actie-foto!

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10673
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: ...skaterboy...
« Reactie #3 Gepost op: 4 juli 2013, 22:37:47 »
Weer een erg mooie serie Janneke!!
Gewoon naar de skate baan gelopen of is dit een model?

Offline djoser

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 637
  • Geslacht: Man
  • Zomaar wat plaatjes
    • Kieker
Re: ...skaterboy...
« Reactie #2 Gepost op: 4 juli 2013, 22:07:28 »
Nice! Je hebt een prima serie neergezet met leuke afwisselende foto's.
Om met de minste te beginnen: ik vind foto 5 niet zo in het rijtje passen; die had er wat mij betreft niet bij gehoeven. Helaas is foto 4 niet scherp op de plek waar dat wel zou moeten (ogen), anders zou het voor mij een topper zijn. Voor de rest goeie platen en leuke frisse compo's en met name van foto 2 ben ik erg gecharmeerd.

Groetjes, Dick
Pentax K5 + MX-1  *  Tamron 17-50mm/2.8  *  Sigma 10-20mm/4-5.6

Offline jansje

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • klein van stuk, groot van dromen!!!
...skaterboy...
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2013, 21:44:12 »
1.

2.

3. 

4.

5.

pentax K 5 ii2, 70mm F2.4 Limited, 50-135 F2.8, 16-50 F2.8