Auteur Topic: Doorkijkje in nieuwbouw  (gelezen 463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re:Doorkijkje in nieuwbouw
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2011, 08:58:57 »
Ik ken het probleem van haastigheid  ;)
Maar ik zou toch proberen er een serie van te maken, het onderwerp is het waard.
Ik vind dat er mooie lijnen in de foto zitten, maar wat meer tijd en aandacht zou je er veel meer uit kunnen halen, dat weet ik zeker jou kennende.
Ga nog eens terug op een vrije dag, neem een broodje en een krukje mee en kijk eens op je gemak rond.

Overigens zou je maar een dure hypotheek hebben en het huisje op nummer 18 wonen en tegen die wand aan zitten te kijken  :(
Het zal wel vaker voorkomen, maar sinds ik hier woon met een uitzicht van 30 km :) ben ik heel gevoelig geworden voor dat soort dingen.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Doorkijkje in nieuwbouw
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2011, 08:58:57 »

Alwin

  • Gast
Doorkijkje in nieuwbouw
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2011, 23:32:19 »
Hier een foto gemaakt in een nieuwbouwwijk, die afgelopen jaar uit de grond is gestampt. Ik vind het vanuit fotografisch perspectief best interessant om door zo'n omgeving te lopen waarin elke steen vrijwel volledig nieuw en ongebruikt is. Een serie hiervan te laten zien was wellicht interessanter geweest, maar ik ben zoals wel vaker weer haastig om iets te laten zien. Niet dat ik niet achter deze inzending sta hoor! Gemaakt met de K20D en Sigma 10-20 lens. Achteraf voor perspectief gecorrigeerd.



Groet, Alwin.