Auteur Topic: Ons forum blijft hier doorgaan!  (gelezen 1864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8278
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #12 Gepost op: 25 november 2007, 19:47:57 »
Yep, laten we vooral bij het forum blijven en niet dat we ons moeten verspreiden over tig pentaxfora.


Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #12 Gepost op: 25 november 2007, 19:47:57 »

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #11 Gepost op: 25 november 2007, 11:44:45 »
In de eerste plaats ben ik blij te horen dat het Carel gelukt is om de ergste kou uit de lucht te halen  en dat het forum voorlopig even blijft bestaan.
Ik sluit me maar weer eens bij Harry aan. In ben geen (mede)-eigenaar maar slecht een gebruiker op dit forum. Dit verandert zodra ik als lid voor een soort abonnement ga betalen om bijv de hosting kosten e.d te dekken.
Mocht hier op de een of andere manier voor gekozen worden daar dan graag een goede en duidelijke communicatie over via het forum en mijn PB.

Ik ga me nu weer bezig houden met echte forum zaken. Ik moet nog iets voor de foto opdracht zien te vinden.  :P

Veel suc6 en wijsheid om het forum te behouden.
grtz, Andre
« Laatst bewerkt op: 25 november 2007, 11:45:49 door andremz5 »

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #10 Gepost op: 25 november 2007, 07:26:22 »
Het forum is niet van mij: ik ben blij dat ik er gebruik van mag maken. Ik denk dat dit het moment is om ook de portemonnee te trekken en een bijdrage in de hosting ed over te maken. Mocht dat volgend jaar niet meer nodig zijn ivm gestegen advertentie inkomsten is dat alleen maar mooi.
Ik zou een PB met bank of gironummer waarderen.
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Fransje

  • Gast
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #9 Gepost op: 24 november 2007, 22:48:49 »
Beste PentaxmanAdmin,
Goede reactie.
Mvg, Fransje.

admin

  • Gast
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #8 Gepost op: 24 november 2007, 21:05:35 »
Citaat
Als je de advertentie nog eens leest riekt het toch een beetje naar eigen belang. Er is geen enkele garantie dat er niet alsnog tot verkoop wordt overgegaan.  Zeker omdat die intenties er zijn, en als de bezoekersaantallen en leden stijgen wordt die aandrang alleen maar groter.

Eigenlijk moet ik hier niks van zeggen, want ik heb nu zelf een forum dus dat komt natuurlijk een beetje dubieus over. Maar ach, ik heb wel meer sites, is nu eenmaal mijn vak.

Maar ach, al wordt ie verkocht, dan hoeft er niks te veranderen. Je weet het niet. Ik zou zeggen veel wijsheid ermee en ieder voor zich moet maar beslissen wat ie doet. Ik heb hier in ieder geval wel het e.e.a. opgestoken, helaas is de sfeer alleen al snel verziekt.

Ik zou zeggen, veel plezier ermee.

Als ik verkoop is het aan jullie en voor een prijs waar we het samen over eens zullen zijn. Dit forum is van jullie... het duurde even voor Vulcan me daarvan overtuigde. Lack of experience zullen we maar zeggen.

koor

  • Gast
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #7 Gepost op: 24 november 2007, 20:00:15 »
Citaat
Citaat
Vulcan en admin van dit forum, we zullen het afwachten.
Ik ben nl altijd erg voorzichtig om meteen himmelhochjauchzend te zijn. 8-)
Daarvoor zwerf ik al te lang op deez' wereld en in forumland......

Wens jullie wijsheid.
Ik zwerf ook al een best poosje op deez'wereld ::) en sta ook zeker met beide benen stevig op de grond!
Maar waar goede wil is, is hoop...


Goeie instelling Vulcan!!!
Is te prijzen!

Fransje

  • Gast
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #6 Gepost op: 24 november 2007, 18:52:20 »
Ik ben het met Carel eens. Afkoelen, nadenken en doordenken. :)
Mvg, Fransje.

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2007, 18:50:17 »
Als je de advertentie nog eens leest riekt het toch een beetje naar eigen belang. Er is geen enkele garantie dat er niet alsnog tot verkoop wordt overgegaan.  Zeker omdat die intenties er zijn, en als de bezoekersaantallen en leden stijgen wordt die aandrang alleen maar groter.

