Auteur Topic: waarom  (gelezen 2377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

newmikey

  • Gast
Re:waarom
« Reactie #19 Gepost op: 13 december 2011, 16:29:05 »
Succes ermee!

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:waarom
« Reactie #19 Gepost op: 13 december 2011, 16:29:05 »

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #18 Gepost op: 13 december 2011, 16:18:57 »
Nee, zeker niet. Jullie zullen beide schuldig zijn.

Of jij natuurlijk, om dezelfde reden?

Advocaten maken meer kapot dan je lief is. Die advocaat is je ergste vijand!

Komt daar de aap uit de mouw? Het is prima als hij met hun afspreekt en zij het even thuis doorspreken, toch?

Je gooit dus je kont tegen de krib om hem "terug te pakken". Hoe nuttig denk je dat dàt is?

Dat gebeurt zelfs als je nog getrouwd bent. Jij kan niet in zijn leven kijken, zijn verplichtingen en afspraken en je spreekt over hem alsof hij het express doet - misschien is dat zelfs zo, maar dan nog moet je je daardoor niet laten leiden.

Niets in het leven is fair, of je nu gescheiden bent of niet...wen eraan!

Dat doe je dus wèl, en nogal heftig ook! Je stookt je kinderen op om tegen hun vader te ageren - dat gaat zich tegen je keren op een dag.

De enige die jou zwart maakt, ben je zelf hier.

Dacht je dat dit een spelletje was of zo? "Krijgt niet meer z'n zin..." - waar ben je in godsnaam mee bezig? Wordt eens tijd dat iemand je wakker schudt vóór dat je in een spiraal terecht komt: hij niet z'n zin, dan jij ook niet; hij half-tien, dan jij ook; jij kindertelefoon, dan hij ook; jij advocaat, hij een betere/duurdere.

Wie denk je dat er wint? Hij of jij? Juist: de advocaten. Wie denk je dat er verliest? Juist, de kinderen.
nou sorry ik weet toch iets beter dan jij hoe de vork in de steel zit en maakt mij verder ook niet uit.....,,,mijn ex hoord zich aan de afspraken te houden...en dat doet hij niet ...heel vervelend...als je zelf wel aan de afspraken houd......

verder wil ik me kinderen helpen ....en dat heb ik gedaan dus .als het aan mij ligt zien ze hun vader helemaal niet meer.....dus dacht dat ik wel mee werkte...en ze gewoon laat gaan ..

maar dan wel volgens het convenant ik heb ook afspraken .....en niet elke keer mijn agenda moeten omgooien omdat meneer het wil..

maar goed jij vind dat een advocaat meer kapot maakt dan je lief is ben ik het totaal niet mee eens.denk dat ik er toch beter uit ga komen dan dat ik er nu in zit ...

en dat ik weer rust in me leven krijg..


newmikey

  • Gast
Re:waarom
« Reactie #17 Gepost op: 13 december 2011, 16:14:20 »
Tja wat moeten we hier nu mee op een Pentax forum, het hoort zich aan als allemaal heel vervelend, maar desondank lijkt het me toch meer iets voor een ander soort forum.

Gr peter

Peter, dat ben ik wel weer met je eens en ik heb het vrij lang laten zitten tot ik toch even iets moest zeggen. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen overgehouden, we hebben van beide kanten de roerige jaren doorstaan door (allebei) continue in te leveren. Zowel zij als ik hadden waarschijnlijk wel duizend keer de kans gehad of het gevoel gehad om te reageren zoals hierboven beschreven - we hebben het géén van beiden gedaan. Zij deed naar en ik zal ook niet de vriendelijkste ex op aarde geweest zijn maar we stelden beiden grenzen aan ons gedrag.

Heb het ook meegemaakt in de familie exact zoals Heline het beschrijft (een nicht van me) en dat is een drama geworden met twee nu volwassen meiden die van géén kanten op twee benen in de maatschappij staan, beschadigd, teleurgesteld in beide ouders, boos op de hele wereld. Als ik zou kunnen, zou ik het iedereen wel willen toeschreeuwen: STOP en denk na!

Maar je hebt gelijk, het hoort hier niet thuis.

Heline, nu dat je je frustratie eruit hebt gegooid, misschien een slotje op deze discussie?

Offline staal571

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 446
  • Geslacht: Man
Re:waarom
« Reactie #16 Gepost op: 13 december 2011, 16:01:49 »
Tja wat moeten we hier nu mee op een Pentax forum, het hoort zich aan als allemaal heel vervelend, maar desondank lijkt het me toch meer iets voor een ander soort forum.

Gr peter
Zowel Digitaal als Analoge camera's

newmikey

  • Gast
Re:waarom
« Reactie #15 Gepost op: 13 december 2011, 15:52:54 »
...je komt nu over dat ik hier de schuldige ben..??

Nee, zeker niet. Jullie zullen beide schuldig zijn.

Citaat
..tot hij opeens dus omdraaide door zijn nieuwe vriendin denk...

Of jij natuurlijk, om dezelfde reden?

Citaat
...ze weten dus ook niet dat ik advocaat in geschakeld heb...

Advocaten maken meer kapot dan je lief is. Die advocaat is je ergste vijand!

Citaat
...en alles met hun afspreken terwijl het met mij moet..

Komt daar de aap uit de mouw? Het is prima als hij met hun afspreekt en zij het even thuis doorspreken, toch?

Citaat
nee ik ben er klaar mee ik ga niet half tien afspreken waar hij twee weken geleden nog een probleem was...

Je gooit dus je kont tegen de krib om hem "terug te pakken". Hoe nuttig denk je dat dàt is?

Citaat
moet ik alles omgooien omdat meneer ze niet kan komen halen daaag...

Dat gebeurt zelfs als je nog getrouwd bent. Jij kan niet in zijn leven kijken, zijn verplichtingen en afspraken en je spreekt over hem alsof hij het express doet - misschien is dat zelfs zo, maar dan nog moet je je daardoor niet laten leiden.

Citaat
ja sorry hoor maar vind het niet fair...

Niets in het leven is fair, of je nu gescheiden bent of niet...wen eraan!

Citaat
...heb haar als advies gegeven de kindertelefoon te bellen want ik mag me hier niet mee bemoeien.....doe ik dus ook niet ...

Dat doe je dus wèl, en nogal heftig ook! Je stookt je kinderen op om tegen hun vader te ageren - dat gaat zich tegen je keren op een dag.

Citaat
...en ik word zwart gemaakt tegenover mijn kinderen ...

De enige die jou zwart maakt, ben je zelf hier.

Citaat
... mijn ex krijgt echt niet meer zijn zin nee ben flexibel genoeg geweest en het houd een keer op...

Dacht je dat dit een spelletje was of zo? "Krijgt niet meer z'n zin..." - waar ben je in godsnaam mee bezig? Wordt eens tijd dat iemand je wakker schudt vóór dat je in een spiraal terecht komt: hij niet z'n zin, dan jij ook niet; hij half-tien, dan jij ook; jij kindertelefoon, dan hij ook; jij advocaat, hij een betere/duurdere.

Wie denk je dat er wint? Hij of jij? Juist: de advocaten. Wie denk je dat er verliest? Juist, de kinderen.

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #14 Gepost op: 13 december 2011, 15:04:07 »
Heline, als ik je posts goed gevolgd heb heb jij ze van 15, 13, 9 en je partner van 14, 12, 10 en 8

Ook zie ik bij jou nog steeds een hoop woede en wraakgevoelens. Wàt je ook doet, die van 15 en 13 zijn oud genoeg om zich zelf een beeld van hun vader te vormen en ook oud genoeg om trein en/of bus te pakken (zo niet, léér ze dat dan snel). Die van 9 is zéér beinvloedbaar en omdat ze bij jou woont zal die invloed om kunnen slaan in afreageren op jou.

Probeer géén ellenlange ruzies over convenanten etc. te voeren, probeer je van jouw kant altijd zo soepel mogelijk op te stellen. Ga, letterlijk, in àlles mee: wil hij halftien? halftien krijgt hij. Later/vroeger? Oók goed. Kijk eens goed bij jezelf hoe belangrijk dat halfuurtje of uurtje voor jou is en of het je waard is je kinderen met nog meer narigheid op te zadelen, er lopen er al bij de psych begrijp ik.

Haal de druk van de ketel en wel héél snel, ook naar je ex toe. Je belast nu zowel je kinderen alsmede je nieuwe relatie met nare gevoelens uit het verleden en daar doe je noch jezelf noch jouw- of je partnerś kinderen goed mee.

Het is moeilijk want je zou hem het liefst "pakken" als hij afwijkt van wat afgesproken is. Doe het niet! Ga niet mee in een zinloze escalatie! Je zal zien dat als je ex eenmaal ziet dat hij jou niet op de kast kan krijgen, dat gedrag vanzelf afneemt. Nu heeft hij iedere keer succes en dat spoort hem aan zijn woede en wraakgevoelens naar jou toe via de kinderen af te reageren.

Regels die ik na mijn scheiding in acht heb genomen:

1. Spreek nooit, maar dan ook absoluut nooit negatief over de andere ouder waar kinderen bij zijn, al moet je je tong afbijten
2. Ga zoveel mogelijk mee in beslissingen van de andere ouder, óók als je het er niet zo mee eens bent
3. Laat de kinderen keer op keer weten dat ze altijd naar de andere ouder kunnen, zodra ze zelf kunnen reizen - vergeet het convenant!
4. Probeer onafhankelijk te worden van zowel goederen als geld. Géén ruzies over een fietsje wat bij jou had moeten staan.
5. Zodra mogelijk, laat de kinderen de afspraken zèlf regelen
6. Als het niet gelukt is, reageer met een "jammer dat het niet lukte" en NOOIT met "zie je wel, hij/zij vind jullie niet belangrijk/lief/etc."
7. Zoek altijd mèt de kinderen naar oplossingen.
8. Spreek NOOIT kwaad over de relaties van je ex.
 
hooiiiiii

heel verhaal..jajaja maar ik wil hier toch wel wat aan toevoegen hoor want je komt nu over dat ik hier de schuldige ben..?? en ho ho ...ik heb heel veel knoppen al uit moeten zetten en dat is allemaal goed gegaan......een hele tijd is het goed gegaan met mij en me ex..tot hij opeens dus omdraaide door zijn nieuwe vriendin denk.....dat ik me aan het convenant moet houden ......een keer gebeurd dat ik tien minuten te laat was ..toen hij nog hier woonde...,,,,en ik had meteen al een dreigbrief in mijn mail als het nog een keer gebeurde dat ik dan de kids weer mee kon nemen dus..??? ,,,,nu houd ik me elke keer aan het convenant ...maar hij niet dus hij zit fout en nee mij kids zullen niks merken ...door dit...ze weten dus ook niet dat ik advocaat in geschakeld heb....zei staan hier buiten,...mijn ex..betrekt ze er elke keer bij....en alles met hun afspreken terwijl het met mij moet ..nee ik ben er klaar mee ik ga niet half tien afspreken waar hij twee weken geleden nog een probleem was omdat me dochter toen een feestje had...en nu kan het wel omdat het meneer beter uitkomt..sorry dat klopt toch niet misschien moet ik wel weg ...en dan ..?? ,moet ik alles omgooien omdat meneer ze niet kan komen halen daaag...ja sorry hoor maar vind het niet fair.....nu..


en ja me dochter is 15 maar die heeft nld ...dus nee dat is niet zo makkelijk ..en die is ook bij hem uit huis gezet.....zes maanden niks gehoord van haar vader en ik zie haar kapot gaan hij beld haar niet ..heb haar als advies gegeven de kindertelefoon te bellen want ik mag me hier niet mee bemoeien.....doe ik dus ook niet .....
heeft ze gedaan ....,,,en heb verleden week weer gesprek gehad met haar dat zei de stap moet nemen ...want haar vader doet het niet en morgen hebben ze een gesprek......dus ik doe er alles aan geloof ik ...en ik word zwart gemaakt tegenover mijn kinderen ..aan de andere kant .......

maar tnx voor je mail staan nuttige tips in...echt wel maar ...ik moest dit even kwijt hoor sorry ... mijn ex krijgt echt niet meer zijn zin nee ben flexibel genoeg geweest en het houd een keer op..........



newmikey

  • Gast
Re:waarom
« Reactie #13 Gepost op: 13 december 2011, 12:24:51 »
...maar mijn ex...pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die heeft denk al negen vrouwen gehad..en heeft nu inmiddels een jaartje denk met een vast iemand ...

Heline, als ik je posts goed gevolgd heb heb jij ze van 15, 13, 9 en je partner van 14, 12, 10 en 8

Ook zie ik bij jou nog steeds een hoop woede en wraakgevoelens. Wàt je ook doet, die van 15 en 13 zijn oud genoeg om zich zelf een beeld van hun vader te vormen en ook oud genoeg om trein en/of bus te pakken (zo niet, léér ze dat dan snel). Die van 9 is zéér beinvloedbaar en omdat ze bij jou woont zal die invloed om kunnen slaan in afreageren op jou.

Probeer géén ellenlange ruzies over convenanten etc. te voeren, probeer je van jouw kant altijd zo soepel mogelijk op te stellen. Ga, letterlijk, in àlles mee: wil hij halftien? halftien krijgt hij. Later/vroeger? Oók goed. Kijk eens goed bij jezelf hoe belangrijk dat halfuurtje of uurtje voor jou is en of het je waard is je kinderen met nog meer narigheid op te zadelen, er lopen er al bij de psych begrijp ik.

Haal de druk van de ketel en wel héél snel, ook naar je ex toe. Je belast nu zowel je kinderen alsmede je nieuwe relatie met nare gevoelens uit het verleden en daar doe je noch jezelf noch jouw- of je partnerś kinderen goed mee.

Het is moeilijk want je zou hem het liefst "pakken" als hij afwijkt van wat afgesproken is. Doe het niet! Ga niet mee in een zinloze escalatie! Je zal zien dat als je ex eenmaal ziet dat hij jou niet op de kast kan krijgen, dat gedrag vanzelf afneemt. Nu heeft hij iedere keer succes en dat spoort hem aan zijn woede en wraakgevoelens naar jou toe via de kinderen af te reageren.

Regels die ik na mijn scheiding in acht heb genomen:

1. Spreek nooit, maar dan ook absoluut nooit negatief over de andere ouder waar kinderen bij zijn, al moet je je tong afbijten
2. Ga zoveel mogelijk mee in beslissingen van de andere ouder, óók als je het er niet zo mee eens bent
3. Laat de kinderen keer op keer weten dat ze altijd naar de andere ouder kunnen, zodra ze zelf kunnen reizen - vergeet het convenant!
4. Probeer onafhankelijk te worden van zowel goederen als geld. Géén ruzies over een fietsje wat bij jou had moeten staan.
5. Zodra mogelijk, laat de kinderen de afspraken zèlf regelen
6. Als het niet gelukt is, reageer met een "jammer dat het niet lukte" en NOOIT met "zie je wel, hij/zij vind jullie niet belangrijk/lief/etc."
7. Zoek altijd mèt de kinderen naar oplossingen.
8. Spreek NOOIT kwaad over de relaties van je ex.
 

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #12 Gepost op: 13 december 2011, 11:58:49 »
Tja..wat moet nou op zo'n verhaal zeggen....dat is erg moeilijk.
Wat al eerder gezegd is: loslaten

kon dan maar zo makkelijk, een knop omzetten in je hoofd, maar zo werkt het helaas niet.
En natuurlijk gaat ten allen tijde, wat er ook gebeurd, het belang van je kinderen voor al het andere.
In ieder geval heeft het geen zin om af te geven tegen de kinderen over de vader.....want hoe gek het soms ook is...het blijft hun vader (daar heb ik al vaker rare voorbeelden van gezien, dat ik dacht Hoe kan hij of zij daar mee wegkomen t.o.v. de kinderen? Waarom kan hij/zij dat maken?
Ik wens je in ieder geval heel veel wijsheid en kalmte toe in dit gedoe.
Succes.

Henk

bedankt in iedergeval ....

en ja die knop haha die zou ik zo graag om willen zetten maar nee kan niet ivm de kids ik houd ze niet weg bij hun vader maar wat ik het ergste vind hij mag de kids wel pijn doen maar andersom pfffffffffffff  je dochter op straat zetten is dat normaal.??????  bijna zes maanden nu geleden en heeft niks laten horen .....maar me dochter gaat eraan kapot menn mensen het is een kind..grrrr ..

maar goed als hij zich nou eens aan het convenant hield he dat zou al veel helpen.pffff

tnx nogmaals

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #11 Gepost op: 13 december 2011, 08:41:02 »
Dit soort dingen doet elkaar zo ontzettend zeer, moeilijk en eigenlijk onbegrijpelijk allemaal.
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe de komende tijd.
Groetjes, Carel
tnxxx

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #10 Gepost op: 13 december 2011, 08:40:25 »
Dat is een erg vervelend verhaal Heline!
Maar volgens mij heeft Ron het grotendeels bij het rechte eind.
Het is voornamelijk los laten van jullie eigen belang in zijn handelen.

Normaal zou ik zeggen: "loslaten, rusten en genezen", maar ik kan me voorstellen dat dat nou net lastig is met de kinderen.
Er lopen er al 2 bij bij de psyg, zijn jullie daar ook wel eens met z'n allen geweest? Kan soms een heel mooie nieuw licht werpen.

Hoe dan ook, heel veel sterkte!

En als jullie een dagje eruit willen; altijd welkom op de Veluwe!  ;)
tnx....en jawel heb er zelf ook gelopen maar ook die kunnen je niet helpen...erg eigenlijk toch....of niet dan maar goed loslaten ...ja dat zou ik ook willen maar dat kan weer niet ivm de kids....dan als ik besluit dat hij de kids niet meer mag zien dan heb ik het weer gedaan snappie en daar heb ik echt geen zin meer in ..maar goed donderdag afspraak advocaat kijken of hun me kunnen helpen ......enne vertel wat is er te doen op de veluwe ;D

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #9 Gepost op: 13 december 2011, 08:38:25 »
Heline, wat een naar verhaal en wat moeilijk om wijze beslissingen te nemen.  :( Ik kan je geen raad geven, maar ik wil je wel veel sterkte wensen!

En ik wil toch ook nog even iets anders zeggen. Je weet toch wel dat iedereen dit kan lezen, hè? Je hoeft geen lid te zijn van dit forum of zo. Wil je echt wel dat iedereen dit kan zien?
weet je dat maakt me echt niks meer uit ...ze mogen echt weten wat voor ex het is ..maar goed heb niet veel mensen die ik ken dus dat scheeld las hij het maar ....grrrrrrrrr

maar tnx voor je woorden we blijven lachen :D

Offline lidy

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 459
Re:waarom
« Reactie #8 Gepost op: 12 december 2011, 23:31:54 »
Heline, wat een naar verhaal en wat moeilijk om wijze beslissingen te nemen.  :( Ik kan je geen raad geven, maar ik wil je wel veel sterkte wensen!

En ik wil toch ook nog even iets anders zeggen. Je weet toch wel dat iedereen dit kan lezen, hè? Je hoeft geen lid te zijn van dit forum of zo. Wil je echt wel dat iedereen dit kan zien?
K-5 en wat lenzen

Buksbeest

  • Gast
Re:waarom
« Reactie #7 Gepost op: 12 december 2011, 23:22:34 »
Dat is een erg vervelend verhaal Heline!
Maar volgens mij heeft Ron het grotendeels bij het rechte eind.
Het is voornamelijk los laten van jullie eigen belang in zijn handelen.

Normaal zou ik zeggen: "loslaten, rusten en genezen", maar ik kan me voorstellen dat dat nou net lastig is met de kinderen.
Er lopen er al 2 bij bij de psyg, zijn jullie daar ook wel eens met z'n allen geweest? Kan soms een heel mooie nieuw licht werpen.

Hoe dan ook, heel veel sterkte!

En als jullie een dagje eruit willen; altijd welkom op de Veluwe!  ;)

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #6 Gepost op: 12 december 2011, 20:24:56 »
Van de zijkant is dit veel makkelijker dan wanneer je er middenin zit.

Loslaten is het beste dat werkt. Niks wat hij wil/kan/doet mag nog belangrijk zijn voor jouw leven en het runnen van jullie gezin in jullie huis. Je zult zien dat wanneer het handelen geen effect heeft, de lol ervan ook weggaat.

Succes, en ja zeg nu zelf, 7 kids met aanhang is toch een busje vol. :D
heb je goed heel busje vol  :D :D wel een gezellie busje hoor maar loslaten dat zou ik heel graag willen maar hoe kan je dat doen als de kids toch naar hun vader moeten ..??? wat ik al eerder zei ..ze gaan gewoon niet meer dan ben ik van alles af kon dat maar zo makkelijk dat is wat ik wil en dan ben ik eindelijk van al het gezeur af maar helaas maar tnx voor jullie woorden :-*

RonHendriks

  • Gast
Re:waarom
« Reactie #5 Gepost op: 12 december 2011, 19:42:41 »
Van de zijkant is dit veel makkelijker dan wanneer je er middenin zit.

Loslaten is het beste dat werkt. Niks wat hij wil/kan/doet mag nog belangrijk zijn voor jouw leven en het runnen van jullie gezin in jullie huis. Je zult zien dat wanneer het handelen geen effect heeft, de lol ervan ook weggaat.

Succes, en ja zeg nu zelf, 7 kids met aanhang is toch een busje vol. :D

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:waarom
« Reactie #4 Gepost op: 12 december 2011, 19:34:53 »
Dit soort dingen doet elkaar zo ontzettend zeer, moeilijk en eigenlijk onbegrijpelijk allemaal.
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe de komende tijd.
Groetjes, Carel
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
Re:waarom
« Reactie #3 Gepost op: 12 december 2011, 16:03:36 »
Ik kan het een beetje begrijpen.
Mijn zus(je) zit momenteel in een scheiding, rechter moet deze nog uitspreken dus een heel gedoe.
Onttrekken van spullen uit de boedel, afspreken niet nakomen, kinderbijdrage te laat betalen (maar nog net voor de deadline van incasso) niet meer bij willen dragen aan de hypotheek, dus binnenkort huisuitzetting en restschuld, bedreigingen, stalken en zelfs enig fysiek geweld.
De politie (klein dorp) kan niets doen, pas als het te laat is, maar we geven je wel het nummer van een blijf van mijn lijf huis, voor het geval het echt te laat is.
Mediator die alles aanhoort en de schuld bij hem legt, jeugdzorg die ook vind dat mijnheer zich belangrijker en zieliger vind dan het belang van de kinderen en noem het maar op.
Advocaten die alleen maar rekken en de balans voor zich zelf zien oplopen.
Uiteindelijk zijn de kinderen de dupe.

Heline, als ik het wist hielp ik mijn zusje en deelde de kennis met jou.

Sterkte, en er komen huis wel betere tijden.
Groetjes,
Albert

pff dat is ook nietss

en dat is nu juist het probleem he de kids zijn altijd de dube en dat vind ik het ergst

kijk in volwassen ogen ...zeg ik ...hij ziet ze niet meer hij doet ze teveel pijn en ik zit ermee ...

maar toch in hun ogen blijft het hun vader snap ik ook wel maar hij doet ze nu meer pijn dan dat ze genieten....

en wat jij zegt ...jeugdzorg heb ik ook al heel mijn verhaal gedaan maar die kunnen niks voor je doen..maar ondertussen lopen er wel drie kids van mij die geestelijk kapot gaan...en ik kan niks doen..net wat je zegt er moet eerst iets gebeuren ...dan willen ze je wel helpen maar dan is het te laat pfff

maar bedankt voor het lezen en je woorden joh...

en ik blijf hopen maar het raakt ook bij mij een keer op vier jaar nu hoelang gaat dit nog door

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re:waarom
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2011, 15:49:35 »
Ik kan het een beetje begrijpen.
Mijn zus(je) zit momenteel in een scheiding, rechter moet deze nog uitspreken dus een heel gedoe.
Onttrekken van spullen uit de boedel, afspreken niet nakomen, kinderbijdrage te laat betalen (maar nog net voor de deadline van incasso) niet meer bij willen dragen aan de hypotheek, dus binnenkort huisuitzetting en restschuld, bedreigingen, stalken en zelfs enig fysiek geweld.
De politie (klein dorp) kan niets doen, pas als het te laat is, maar we geven je wel het nummer van een blijf van mijn lijf huis, voor het geval het echt te laat is.
Mediator die alles aanhoort en de schuld bij hem legt, jeugdzorg die ook vind dat mijnheer zich belangrijker en zieliger vind dan het belang van de kinderen en noem het maar op.
Advocaten die alleen maar rekken en de balans voor zich zelf zien oplopen.
Uiteindelijk zijn de kinderen de dupe.

Heline, als ik het wist hielp ik mijn zusje en deelde de kennis met jou.

Sterkte, en er komen huis wel betere tijden.
Groetjes,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Offline heline

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Vrouw
  • groetjes heline
waarom
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2011, 15:01:42 »
zo mensen ja weet niet of het me helpt maar goed als ik het niet probeer dan weet ik het ook even niet ...

en misschien zitter er hier ook mensen bij die hier ervaring mee hebben.....


ben nu bijna vijf jaar gescheiden ..hebben 3 kids zoals sommige al weten.... twee dochters en een zoontje...

ik zelf heb de draad weer opgepakt en woon inmiddels samen met een super vent......

die zelf vier kids heeft jajajajajja zeggen jullie het maar :-) totaal dus zeven kids erg gezellie .......en soms ergg druk en nee ze wonen gelukkig niet allemaal bij ons..pheww


maar goed ...ze hebben allemaal wel wat .....mijn oudste dochter heeft nld en nu dus de zware vorm van astma...me zoon heeft adhd ....mijn stiefzoon die dus bij ons woont heeft pdgnos ......en..dan me stiefdochter heeft ook pdgnos...en me andere stiefzoon heeft pdgnos en is autistisch dus al met al een druk ..moeilijk zwaar gezin.....


maar het gaat super....echt waar;),,,,,,maar mijn ex...pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die heeft denk al negen vrouwen gehad..en heeft nu inmiddels een jaartje denk met een vast iemand .....harstikke leuk.....alleen tsjaaa...het contakt ..ging in begin super....tot ik zei dat we waarschijnlijk gaan trouwen ..toen is meneer 100 % omgedraaid.......en krijg ik de ene dreigbrief naar de andere ....

