Auteur Topic: aangenaam..  (gelezen 713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: aangenaam..
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2017, 10:57:23 »
Nog een vraagje aan deze gemeenschap; zijn er nog reparateurs die problemen met camera's aankunnen.
Je zou Glasbak kunnen proberen. Hij is actief op Pentaxian.nl. Welkom op het forum overigens.
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: aangenaam..
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2017, 10:57:23 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: aangenaam..
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2017, 22:48:29 »
Hallo Fred, welkom op het forum.

Henk

fredvandenbrink

  • Gast
aangenaam..
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2017, 16:11:58 »
Goedendag,
Mijn naam is Fred geen wonder met mijn gebruikersnaam fredvandenbrink. Ik ben fotograaf en heb vroeger veel met Pentax gewerkt. Eerst als hobby, later als vakfotograaf. Naast de oude schroefdraad camera's gebruikte ik de enorme 6*7 toestellen. Je weet wel; met een sluiter als een garage deur. In 2003 ben ik geheel overgestapt naar digitaal, Pentax deed al lang niet meer mee en toen was het Canon.
Nu vind ik overigens dat je als fotograaf niet te veel over spullen moet praten. Je vraagt je toch ook niet af met wat voor een soort pen Jan Wolkers schreef?

Maar eerlijk is eerlijk, ik ben nog een beetje verliefd op de oude Asahi Pentax M42 serie. Sterker nog ik ga daarmee een 'project' doen waarbij ik 'echte' zwartwit film gebruik. Basis daarvoor is mijn oude vertrouwde ES 2 en een paar SMC Takumars.
Nog een vraagje aan deze gemeenschap; zijn er nog reparateurs die problemen met camera's aankunnen. Maar om te beginnen kijk ik nu eens rond op dit forum. Tot kijk! Fred