Eigenlijk moet ik hier niks van zeggen, want ik heb nu zelf een forum dus dat komt natuurlijk een beetje dubieus over. Maar ach, ik heb wel meer sites, is nu eenmaal mijn vak.

Maar ach, al wordt ie verkocht, dan hoeft er niks te veranderen. Je weet het niet. Ik zou zeggen veel wijsheid ermee en ieder voor zich moet maar beslissen wat ie doet. Ik heb hier in ieder geval wel het e.e.a. opgestoken, helaas is de sfeer alleen al snel verziekt.

Ik zou zeggen, veel plezier ermee.
Ik ben nog steeds op zoek ...

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2007, 18:49:00 »
Citaat
Vulcan en admin van dit forum, we zullen het afwachten.
Ik ben nl altijd erg voorzichtig om meteen himmelhochjauchzend te zijn. 8-)
Daarvoor zwerf ik al te lang op deez' wereld en in forumland......

Wens jullie wijsheid.
Ik zwerf ook al een best poosje op deez'wereld ::) en sta ook zeker met beide benen stevig op de grond!
Maar waar goede wil is, is hoop...
« Laatst bewerkt op: 24 november 2007, 18:49:18 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

koor

  • Gast
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2007, 17:45:30 »
Vulcan en admin van dit forum, we zullen het afwachten.
Ik ben nl altijd erg voorzichtig om meteen himmelhochjauchzend te zijn. 8-)
Daarvoor zwerf ik al te lang op deez' wereld en in forumland......

Wens jullie wijsheid.

Gertjan

  • Gast
Re: Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2007, 17:25:03 »
Keurig opgelost heren. Hoe mooi en vriendschappelijk ook, een forum is zoiets niet waard, laten we ons allemaal volwassen opstellen en het goede voorbeeld van Vulcan en Pentaxadmin volgen.

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Ons forum blijft hier doorgaan!
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2007, 17:17:47 »
Beste Pentaxianen,
De grootste storm is voorlopig geluwd. PentaxmanAdmin heeft toegezegd de verkoop terug te trekken.
Ik heb vrij uitgebreide emailcontacten met hem gehad, waarbij van mijn en zijn kant rake woorden zijn gezegd, zonder een blad voor de mond te nemen. (maar zonder in schelden te vervallen..)
Ik geloof dat iedereen van dit alles flink geschrokken is, wij vanwege het feit van de onvoorziene en onaangekondigde te koop stelling van het forum, maar ook Pentaxman is zich rot geschrokken. Hij heeft zich niet gerealiseerd dat dit alles zo'n grote impact op ons zou hebben.
Nu de eerste boosheid wat gezakt is, blijven 2 mogelijkheden over: stoppen en elders opnieuw beginnen of doorgaan en goede afspraken maken.
Natuurlijk is het een koud kunstje om opnieuw te beginnen, er ligt een site klaar om zo te beginnen! Maar wat koop je ervoor?
Al onze waardevolle inbreng is verloren. Je start weer met een leeg forum en er zullen ook hier mensen blijven, kortom verdeeldheid en 2 pentaxforums! Laten we eerlijk zijn, dat is ook niet alles! Ik heb het idee dat Pentaxman inziet dat zoals het allemaal gelopen is ook niet de juiste weg is. We hebben afgesproken dat ik de communicatie op me blijf nemen. Hij zelf blijft voorlopig op de achtergrond en de verkoop is voorlopig van de baan, maar mogelijk kunnen wij het van hem overnemen.
Laten we even de tijd en afstand nemen van dit alles en positief verder gaan met ons forum.
En laten we in ieder geval proberen ons positief op te stellen! Er mag best hierover gediscuseerd worden, maar wel met respect voor een ieder. Ik vraag met klem je te onthouden van scheldpartijen en zwartmakerijen. Wordt vervolgd....
Vriendelijke groeten,
Carel :)

[size=9]edit: typo[/size]
« Laatst bewerkt op: 24 november 2007, 19:12:09 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1