we hebben een convenant ...opgesteld ..waar we ons dus aan moeten houden ......maar het is zo erg..nu dat hij mijn oudste dochter eruit gegooid heeft tijdens onze vakantie....

en die ziet ze dus nu al een tijdje niet meer...waar ze veel verdriet van heeft....... :'( :'( :'(

maar goed er valt niet te communiceren meer met me ex want ik doe alles fout in zijn ogen .......,,het is nu zo erg dat ik er een advocaat op heb moeten zetten waarom..mensen .........waarom kan iets niet normaal gaan...echt pfff word er zooo moe van......

hij kijkt niet eens om naar zijn kinderen ...belt ze niet ...ziet ze dus een keer in de viertiendagen en dat is het ..zelfs de vakantie ..heeft ie ze niet altijd want dan kan meneer niet te druk met zijn werk jjajajaja .....wel zijn andere kind onderhouden maar zijn eigen.....

maar goed wat ik eigenlijk wil weten is wat moet ik doen......a.s donderdag moet ik naar advocaat en hoop ik meer te horen maar ik vreet me op van binnen ga hier aan kapot en me kids ook....

twee lopen er bij een psygiather door hem....en toch willen ze naar hem toe maar ik zit elke keer met de ellende..mennn..grrrr


twee weken geleden het weekend van mijn ex....had mijn dochter melissa een feestje harstikke leuk natuurlijk...dus heeft ze haar vader opgebeld ...of het goed was dat ze ging maar het zou tot half tien duren.......

normaal worden ze om half acht opgehaald......

hij had ja gezegt maar dan kwam hij ze pas zaterdag halen...dit ivm ...te ver rijden...niks in overleg met mij gewoon via mijn dochter.....

dus hij zou ze om elf uur de volgende dag halen maar goed heb nog een zoon die wel thuis was en die moest ik weer uitleggen ..dat papa niet kon komen .......en nog voor hem

opgenomen ook maar goed ...had wel een zoon die verdrietig was.......

de volgende dag elf uur geen ex...tien voor half twaalf geen ex..dus me dochter maar gebeld... van waar ie bleef toen zei hij ..dat hij haar mijn dochter dus een sms had gestuurd dat het een half uur later was geworden......

kind had feest dus niet op haar telefoon gekeken....dus ja haar eigenschuld...grrrr...en ja als ze nog wilde komen moest ik ze maar brengen even naar amersfoort....

niet gedaan hij hield zich weer niet aan het convenant...en daar ben ik zo klaar mee.....hij woont daar ik niet....

maar goed nu a.s vrijdag moeten ze weer naar hun vader... en wat denken jullie ...eerst stuurd ie een sms naar me dochter dat hij ze pas ja let even goed op

half tien..kan halen......of dat goed was...maar goed me dochter loopt bij een psygiather omdat ze hier dus gek van word en heeft nu geleerd eindelijk..dat ze moet zeggen

dat hij met mij moet overleggen .....en overleggen is na mij weten vragen of het uitkomt ja of te nee....

nee wat krijg ik....een sms van ik kom vrijdag de kinderen om half tien halen mennnnnn ??? ??? ??? :evil: :schaam: :schaam: ik dacht dat ik ontplofte


weer niet vragen of het mij uitkomt ..word weer geen rekening met mij gehouden wat moet ik doen.????? ik weet het niet meer hoor ..terwijl viertiendagen geleden ....hij zijn dochter niet om half tien wilde halen dit omdat het dan te laat werd voor ze en nu wil hij ze om half tien halen.....

nee ik weet het even niet meer word hier zoo gek en sjaggie van.....heeft iemand..raad tip kweet het niet ervaring...........


pheeww ben het wel kwijt ;D bedankt in iedergeval om het te lezen...

fijne dag allemaal verder