Auteur Topic: Even Voorstellen  (gelezen 849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan63

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 62
  • Geslacht: Man
Re: Even Voorstellen
« Reactie #8 Gepost op: 11 juni 2017, 13:41:53 »
ik heb ook een istds en ik gebruik altijd eneloop batterijen , deze geven geen problemen, met een volle set is updaten geen probleem.

mvg. Johan

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Even Voorstellen
« Reactie #8 Gepost op: 11 juni 2017, 13:41:53 »

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: Even Voorstellen
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2017, 13:32:41 »
Waarom iemand naar een ander forum sturen?
U heeft gelijk dat dat niet nodig was geweest. De oplossing lag bij: "F.A.Q. en tutorials" . Het is alleen jammer dat de betekenis hiervan mij niet goed duidelijk is (liever een Nederlandse naam/begrip dan onbegrijpelijke afkortingen en woorden) terwijl ik het antwoord op het andere forum was tegen gekomen.

groeten, Arno
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2017, 13:39:21 door abakker »

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Even Voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2017, 12:22:28 »
Hoi Krista, welkom op het forum.
Misschien het je iets aan de werkwijze die beschreven wordt op het andere forum:
https://www.pentaxian.nl/index.php/topic,2488.0.html
Waarom iemand naar een ander forum sturen? (moet je ook nog eens eerst lid worden voor je verder kan) terwijl de werkwijze in onze FAQ ook duidelijk wordt uitgelegd....)  >:(
Christa welkom op ons mooie forum en zie: http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=34018.0
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Even Voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2017, 16:42:52 »
Hallo Krista, welkom op het forum.
De belangrijke zaken zijn al geschreven, succes er mee.

Henk

Offline cire

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4081
  • Geslacht: Man
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
Re: Even Voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2017, 15:51:46 »
Welkom op dit leuke leerzame forum.
Tip: nooit updaten met een slechte accu
cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

newmikey2

  • Gast
Re: Even Voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 25 april 2017, 20:10:39 »
Helaas; problemen.. hij geeft steeds lege batterijen weer..
Dat is ook meteen de reden van aanmelding op dit forum; via google kwam ik op forumberichten dat ik de firmware moet updaten. Lader gekocht, update 1.12 (staat nog 1.00 op) gedownload en op sd-kaart gezet, maar helaas... de camera gaat niet updaten..
Dus hopelijk zitten hier mensen op dit forum die mij weer een stapje verder kunnen helpen zodat ik weer fijn kan gaan schieten ;D
Krista, je moet zeker geen firmware updaten als je de batterijstatus niet vertrouwt. Heb je al een nieuwe batterij geprobeerd? Vóór het updaten van de firmware moet de batterij volledig opgeladen zijn.

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: Even Voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 25 april 2017, 19:57:25 »
Hoi Krista, welkom op het forum.
Misschien het je iets aan de werkwijze die beschreven wordt op het andere forum:
https://www.pentaxian.nl/index.php/topic,2488.0.html

Groeten, Arno

krissiebizzz

  • Gast
Even Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2017, 16:25:45 »
Hoi allemaal,

Ik ben Krista en heb echt geen snars verstand van fotograferen  ;)
Een flink aantal jaren geleden heb ik via via een Pentax *ist D gehad, in de loop van de tijd aangevuld met lenzen en vind het vooral leuk om daar een beetje mee aan te klooien en te kijken of ik mooie plaatjes kan schieten..

Nu heb ik de camera een hele tijd laten verstoffen (tijdgebrek...  :(), maar wilde 'm nu weer oppakken... Helaas; problemen.. hij geeft steeds lege batterijen weer..
Dat is ook meteen de reden van aanmelding op dit forum; via google kwam ik op forumberichten dat ik de firmware moet updaten. Lader gekocht, update 1.12 (staat nog 1.00 op) gedownload en op sd-kaart gezet, maar helaas... de camera gaat niet updaten..
Dus hopelijk zitten hier mensen op dit forum die mij weer een stapje verder kunnen helpen zodat ik weer fijn kan gaan schieten ;D