energy-dungeon

Recente berichten

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Waar naar toe vandaag? / Re: achterklep sluitend laten maken
« Laatste bericht door PeterN Gepost op 11 maart 2019, 12:30:51 »
Wanneer wordt deze activiteit gehouden en waar?
22
Waar naar toe vandaag? / achterklep sluitend laten maken
« Laatste bericht door amateurfotograaf Gepost op 10 maart 2019, 21:05:57 »
Is reperatie van Achterklep hoog als de achterklep weer goed sluitend is van Cosina CLS.
23
Landschappen en Natuur / Re: Katjes
« Laatste bericht door PeterN Gepost op 10 maart 2019, 12:46:52 »
Dank je Yahrr.
24
« Laatste bericht door Yahrr Gepost op 10 maart 2019, 10:06:24 »
Erg mooi. Wat de compositie betreft: Niets op aan te merken. Hij "kijkt lekker"
25
« Laatste bericht door PeterN Gepost op 9 maart 2019, 22:22:14 »
Dank voor je reactie 6x7, die wordt zeer gewaardeerd.
Goede tip van het d.m.v. een reflectiescherm uitlichten van het 2e katje, daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. Wat het tweede katje ook in het scherptevlak zien te krijgen betreft: Ik heb het wel geprobeerd maar toen kwam ik niet lekker uit met de achterste tak. De twee takken kwamen dan een stuk verder van elkaar te liggen, wat ik minder mooi vond.
26
« Laatste bericht door 6x7 Gepost op 9 maart 2019, 21:38:50 »
Hoi Peter,

je vroeg om feedback.

Dus hier gaan we :-)
Diagonale lijnen zijn prettig.
De twee takjes zijn mooi lens van elkaar.

Het tweede katje zit in de schaduw van de eerste, waardoor hij ook wat blauw overkomt, de volgende keer een reflectie schermpje mee nemen :-) verder zou ik het wel fijn vinden als het tweede katje ook echt scherp was, dus of in het zelfde scherptevlak leggen of verder diafragmeren, hierdoor wordt het tweede takje met katjes ook scherper en dat wil je waarschijnlijk niet ...

Al met al goed gezien, en een mooi beeld.
27
Landschappen en Natuur / Katjes
« Laatste bericht door PeterN Gepost op 9 maart 2019, 12:05:33 »
Nog zo'n lentebode:

Graag zou ik van jullie voor deze foto op/aanmerkingen krijgen wat betreft de compositie. Andere op/aanmerkingen zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Groet,  Peter
28
Personen, portretten en fashion / Re: Mensen en dieren in Maastricht
« Laatste bericht door PeterN Gepost op 9 maart 2019, 11:56:49 »
Van die eerste twee foto's word ik niet echt blij: De scheef staande ogen doen mij denken aan het feit dat er van die kleine hondjes zijn met een veel te kleine schedel. Ze hebben blijkbaar continu koppijn. Foto 3 vind ik fotografisch gezien niet echt een topper: De geportretteerde lijkt mij niet echt scherp en de persoon rechts in beeld leidt af.

Foto 4 vind ik de grootste topper van deze serie: Mooi zo met dat tegenlicht en knap hoe je de doortekening in het het gezicht ondanks het sterke tegenlicht toch hebt weten te behouden :good:.

Groet,  Peter
29
Dieren / Re: kuiken-eendjes
« Laatste bericht door PeterN Gepost op 9 maart 2019, 11:45:44 »
Ziet er schattig uit. Ik vraag me echter wel af of dit nou levende eendjes zijn, of opgezette. De eendjes zitten zo schots en scheef op elkaar en rond de oogjes lijken ze allemaal wel wat plaksel te hebben zitten.
30
Landschappen en Natuur / Re: Voorjaar
« Laatste bericht door abakker Gepost op 8 maart 2019, 16:31:21 »
Met die regenbuien van de laatste dagen kijk ik nog wel eens met weemoed terug naar deze foto ;).

We hadden buitengewoon zacht weer in de tweede helft van februari. Nu hebben we meer "normaal weer voor de tijd van het jaar" en staan/komen de tulpen en narcissen in bloei. In Noord Amerika hebben ze nog steeds winterweer; dit in tegenstelling tot "de voorspelling door de marmot" enkele weken geleden, die voorjaarsweer zou geven ;D

Groeten, Arno
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10