Auteur Topic: Openen discussie voortbestaan Pentaxforum  (gelezen 46275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

newmikey2

  • Gast
Re: Openen discussie voortbestaan Pentaxforum
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2016, 10:25:10 »
Ik vind dit een prettig forum waar ik veel inspiratie opdoe. Dat het iets minder "druk" is de laatste tijd deert mij niet zo, ik fotografeer ook wel eens een paar weken niks maar lees zelfs dan toch zeker 3, 4 keer in de week de nieuwe posts.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Openen discussie voortbestaan Pentaxforum
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2016, 10:25:10 »

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re: Openen discussie voortbestaan Pentaxforum
« Reactie #2 Gepost op: 7 november 2016, 10:12:19 »
Mijn 5 centjes :

Ik vond/vind het hier een prettige groep mensen waar ik veel van geleerd en ook steun van gehad heb.
Ik merk wel dat nu ik overgestapt ben op een ander merk ik minder hier kom, is ook logisch want voor posten van foto´s "kom ik niet meer in aanmerking" is ook niet erg want het is een merkgebonden forum. De vreemgangershoek geeft overigens nog wel de mogelijkheid. Maar de frequentie dat ik daar zal posten zal logischerwijze een heel stuk minder zijn dan vroeger.

Ik lees nog elke dag het forum, maar merk wel dat de laatste weken de berichten sterk verminderd zijn, ik weet niet of dat met Facebook te maken heeft. Ik vind Facebook overigens geen vervanger voor een forum, veel verder dan liken of geweldig komen de meeste mensen niet op Facebook, op een forum worden veel betere discussies gevoerd en tips gegeven. Ik heb vaak het gevoel dat iedereen op Facebook maar politie correct is om maar vriendjes te blijven. ik persoonlijk schiet daar niets mee op, ik hou niet van Ja knikkers, ik heb liever opbouwende kritiek waar ik iets van kan leren of een standpunt waarover ik na moet denken en mijn eigen standpunten kan verbeteren en verruimen.

Dus wat mij betreft is een forum beter, helaas is er geen Nederlands forum voor mijn nieuwe camera.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Openen discussie voortbestaan Pentaxforum
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2016, 09:56:18 »
Langs deze weg gelijk de volgende vraag aan alle belanghebbenden;


Voortbestaan van het Pentax forum.

Heeft het zin of geen zin? Gaan wij door in de huidige vorm/setting. Zijn er veranderingen noodzakelijk?

Iedereen is vrij om te zeggen/denken wat men wil.

Hopende op een mooie open discussie :)


Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter