Auteur Topic: Wie kent DxO Optics Pro, mn versie 9  (gelezen 766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: Wie kent DxO Optics Pro, mn versie 9
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2013, 08:31:24 »
Eric, ik had de proefversie ook gedownload en even mee gespeeld maar ik ben helemaal gewend aan Lightroom. Ondanks de duidelijke interface en de goede resultaten is de software daarom al weer verdwenen van mijn computer.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Wie kent DxO Optics Pro, mn versie 9
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2013, 08:31:24 »

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Wie kent DxO Optics Pro, mn versie 9
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2013, 22:56:27 »
Sinds vorige week heb ik gespeeld met een volledige 30 dagen proefversie van de laatste versie van deze software.
Ik moet zeggen dat ik hier heel snel mee uit de voeten kon en dat het resultaat de moeite waard is.
Zie ook onder het onderdeel Sport de foto's van de ijsbaan van afgelopen zaterdag, ik zal wat laten zien met foto's tot ISO 4500.
Een van de sterke punten is het wegwerken van ruis, wat er echt heel goed uit ziet.
Het is geen Photoshop, maar kan op eenvoudige wijze een flink aantal correcties doen, met mooie resultaten.
Ook profielen voor camera en lens combinaties zijn veelvuldig beschikbaar en zorgen voor automatische correcties van lensfoutjes.
Nu in de aanbieding voor 99 euro, iets meer dan je betaald voor Photoshop Elements
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen