Auteur Topic: Censuur  (gelezen 2273 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Censuur
« Reactie #11 Gepost op: 26 november 2007, 17:38:31 »
Ja, maar dan moet ik 'm ook wel echt op slot doen!  :P ...en dat was ik dus vergeten!  :-[ ;D
Carel
« Laatst bewerkt op: 26 november 2007, 17:39:25 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Censuur
« Reactie #11 Gepost op: 26 november 2007, 17:38:31 »

lreyns

  • Gast
Re: Censuur
« Reactie #10 Gepost op: 25 november 2007, 23:19:22 »
Juist!


Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Censuur
« Reactie #9 Gepost op: 25 november 2007, 22:55:03 »
Oké, op verzoek van de topicstarter gaat er een slotje op. Verder met fotografie!   :)
« Laatst bewerkt op: 25 november 2007, 22:57:01 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8276
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Censuur
« Reactie #8 Gepost op: 25 november 2007, 19:44:37 »
Citaat
[
[...]
Dat ben ik met je eens. Je bericht veroorzaakte echter uitspraken die ik wens te cencureren. Op het laatst werden het er zoveel dat ik het hele onderwerp maar heb weggehaald.
[...]

Toch vind ik het jammer dat je er voor gekozen hebt om het rigoreus te doen. Een minder vergaande maatregel had kunnen volstaan.
Maar, goed. Het schept wel duidelijkheid.
Wat mij betreft einde discussie en verder met het forum.

greetz
Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic.


Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: Censuur
« Reactie #7 Gepost op: 24 november 2007, 14:49:16 »
Citaat

...... /......

Troost je, als er iemand begint over wat jij allemaal mankeerd en wat ze jouw allemaal toewensen dan zal ik dat ook voor jouw verwijderen. Dus, deze site gaat over fotografie, heb je behoefte om met modder te smijten doe dat dan op moddersmijten.nl

Moddermijten.nl is nog vrij. Ideetje ?  ;D
« Laatst bewerkt op: 24 november 2007, 14:49:40 door marcedwin »
Ik ben nog steeds op zoek ...

koor

  • Gast
Re: Censuur
« Reactie #6 Gepost op: 24 november 2007, 14:42:43 »
Citaat
Citaat
Ik begrijp dat censuur op dit forum geen enkel probleem is.
De Admin heeft niet alleen hem onwelvallige berichten verwijderd in het onderwerp : dit forum staat te koop" maar heeft gewoon het hele onderwerp verwijderd.

Ik vind dat schandalig!
Het is MIJN bericht. Het bericht is niet beledigend of anderszins onbetamelijk.


greetz

Dat ben ik met je eens. Je bericht veroorzaakte echter uitspraken die ik wens te cencureren. Op het laatst werden het er zoveel dat ik het hele onderwerp maar heb weggehaald. Zolang IK de juridische verantwoording draag over wat er op dit domein gebeurd zal ik dat blijven doen. Troost je, als er iemand begint over wat jij allemaal mankeerd en wat ze jouw allemaal toewensen dan zal ik dat ook voor jouw verwijderen. Dus, deze site gaat over fotografie, heb je behoefte om met modder te smijten doe dat dan op moddersmijten.nl



admin

  • Gast
Re: Censuur
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2007, 08:04:00 »
Citaat
Ik begrijp dat censuur op dit forum geen enkel probleem is.
De Admin heeft niet alleen hem onwelvallige berichten verwijderd in het onderwerp : dit forum staat te koop" maar heeft gewoon het hele onderwerp verwijderd.

Ik vind dat schandalig!
Het is MIJN bericht. Het bericht is niet beledigend of anderszins onbetamelijk.


greetz

Dat ben ik met je eens. Je bericht veroorzaakte echter uitspraken die ik wens te cencureren. Op het laatst werden het er zoveel dat ik het hele onderwerp maar heb weggehaald. Zolang IK de juridische verantwoording draag over wat er op dit domein gebeurd zal ik dat blijven doen. Troost je, als er iemand begint over wat jij allemaal mankeerd en wat ze jouw allemaal toewensen dan zal ik dat ook voor jouw verwijderen. Dus, deze site gaat over fotografie, heb je behoefte om met modder te smijten doe dat dan op moddersmijten.nl

Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Re: Censuur
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2007, 23:50:36 »
Hola,

Da's nou jammer, Eviz. Had graag jouw artikel eens gelezen. Letterlijk (en figuurlijk?) een gemiste kans dus.


Wytze

lreyns

  • Gast
Re: Censuur
« Reactie #3 Gepost op: 23 november 2007, 22:52:27 »
Citaat
Ik begrijp dat censuur op dit forum geen enkel probleem is.
De Admin heeft niet alleen hem onwelvallige berichten verwijderd in het onderwerp : dit forum staat te koop" maar heeft gewoon het hele onderwerp verwijderd.

Ik vind dat schandalig!
Het is MIJN bericht. Het bericht is niet beledigend of anderszins onbetamelijk.


greetz

Ook ik dacht een bijdrage te hebben geleverd om de ontstane situatie bespreekbaar te maken.
Het onderwerp is nu geheel verwijderd, heeft blijkbaar nooit bestaan....... dus ga ik doen waar dit forum voor bedoeld is........
Ik ga nog een fotootje posten. :)

Groeten, Lucien

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: Censuur
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2007, 22:48:40 »
Ja, zag het net ook al. De internet etiquette worden hier schandalig overtreden.

Jammer.
Ik ben nog steeds op zoek ...

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8276
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Censuur
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2007, 22:47:16 »
Ik begrijp dat censuur op dit forum geen enkel probleem is.
De Admin heeft niet alleen hem onwelvallige berichten verwijderd in het onderwerp : dit forum staat te koop" maar heeft gewoon het hele onderwerp verwijderd.

Ik vind dat schandalig!
Het is MIJN bericht. Het bericht is niet beledigend of anderszins onbetamelijk.


greetz