Auteur Topic: Faunadag Kasteel Middachten.  (gelezen 1668 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

risseeuw

  • Gast
Re: Faunadag Kasteel Middachten.
« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2016, 18:48:19 »
Klopt op die dag hebben wij elkaar bij de Ricoh stand ontmoet. Ik haal dus de groene dagen en de fauna dag door elkaar. Maar de fauna dag geeft me in ieder geval de mogelijkheid om in hat kasteel te kijken en de demonstraties van jachthonden en roofvogels lijken mij ook wel erg leuk om te zien. Zijn er op de fauna dag ook allemaal standjes waar jager benodigdheden worden verkocht?

Sta zelf met onze stand van vereniging het Edelhert in het kasteel en in het koetshuis en op het slotplein staan een aantal stands.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Faunadag Kasteel Middachten.
« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2016, 18:48:19 »

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Faunadag Kasteel Middachten.
« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2016, 15:39:39 »
Klopt op die dag hebben wij elkaar bij de Ricoh stand ontmoet. Ik haal dus de groene dagen en de fauna dag door elkaar. Maar de fauna dag geeft me in ieder geval de mogelijkheid om in hat kasteel te kijken en de demonstraties van jachthonden en roofvogels lijken mij ook wel erg leuk om te zien. Zijn er op de fauna dag ook allemaal standjes waar jager benodigdheden worden verkocht?

risseeuw

  • Gast
Re: Faunadag Kasteel Middachten.
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2016, 13:26:06 »
Bedankt voor de tip. Vorig jaar ben ik ook geweest en voor natuurfotografie is er genoeg te zien/te koop. Toen ben ik niet in het kasteel geweest en had daar nadien toch wel spijt van. Dit jaar als het even kan wel in het kasteel kijken/fotograferen.

Peter, ben je toevallig niet in de war met de Groene dagen waar we elkaar bij de Ricoh stand hebben getroffen?
Op de faunadag word het wild getoond wat afgelopen jaar is geschoten, een eeuwenoude traditie bijna alle geweien van de mannelijke edelherten en damherten en reewild wordt hier getoond evenals de houwers van keilers.
Ook zijn er demonstraties met jachthonden, roofvogels enz. 

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Faunadag Kasteel Middachten.
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2016, 12:40:38 »
Bedankt voor de tip. Vorig jaar ben ik ook geweest en voor natuurfotografie is er genoeg te zien/te koop. Toen ben ik niet in het kasteel geweest en had daar nadien toch wel spijt van. Dit jaar als het even kan wel in het kasteel kijken/fotograferen.

risseeuw

  • Gast
Faunadag Kasteel Middachten.
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2016, 08:44:24 »
Voor de liefhebbers wordt er wederom een faunadag op Kasteel Middachten gehouden op 19 maart van 10.00 tot 17.00 uur.



Locatie:
Kasteel Middachten
Landgoed Middachten 3
De Steeg. 

http://www.middachten.nl/19-maart-faunadag-met-fotowedstrijd/